![]() |
|
Hij zegt dat het voornamelijk gebeurt tijdens het stoeien. Ik neem aan dat als je ze op afstand houdt met je armen en dat je schreeuwt dat het pijn doet, dat ze heus niet als een gek door zullen blijven trappen..
@TS: ik zou doen wat Sarah zegt en als dat niet werkt, concluderen dat je zusjes niet slim genoeg zijn om nog langer mee te stoeien. Want in je ballen trappen hoort helemaal niet bij een potje stoeien, dat horen meisjes van 9 ook best te kunnen snappen.
|
doe een stuk metaal in je broek.. kijke wie er dan veel pijn heeft.. jij ook dan wel denk ik
![]() doe heel veel watten (sokken) in je onderbroek dan een stuk metaal of hout (iets wat hard is in je broek) en als ze dan slaan zal je vast wel wat voelen maar het meeste word opgevangen door de sokken (watten wat dan ook ![]() tenminste als ze geen schoenen aan hebben
|
Ik zou zeggen doe iets pijnlijks terug....
Wie niet luisteren wil moet maar voelen... Sorry hoor maar dat kan toch niet, zoiets doe je toch niet voor de grap?! Meisjes hebben lange haren ik zou zeggen leef je uit... ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
vertel het je vader die weet vast wel dat het pijn doet ![]() ![]() of als ze je trapt aan de haren trekken tot ze stopt |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Ballen trappen Student1996 | 16 | 20-12-2016 10:34 | |
Liefde & Relatie |
ooit 'n trap in je ballen gehad? keizerVincent | 2 | 14-04-2009 10:50 | |
Muziek |
Guerrilla warfare; pit-videos! PieterB | 101 | 15-03-2004 16:25 | |
De Kantine |
Als je Nu zou gaan sterven ... Frida | 52 | 18-04-2002 19:14 | |
Vrije tijd |
Anderlecht wint de topper tegen Club Brugge - Praga Khan - | 17 | 24-12-2001 11:53 |