Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2010, 13:44
Verwijderd
En wat zou je dan doen? Zou je het willen omdat het je leuk lijkt of juist bizar of om het totaal anders aan te pakken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-07-2010, 13:48
Verwijderd
Sann! Kijken hoe een studie rechten is.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2010, 13:52
Verwijderd
Ik begin wel want ik zit in de trein en verveel me obviously Ik zou wel een dagje voor de klas willen staan zoals archont, kijken in hoeverre me dat afgaat. Bovendien ben je meestal als jonge docent wel relaxed bij het merendeel van de leerlingen dus hoef je niet de suffe leraar uit te hangen. Daarnaast is geschiedenis mijn 'vakgebied' dus dat helpt ook, bij wiskunde had ik misschien niet voor hem gekozen. Verder kun je in valkenswaard voor een leuke prijs drinken en volgens mij wil er altijd wel iemand mee met archont. Alleen zou ik de voetbaltraining voor die dag afzeggen
Met citaat reageren
Oud 06-07-2010, 14:00
Verwijderd
Ik denk met Little phoebe, omdat ze volgens mij een heel ander leven heeft.
Ik zou wel eens een dag in het drukke DH willen doorbrengen, en wonen op een 2e verdieping.
Verder zou ik denk ik niet in een coffee shop gaan werken, en zal ik lekker gaan genieten van een studentenleven in dh.
Voor zover dat er is(?)
Met citaat reageren
Oud 06-07-2010, 14:08
Verwijderd
Ik denk met egon. Ze heeft net als ik een talent, (ik in muziek, zij in kunst) en het lijkt me leuk om weer eens terug te gaan naar het kunst-leven. Soms mis ik dat wel. Verder staat ze echt heel erg achter wat ze doet, ik denk niet dat ze zich snel door iemand laat overrompelen. Ik ben zelf nogal zoekende en weet niet precies wat ik wil. Het lijkt me tof om in de huid te kruipen van iemand die een heel duidelijk idee heeft van wat voor kunst ze wil maken. Ook heeft ze een eigen stijl qua kleding etc. en dat bewonder ik wel.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2010, 14:23
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Bovendien ben je meestal als jonge docent wel relaxed bij het merendeel van de leerlingen
Dat denk je maar hoor! Juist als er jonge docenten voor de klas staan gaat het gruwelijk mis, want die hebben geen ervaring/kunnen die rotpubers niet onder de duim houden .
Oud 06-07-2010, 14:26
Verwijderd
Mag het woord ''willen'' nog even in de tt?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2010, 14:37
Sherlock
Sherlock is offline
WT Ik wil wel eens weten hoe het is om een kakker te zijn

Oud 06-07-2010, 15:27
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Met flyaway! Ik ken haar ouders al en die zijn tof, maar het lijkt me zo heeeeerlijk om een zusje te hebben waarmee ik kwisjes en puzzeltjes kan maken voor elkaar, en om een eigen nintendo te hebben en om een lab te hebben op school! En een wastafel op mijn kamer
Met citaat reageren
Oud 06-07-2010, 15:29
Verwijderd
Ik zou voor 1 dag kazet willen zijn, om te zien hoe dat nou allemaal werkt in zijn hoofd.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2010, 15:34
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik zou voor 1 dag kazet willen zijn, om te zien hoe dat nou allemaal werkt in zijn hoofd.
waarschijnlijk logisch en voor de hand liggend.
Oud 06-07-2010, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Droogkloot.

OT: ik weet het nog niet.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2010, 15:38
Verwijderd
Ben je dan gewoon jezelf in het lichaam van die andere persoon? Of maak je ook kennis met de talenten en denkwereld van je hostlichaam?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2010, 15:42
flyaway
flyaway is offline
Ik zou een dagje Paranoide willen zijn, om op haar manier naar de wereld te kunnen kijkem. Want zoals ze dingen beschrijft, klinkt het altijd erg leuk en interessant. Maar dan ook weer niet langer dan een dag want ik weet niet of ik dat dan kan volhouden
Met citaat reageren
Oud 06-07-2010, 15:49
Verwijderd
Citaat:
nou en.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2010, 17:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik denk met Little phoebe, omdat ze volgens mij een heel ander leven heeft.
Ik zou wel eens een dag in het drukke DH willen doorbrengen, en wonen op een 2e verdieping.
Verder zou ik denk ik niet in een coffee shop gaan werken, en zal ik lekker gaan genieten van een studentenleven in dh.
Voor zover dat er is(?)
Drukke Den Haag

Ik zou wel eens willen met Sann, want volgens mij is mijn dag dan ongeveer hetzelfde als nu (maar dan met rechten ipv wiet )
Oud 06-07-2010, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Dat denk je maar hoor! Juist als er jonge docenten voor de klas staan gaat het gruwelijk mis, want die hebben geen ervaring/kunnen die rotpubers niet onder de duim houden .
Het ligt aan de persoon. Ik ken nog steeds ''oude rotten'' die er niks van bakken en als ik naar mijzelf kijk heb ik met orde 0,0 problemen.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2010, 17:42
Verwijderd
Citaat:
Drukke Den Haag

Ik zou wel eens willen met Sann, want volgens mij is mijn dag dan ongeveer hetzelfde als nu (maar dan met rechten ipv wiet )
En alcohol ipv cola

OT: ik denk er ook nog over na.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2010, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Het ligt aan de persoon. Ik ken nog steeds ''oude rotten'' die er niks van bakken en als ik naar mijzelf kijk heb ik met orde 0,0 problemen.
Dan ben je een flinke uitzondering
Ordeproblemen komen trouwens (hier) heel veel voor bij docenten die niet écht als docent zijn opgeleid. Logisch. En offtopic.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2010, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Dan ben je een flinke uitzondering
Ordeproblemen komen trouwens (hier) heel veel voor bij docenten die niet écht als docent zijn opgeleid. Logisch. En offtopic.
Dit moet verder in het WSZ-topic. Maar om er toch nog evne op te reageren. Kan best kloppen maar blijkbaar heb ik een natuurlijk gezag over een klas. En wat jij zegt klopt ook

(maar nu weer verder in het WSZ-topic hierover)
Met citaat reageren
Oud 06-07-2010, 22:08
Verwijderd
Fleet Admiral.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2010, 22:12
Nona
Nona is offline
Citaat:
Ik zou een dagje Paranoide willen zijn, om op haar manier naar de wereld te kunnen kijkem. Want zoals ze dingen beschrijft, klinkt het altijd erg leuk en interessant.
Dat was precies wat ik wilde zeggen.

En ik zou wel eens een dagje snoopy willen zijn om te kijken hoe dat mama-gedoe bevalt.
Oud 06-07-2010, 23:07
Verwijderd
Met een jonge forumster, Mean ofzo. Lekker weer naar de middelbareschooltijd.
Of met Archont, omdat het me tof lijkt om geschiedenis of evt. maatschappijleer te geven, en omdat ik graag veel feitenkennis heb.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2010, 18:57
Verwijderd
iedereen die fatsoenlijk een instrument kan spelen lijkt me wel een ruil waard
Met citaat reageren
Oud 07-07-2010, 20:06
Verwijderd
Met Oehoe en Egon, om inspiratie te krijgen en eens iets te maken vanuit een ander denkkader
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-07-2010, 17:38
Rivka
Rivka is offline
Met Kazet of Para, om redenen die hier al werden genoemd. Of idd Ecnelis, of met Fizzle, omdat Fizzle in heel veel dingen goed is.
Oud 08-07-2010, 19:18
Mevrouw Lul
Mevrouw Lul is offline
Euh... denkerdedenk... Eigenlijk vind ik het met mezelf wel prima . Maar dan zou het met iemand moeten zijn die heel anders is/een heel ander leven heeft dan ik.

Misschien FA, of Wheezle. Of Etmakas omdat die -voor haar leeftijd helemaal- wel een heel eigen belevingswereld heeft .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten