![]() |
|
![]() |
Maar tijdens de sex, moet je dan echt plassen?
Want heel vaak gebeurt het ook dat er een grote druk ontstaat op je blaas door de verbreding van het baarmoederkanaal enzo, maar daarom hoef je niet echt te plassen. Heb je wel eens een ander standje geprobeerd? Waarbij er minder druk wordt uitgeoefend? ** Misschien tijd om de kama sutra boven te halen ![]() |
![]() |
|
als het idd gewoon vrouwelijke ejaculatie is, is het helemaal niet erg, gewoon soms een beetje je voorzorgen nemen.
Maar als het echt pis is, lijkt me dat je op een of andere manier je spieren onder controle moet houden. Voor zover dat nog leuk is. Proef het eens, dan weet je ineens of het pis of seksvocht is, het lijkt me eerder dat laatste. |
![]() |
|
een orgasme is een samentrekking van een heleboel spieren, vooral in het gebied van je bekken/benen/buik. Uiteraard vergezeld met wat tintelingen die verder gaan.
Door deze samentrekkingen kun je de controle over je blaasspier verliezen. Dit is eigenlijk een vorm van incontinentie ( dit hoeft niet te zijn dat je dit dan ' normaal' ook hebt) sommige vrouwen hebben het tijdens bijvoorbeeld het niesen, maar hun spieren zijn erg zwak wat je kunt doen is het trainen, en gewoon je 'plas' spier spannen en dan weer ontspannen voordeel: je traint tegelijk je bilspieren ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Poll - squirten geil of niet? nils holgerson | 36 | 26-03-2012 18:53 | |
Seksualiteit |
"vrouwelijke ejaculatie" Boer_kameeL | 86 | 25-10-2009 21:43 | |
Seksualiteit |
Vrouwelijk orgasme (ejaculatie) Boebsie | 44 | 16-01-2007 14:34 | |
Seksualiteit |
Geplast tijdens de seks? Riek | 11 | 27-12-2003 18:59 | |
Seksualiteit |
Vrouwen kunne sputiend klaar komen......en mijnvraag is: Never Gonna Stop | 30 | 09-10-2002 15:52 |