Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ja, natuurlijk doet een leraar het ook voor z'n geld. Het is wel prettig als ie brood op de plank heeft. Maar niet alléén voor het geld, dat is iets heel anders.
De wereld bestaat niet alleen uit zakken die alleen maar aan geld, geld en nog eens geld kunnen denken! Af en toe zit er bést een lief persoon tussen. Soms zelfs zó lief dat diegene voor z'n kinderen zorgt, of een nier afstaat voor een anoniem iemand, of geld doneert aan het rode kruis. Wat maakt jou zo verzuurt? en wat maakt dat zoveel van mijn offtopicheid door jou komt? (; |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is normaal om je wel aan leraren te hechten, maar zoals jij het beschrijft vind ik het ook te ver gaan (dat je nog steeds mailt met een leraar van een jaar geleden, bv; en dat je je van te voren al zorgen maakt of de fitnesslerares er wel is).
Of dat dan 'erg' is, tja, je opent er zelf een topic over, dus ik denk dat je het zélf erg vindt. En daar gaat het om (en ook dat die leraren het niet als stalken ervaren natuurlijk, maar dat zal wel meevallen). Misschien moet je eens bij jezelf nagaan waarom je het zo erg vindt als die mensen er even niet zijn. Ben je bang dat je het in je eentje niet redt? Dat de vervanger jou gaat buitensluiten of afkraken? |
![]() |
|
Ikd denk dat 80% van mijn posts gedelete wordt omdat het offtopic is! Heeft de TS geklaagd of is het jullie eigen initiatief?!
Luister, pas de regels aan: Delete posts wanneer de topic starter hier nadrukkelijk om vraagt. Zo hou je het gezellig voor iedereen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
is best normaal hoor, heb ik ook wel met bepaalde mensen,niet alleen leraren
ik ga volgend jaar naar de bovenbouw en bij ons op school is het zo dat je dan ook totaal andere leraren krijgt, ik weet wel dat ik de rest dan nog gewoon zie enzo maar toch voel ik me er niet lekker bij. vooral omdat ik nu al vaak ruzie heb met de bovenbouw 65+ leraren. ik zou zo gauw ook ff niet weten wat ik hiermee aan moet? maareeh als je een keer een oplossing vind kun je die dan ook ff naar mij mailen?? |
![]() |
|
Verwijderd
|
en mss is dit ook niet echt een onderwerp waar je het met vriendinnen over moet hebben,
ik ben zelf ook een meisje van 13, en sommige onderwerpen vermijd ik ookmet vriendinnen erbij, gewoon omdat ik weet dat ze alles grappig vinden, terwijl ik om een oplossing vraag, ik heb het er dan altijd over met jongens(die roddelen niet zo), of via msn met mensen die ik vertrouw maar die ik echt al mega lang niet meer heb gezien enzo en waarvan ik weet dat ze niemand van mijn familie,vrienden,klasgenoten kennen dan voorkom je roddels |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
de zin van het leven.. ExpoRules | 116 | 20-02-2011 19:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Honderd redenen om je te verlaten. Orpheus | 70 | 04-10-2006 17:21 | |