Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2010, 22:41
Verwijderd
Advertentie
Oud 05-08-2010, 22:42
Verwijderd
ik wilde net 'hij saai meneer tegen mij!!!' openen maar er was al iets!
Verwijderd
Dat was bij mij ook zo inderdaad
Uice
Uice is offline
Oud 05-08-2010, 22:44
Verwijderd
Sorry egon!

@Mieke: gymleraren zijn wat dat betreft net als toneeldocenten ja. Tof

En ik had een kermisles bedacht voor groep 3/4. Ik zei het woord spookhuis en ze renden gillend door het hele klaslokaal Ik stond daar echt van Whut? En toen moest ik ze weer bij elkaar halen in al hun enthousiasme 'Oké! Heel goed gedaan, jullie weten allemaal wat een spookhuis is! Maar nu ga ik eerst even uitleggen wat we gaan doen en dan pas beginnen!'
Vanaf toen vond ik het écht heel leuk om kinderen les te geven.
Oud 05-08-2010, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Sorry egon!

@Mieke: gymleraren zijn wat dat betreft net als toneeldocenten ja. Tof

En ik had een kermisles bedacht voor groep 3/4. Ik zei het woord spookhuis en ze renden gillend door het hele klaslokaal Ik stond daar echt van Whut? En toen moest ik ze weer bij elkaar halen in al hun enthousiasme 'Oké! Heel goed gedaan, jullie weten allemaal wat een spookhuis is! Maar nu ga ik eerst even uitleggen wat we gaan doen en dan pas beginnen!'
Vanaf toen vond ik het écht heel leuk om kinderen les te geven.
Ik denk dat ik het verkeerd zei, hij was de enige die wilde dat je hem bij zijn achternaam noemde

hahaha, dat is echt heel grappig het lijkt me wel lastig om jongere kinderen les te geven, ik heb dan stage gelopen op de middelbare school, van brugklassen tot examenklassen en ik vond toch stiekem de examenklassen wel heel erg leuk. Maar die waren natuurlijk ook gemotiveerder. Brugklassers vroegen heel vaak bevestiging en wilden vaak dingen gaan aanpassen als hun cijfer er beter van werd. Hun werk boeide ze niet zo. Maar ze waren natuurlijk niet allemaal zo, gelukkig
Oud 05-08-2010, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik het verkeerd zei, hij was de enige die wilde dat je hem bij zijn achternaam noemde

hahaha, dat is echt heel grappig het lijkt me wel lastig om jongere kinderen les te geven, ik heb dan stage gelopen op de middelbare school, van brugklassen tot examenklassen en ik vond toch stiekem de examenklassen wel heel erg leuk. Maar die waren natuurlijk ook gemotiveerder. Brugklassers vroegen heel vaak bevestiging en wilden vaak dingen gaan aanpassen als hun cijfer er beter van werd. Hun werk boeide ze niet zo. Maar ze waren natuurlijk niet allemaal zo, gelukkig
Oh sorry, ik denk dat ik het verkeerd gelezen heb. Was even vergeten dat je bij jou juist iedereen bij de voornaam noemde. Bij ons waren dus juist de gymleraren vaak uitzondering op ónze regel.

Ja, dat kan ik me wel voorstellen. Maar middelbare scholieren is ook wel echt anders. Je hebt zo de puberleeftijd en examenklasleerlingen komen daar vaak net weer zo'n beetje uit. Ik vond het altijd wel prettig (in stages) om de wat oudere jongeren (vanaf een jaar of 16/17) les te geven of te regisseren. Daar kon je al aardig mee levelen, zeg maar Hoewel ik dat met de brugklassers en tweedeklassers vorig jaar ook wel heel aardig kon.
Maar wat gaf jij dan? Tekenen of handvaardigheid ofzo?
Oud 05-08-2010, 23:02
Verwijderd
mijn moeder zei: welterusten uuhhhhhhh uhhhhhh'
ik: weet je mijn naam niet meer?
moeder: trut
Oud 05-08-2010, 23:04
Verwijderd
wat is dit.
Oud 05-08-2010, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Oud 05-08-2010, 23:06
Uice
Uice is offline
Citaat:
wat is dit.
De koningin der lesbiennes.
Oud 05-08-2010, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Oh sorry, ik denk dat ik het verkeerd gelezen heb. Was even vergeten dat je bij jou juist iedereen bij de voornaam noemde. Bij ons waren dus juist de gymleraren vaak uitzondering op ónze regel.

Ja, dat kan ik me wel voorstellen. Maar middelbare scholieren is ook wel echt anders. Je hebt zo de puberleeftijd en examenklasleerlingen komen daar vaak net weer zo'n beetje uit. Ik vond het altijd wel prettig (in stages) om de wat oudere jongeren (vanaf een jaar of 16/17) les te geven of te regisseren. Daar kon je al aardig mee levelen, zeg maar Hoewel ik dat met de brugklassers en tweedeklassers vorig jaar ook wel heel aardig kon.
Maar wat gaf jij dan? Tekenen of handvaardigheid ofzo?
Dat kan ook De andere gymleraren wilden wel gewoon bij hun voornaam genoemd worden, iedereen verder. Dit was de uitzondering die de regel bevestigde denk ik!

