Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2010, 00:16
MooZboot
MooZboot is offline
Ik heb een push up bh dus die onderste kussentjes zijn wat dikker
Maar wanner zit een push up bh goed?
Oud 30-06-2010, 00:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Als de winkelmevrouw zegt dat ie goed zit (daar ga ik altijd vanuit namelijk)
Anders: Als hij lekker zit (heel belangrijk) en als je tetten er niet uitvallen. Maar ik zou het toch even aan die mevrouw vragen die er werkt, die heeft er verstand van, mag ik hopen.
Oud 30-06-2010, 00:44
Girl-Lara
Girl-Lara is offline
Nou ik vind hem goed zitten als die lekker zit ja volgens mij een speciaal type maar ja
niemand ziet je bh toch?

En wrom maar je zo laat dit topic ga je slapen in je push up bh?
Met citaat reageren
Oud 30-06-2010, 13:55
Verwijderd
De rugband en de voorkant van de bh moeten horizontaal lopen, zo niet dan is de ondermaat te groot. De rugband moet in je zij geen vetrolletje aan de onderkant veroorzaken, zo wel dan is de ondermaat te klein (aan de bovenkant van het bandje is dat soms moeilijk te voorkomen). Als je van bovenaf naar je borsten kijkt, moet je niet ín de bh kunnen kijken, anders is de cupmaat te groot. Als je van opzij naar je borsten kijkt, moet je geen indeuking in je borsten zien bij de bovenkant van de cup, anders is de cupmaat te klein. En hij moet comfortabel zitten, dat je niet de hele tijd de neiging hebt hem te verschuiven; heb je die neiging wel, dan is het model niet geschikt voor jou.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2010, 19:10
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nou ik vind hem goed zitten als die lekker zit ja volgens mij een speciaal type maar ja
niemand ziet je bh toch?

En wrom maar je zo laat dit topic ga je slapen in je push up bh?
Een bh zit niet per se goed als-ie lekker zit. Als je een cup A hebt, is dit in eerste instantie niet echt een probleem, maar alles daarboven heeft gewoon wat steun nodig.

Als aanvulling op Sarah's geweldige post: Het stukje tussen de cups moet plat op je huid liggen. En als de bandjes steeds van je schouders vallen, moet je ze aantrekken tot op het punt dat je borsten 'natuurlijk' hangen (doorgaans is dit tussen je schouder en je elleboog). Vallen ze nog steeds, dan is je maat niet goed.
Oud 01-07-2010, 23:05
MooZboot
MooZboot is offline
Ow ja ik post laat omdat dat koel is.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 13:16
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Ow ja ik post laat omdat dat koel is.
Dat is prima hoor.
Goede post van Sarah! Bij push up worden je borsten omhoog geduwd, maar moeten ze er niet uit kunnen vallen. Mijn ervaring is dat je altijd moet passen, want de ene bh is de andere niet.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2010, 19:44
Verwijderd
Citaat:
De rugband en de voorkant van de bh moeten horizontaal lopen, zo niet dan is de ondermaat te groot. De rugband moet in je zij geen vetrolletje aan de onderkant veroorzaken, zo wel dan is de ondermaat te klein (aan de bovenkant van het bandje is dat soms moeilijk te voorkomen). Als je van bovenaf naar je borsten kijkt, moet je niet ín de bh kunnen kijken, anders is de cupmaat te groot. Als je van opzij naar je borsten kijkt, moet je geen indeuking in je borsten zien bij de bovenkant van de cup, anders is de cupmaat te klein. En hij moet comfortabel zitten, dat je niet de hele tijd de neiging hebt hem te verschuiven; heb je die neiging wel, dan is het model niet geschikt voor jou.
Zo'n bh heb ik na al die jaren nog niet gevonden... Mijn eisen beperken zich daarom vooral tot dat ie lekker moet zitten en dat je geen rare hobbels en bobbels door je kleding heen moet zien.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 01:39
Miss<3
Miss<3 is offline
waarom kijk je naar de tijd dat iemand post:?

ot: een bh zit voor mij goed als de beugels geen afdruk achterlaten op je titts en als ie lekker zit he?
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 10:23
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Zo'n bh heb ik na al die jaren nog niet gevonden... Mijn eisen beperken zich daarom vooral tot dat ie lekker moet zitten en dat je geen rare hobbels en bobbels door je kleding heen moet zien.
Dan zit je toch bij de verkeerde lingeriewinkel hoor, want ze bestaan echt
Oud 04-07-2010, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Dan zit je toch bij de verkeerde lingeriewinkel hoor, want ze bestaan echt
Dat zal vast (al lijken winkels als Livera en V&D me toch niet echt verkeerd?), maar ik weiger echt om meer dan 20/30 euro aan een bh uit te geven. (Misschien hangt het van meer dingen af dan puur de bh, maar bv. ook of je borsten even groot zijn of niet? )
Met citaat reageren
Oud 04-07-2010, 22:14
Volk
Volk is offline
Citaat:
Dat zal vast (al lijken winkels als Livera en V&D me toch niet echt verkeerd?), maar ik weiger echt om meer dan 20/30 euro aan een bh uit te geven. (Misschien hangt het van meer dingen af dan puur de bh, maar bv. ook of je borsten even groot zijn of niet? )
Hmm... Ik vermijd plaatsen als de Livera en de V&D juist omdat hun bustehouders naar mijn mening niet goed zitten. En ik geef ook nooit meer uit dan 23 euro.

O ja, als je voorover bukt moeten ze niet opeens gaan bungelen in je bh.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 06:08
Verwijderd
En waar koop jij ze dan wel? Misschien ook handig om er bij te vermelden?

(V&D verkoopt ook gewoon merken, he? En Livera preceis zo. Zal dus behoorlijk verschillen wat je daar koopt of het goed kan zitten of niet. )
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 07:53
Lorelei
Lorelei is offline
Mja, ik koop ze bij Sandrabra van het merk Freya maar ik heb een 65FF dus ik heb geen idee bij welke winkels je moet zijn voor een meer standaard maat
Oud 05-07-2010, 10:49
Rivka
Rivka is offline
Als ik een bh nodig heb ga ik naar Hunkemöller .
Oud 05-07-2010, 15:10
Volk
Volk is offline
Citaat:
Als ik een bh nodig heb ga ik naar Hunkemöller .
Met citaat reageren
Oud 05-07-2010, 18:18
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
En waar koop jij ze dan wel? Misschien ook handig om er bij te vermelden?

(V&D verkoopt ook gewoon merken, he? En Livera preceis zo. Zal dus behoorlijk verschillen wat je daar koopt of het goed kan zitten of niet. )
Mja, de grootte van mijn ene borst is driekwart van de grootte van de andere dus bij mij zit ie ook altijd aan een kant goed en aan de andere kant net niet.

En idd koop ik vaak Esprit bij V&D, die zitten bij mij fijn en zijn niet belachelijk duur maar wel leuk
Oud 11-07-2010, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Mja, de grootte van mijn ene borst is driekwart van de grootte van de andere dus bij mij zit ie ook altijd aan een kant goed en aan de andere kant net niet.

En idd koop ik vaak Esprit bij V&D, die zitten bij mij fijn en zijn niet belachelijk duur maar wel leuk
Vul je dan de ene cup niet op, zodat je minder grote borst ook ondersteund wordt?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten