Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2010, 12:30
dylanr
dylanr is offline
Hallo,

Ik ben nu 14, en heb een vriendin. Zei wil erg graag met mij zoenen, maar ik durf het niet. Ik weet niet hoe het moet enzo. Zou iemand hier een beetje kunnen uitleggen? Ik wil het wel, maar weet gewoon niet hoe het moet
Met citaat reageren
Oud 15-06-2010, 12:32
nick1980
nick1980 is offline
Misschien heb je hier wat aan:
http://www.sexwoordenboek.nl/zoenen.html
http://www.sexwoordenboek.nl/zoenen_hoe.html
Met citaat reageren
Oud 15-06-2010, 12:33
JingelBel
JingelBel is offline
ik zou het je zo uitleggen als ik het zelf wist
Jij hebt tenminste nog een vriendin, vraag het aan haar misschien....
Met citaat reageren
Oud 15-06-2010, 12:34
Volk
Volk is offline
Het mooie van zoenen is dat het vanzelf gaat. Laat je zoenen en je merkt vanzelf wel wat te doen. Zoenen verschilt ook per persoon dus echt nuttige tips zul je niet krijgen. Je hebt een vriendin, ik denk dat zij het jou het beste uit kan leggen en laten ervaren hoe het moet.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2010, 14:57
dylanr
dylanr is offline
Ok, maar op die site in de 1ste post staat dat het hetzelfde is als tussen je vingers. Moet je dan niks doen met je tong ofzo? rondjes draaien misschien, of gewoon een beetje stil houden?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2010, 18:00
ZitriN
ZitriN is offline
Het meeste gaat vanzelf, doe je mond niet tever open, geef tussendoor een beetje kusjes. Rondjes draaien kan, zelf vind ik het leuker om gewoon een beetje met mijn tong te bewegen. Maar het meeste ligt aan de persoon zelf, dus jullie kunnen het beste zelf ontdekken wat je leuk zoenen vindt. Het is ook zeker niet eng, zelfs als het niet helemaal goed gaat de eerste keer, komen er waarschijnlijk nog genoeg herkansingen voor jullie. Let er alleen op waar je je handen houdt, niet in je broekzakken!
Oud 15-06-2010, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Let er alleen op waar je je handen houdt, niet in je broekzakken!
ik vind dit toch wel de meest gouden tip
Met citaat reageren
Oud 16-06-2010, 12:14
FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Citaat:
Ok, maar op die site in de 1ste post staat dat het hetzelfde is als tussen je vingers. Moet je dan niks doen met je tong ofzo? rondjes draaien misschien, of gewoon een beetje stil houden?
Het is niet hetzelfde als tussen je vingers tenzij je misschien je hand eerst vultuft en dan gaat lebberen...
maar je moet gewoon een beetje met haar tong spelen met jouw tong
de eerste keer was voor mij ook erg moeilijk maar heb je al gewoon gekust of niet?
Als je eerst moet kussen zou ik zeggen: Knuffel, aankijken, op wang, krijg je hem terug, aankijken op mond.

En tongen kan je gewoon zeggen: ''Ik wil het best, maar ik heb het nooit gedaan dus misschien valt het tegen '' Communicatie is sleutel tot alles op het gebied van liefde en sex.
Oud 16-06-2010, 13:54
masterQ
masterQ is offline
probeer het gewoon! je leert het vnzelf en kan je niet goed tongen is dat geen probleem, mijn vriendin kan dat ook niet zo goed en we doen dat ook niet zo vaak en k mis het eigelijk tg ook nie
Met citaat reageren
Oud 16-06-2010, 17:41
Volk
Volk is offline
Citaat:
Ehm... Als iemand met ervaring met zoenen... Ik kan me op geen mogelijke manier voorstellen hoe je vingers je mond en tong zouden kunnen vervangen. Het kan onmogelijk hetzelfde zijn. Vingers zijn hard en bewegen niet zoals een mond. Gewoon je vriendin zoenen. Ik kon het ook niet de eerste keer en mijn vriendje toen ook niet. Gelukkig hebben we het gewoon gedaan en is het, zoals dat altijd gaat, goed gekomen. Ik ben heel blij dat we niet eerst zijn gaan oefenen op handen of iets anders, want dat is echt helemaal niet te vergelijken. Zoals al eerder gezegd, het gaat vanzelf.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten