Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja, dat kan ik me wel voorstellen. Maar middelbare scholieren is ook wel echt anders. Je hebt zo de puberleeftijd en examenklasleerlingen komen daar vaak net weer zo'n beetje uit. Ik vond het altijd wel prettig (in stages) om de wat oudere jongeren (vanaf een jaar of 16/17) les te geven of te regisseren. Daar kon je al aardig mee levelen, zeg maar ![]() Maar wat gaf jij dan? Tekenen of handvaardigheid ofzo? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja, dat is waar ja. Vooral tweedeklassers zijn vaak lastig ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En tweedeklassers zijn inderdaad vaak de lastigsten. Moeten zich gruwelijk bewijzen nu ze geen brugklassers meer zijn, zijn zwaar aan het puberen en vinden alles 'voor schut' (op toneel dan). Maar die jongeren die ik had, niet. Die waren juist heel erg enthousiast en zagen zichzelf al acteurs en actrices worden later ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hm, bij nader inzien is het toch wel erg laat en is het misschien beter om nog een aflevering ER te kijken of in mijn boek te gaan beginnen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Haha ja, maar zo is het in de klas ook. En grenzen verkennen, hoe ver kun je gaan, hoe verder hoe stoerder etc. Die moet je hebben inderdaad ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zou willen dat ik het er mee eens was, dat leek me nog wel wat. Maar ik ben helaas niet echt een shane, bluhhh! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ai, ja, downloaden, dat doe ik niet want ik moet eerst nog een externe harde schijf, een goed downloadprogramma etc etc, daar gaat vast weer een half jaar overheen... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |