Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou zeggen zoek een Engels taalinstituut op dat je voorbereidt op IB niveau, ik meen me te herinneren dat st-Clares in Oxford wel prima programma's heeft.
Als je toch sep-dec nog iets wil gaan doen, waarom dan niet naar de RWC 2011 in Nieuw Zeeland?
|
Je blijft nogal vaag over waarom werken geen optie is. Is het geen optie als in dat je ziek bent en dus niet kán werken? Of is het gewoon iets wat jij niet wil, o.a. omdat je al geld verdient (met iets waar je blijkbaar ook heel vaag over moet doen)?
Als dat laatste het geval is, dan zie je mijns inziens wel e.e.a. over het hoofd. Werken is lang niet alleen om geld te verdienen. Door te werken doe je (levens)ervaring op die je goed van pas kan komen. Je hoeft niet perse betaald werk te doen, er zijn ook zat buurthuizen of verenigingen die een handje kunnen gebruiken. Het staat straks na je studie ook goed op je CV dat je dergelijke activiteiten hebt gedaan. Dit kun je natuurlijk ook in het buitenland op gaan zoeken, i.v.m. je doel om Engels te leren. Ik ga er hierbij wel vanuit dat datgeen waar je je geld mee verdient iets is als websites maken of pokeren ofzo, dus dat dat niet iets is waar je al soortgelijke ervaring mee op doet.
|
Verwijderd
|
zoek anders een bedrijf in de technische bedrijfskunde en vraag of je daar wat klusjes kan opknappen ofzo voor wat geld(niet verwachten dat het veel is maar beter dan niets), dan heb je alvast wat ervaring opgedaan en ik weet niet of je toelatingsexamen moet doen voor die opleiding die je wilt maar dan heb je wel iets voor in je cv!
|
![]() |
|
Wat Balance zegt. Jezelf ontplooien is altijd handig voor je aan een studie begint. Dit kan door middel van reizen, maar ook door middel van een baan nemen. Als het echt geen optie is kan ik het me voorstellen.
Om het geld hoef je het inderdaad niet te doen en je leert jezelf echt kennen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Het grote IBG-/DUO-topic (alles over stufi en OV-studentenkaarten enz.) #5 number9 | 413 | 23-01-2017 20:15 | |
Studeren |
Studiefinanciering wat na 7 jaar? anjali | 3 | 31-05-2010 22:57 | |
Muziek |
SUB071 - Leiden - SEPTEMBER Bokkum | 0 | 29-08-2008 11:33 | |
De Kantine |
Wat staat er onder je control+v deel II Tommie/Aligogo | 500 | 23-04-2004 12:12 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw CTRL - V part II Bruut | 500 | 14-12-2003 15:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Fransen in de ban van ontkenning '11 september' Isa | 3 | 09-04-2002 10:47 |