![]() |
|
Dat plakkerige vocht komt uit je prostaat en heeft niks met zaadcellen te maken. Jongens krijgen tussen hun 12e en 15e hun eerste zaadlozing, dus dat komt vanzelf wel. Met heel veel aftrekken versnel je je ontwikkeling niet. En als je jezelf zo beschrijft heb je nog een heel stuk lichamelijke ontwikkeling te gaan. No worries!
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk dat je ballen gewoon nog geen zaadcellen aanmaken. Dat doorzichtig plakkerige spul voorvocht/navocht dat wordt gemaakt door je prostaat (www.sexwoordenboek.nl) als je opgewonden bent. Als je klaarkomt met zaadlozing dan mengt de prostaat zaadcellen uit je ballen met prostaatvocht. Als je dan klaarkomt trekt dat ding (prostaat) samen en "pompt" zo het sperma door je lul naar buiten.
Ik denk dat je je er niet te druk over moet maken. Dat het de laatste tijd anders is dan anders, is maybe wel goed teken juist. Dan veranderen er dingen in je lichaam. Ik denk dat je binnenkort gewoon klaarkomt met sperma. Probeer anders ook eens of je wat langer dan 5 min kan aftrekken. Dus niet zo snel klaarkomen. Als je het gevoel voelt aankomen, even stoppen en dan weer verder. Succes! Laatst gewijzigd op 04-07-2010 om 15:47. Reden: spelfout |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Niet spuitend klaarkomen tijdens sex JohnSmith | 2 | 30-08-2014 23:17 | |
Films, TV & Radio |
Slikken en spuiten - BNN Love & Peace | 181 | 03-12-2005 17:26 | |
Drugs & Alcohol |
LSD, ketamine, ervaringen? HC4L | 147 | 05-10-2004 17:33 | |