Ja, dat is waar ja. Vooral tweedeklassers zijn vaak lastig . Ja, dat levelen vind inderdaad wel prettig. Ik gaf tekenen en kunstgeschiedenis, want ik ben niet zo ruimtelijk
Oud 05-08-2010, 23:10
Verwijderd
Citaat:
Dat kan ook De andere gymleraren wilden wel gewoon bij hun voornaam genoemd worden, iedereen verder. Dit was de uitzondering die de regel bevestigde denk ik!

Ja, dat is waar ja. Vooral tweedeklassers zijn vaak lastig . Ja, dat levelen vind inderdaad wel prettig. Ik gaf tekenen en kunstgeschiedenis, want ik ben niet zo ruimtelijk
Oooh, kunstgeschiedenis, dat zou ik ook zo graag willen geven! Lijkt me te gek.
En tweedeklassers zijn inderdaad vaak de lastigsten. Moeten zich gruwelijk bewijzen nu ze geen brugklassers meer zijn, zijn zwaar aan het puberen en vinden alles 'voor schut' (op toneel dan). Maar die jongeren die ik had, niet. Die waren juist heel erg enthousiast en zagen zichzelf al acteurs en actrices worden later
Oud 05-08-2010, 23:18
Verwijderd
Nou, Zwarte zwanen was dus niet echt mijn film. Nu heb ik zin in een film die wél goed is. Maar welke, is dan de vraag... En het is ook al best laat. Hm.
Oud 05-08-2010, 23:19
Geel
Geel is offline
Citaat:
En tweedeklassers zijn inderdaad vaak de lastigsten. Moeten zich gruwelijk bewijzen nu ze geen brugklassers meer zijn, zijn zwaar aan het puberen en vinden alles 'voor schut' (op toneel dan). Maar die jongeren die ik had, niet. Die waren juist heel erg enthousiast en zagen zichzelf al acteurs en actrices worden later
Dan deed je iets heel goed! /valt een gesprek binnen
Oud 05-08-2010, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Nou, Zwarte zwanen was dus niet echt mijn film. Nu heb ik zin in een film die wél goed is. Maar welke, is dan de vraag... En het is ook al best laat. Hm.
Ja, ik wil ik nu eigenlijk ook wel een goeie film kijken...weet alleen niet welke.
Oud 05-08-2010, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Dan deed je iets heel goed! /valt een gesprek binnen
Oh nou, ik deed ook wel iets goed, maar ze wilden allemaal al acteur en actrice worden vóórdat ik ze les ging geven hoor Daarvoor kwamen ze ook op toneelles natuurlijk
Oud 05-08-2010, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik wil ik nu eigenlijk ook wel een goeie film kijken...weet alleen niet welke.
Je verklaart me vast voor gek, maar ik denk dat ik Happy-go-lucky nog een kans ga geven... Het blijft Mike Leigh, en ik wil er toch nog even een keer objectief naar kijken, na het schrijven van m'n scriptie over hem.

Hm, bij nader inzien is het toch wel erg laat en is het misschien beter om nog een aflevering ER te kijken of in mijn boek te gaan beginnen...
Oud 05-08-2010, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Je verklaart me vast voor gek, maar ik denk dat ik Happy-go-lucky nog een kans ga geven... Het blijft Mike Leigh, en ik wil er toch nog even een keer objectief naar kijken, na het schrijven van m'n scriptie over hem.

Hm, bij nader inzien is het toch wel erg laat en is het misschien beter om nog een aflevering ER te kijken of in mijn boek te gaan beginnen...
Ik zag een week geleden weer die flamenco(?)-scene in de danszaal en ik werd gelijk weer helemaal misselijk
Oud 05-08-2010, 23:35
Verwijderd
Citaat:
Ik zag een week geleden weer die flamenco(?)-scene in de danszaal en ik werd gelijk weer helemaal misselijk
Ik geloof dat dat de enige scène in de film was die ik wél echt kon waarderen. Vond die flamencodocent hilarisch
Oud 05-08-2010, 23:37
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
. edit: uhm late reactie
Oud 05-08-2010, 23:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Eerst dacht ik:
Daarna dacht ik: Wat eentonig en leer zingen!
En toen kwam ik niet meer bij van het lachen
Oud 05-08-2010, 23:44
Verwijderd
Hoi. Is hier nog iemand?
Oud 05-08-2010, 23:44
Verwijderd
potverdorrie, ik was vergeten hoe verslavend deze serie is ik wilde nog wat pagina's inkleuren maar ik zit alweer bijna in seizoen twee!
Oud 05-08-2010, 23:45
Verwijderd
Citaat:
potverdorrie, ik was vergeten hoe verslavend deze serie is ik wilde nog wat pagina's inkleuren maar ik zit alweer bijna in seizoen twee!
Wat kijk je?
Advertentie
Oud 05-08-2010, 23:46
Verwijderd
De L word (), ik moest er ineens weer aan denken door jouw suggestie in het look-a-like topic
Oud 05-08-2010, 23:46
Verwijderd
met zweedse ondertiteling, zodat ik er ook nog wat van leer!
Oud 05-08-2010, 23:47
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn hond ligt hier naast me diep te zuchten dat ik naar bed moet .
Oud 05-08-2010, 23:48
Verwijderd
Citaat:
De L word (), ik moest er ineens weer aan denken door jouw suggestie in het look-a-like topic
Haha, ja ik keek het eerst letterlijk bij gebrek aan beter en toen vond ik het stiekem wel leuk. Heb seizoen een, twee en drie gezien, maar nu zijn er steeds minder werkende linken dus houdt het zo'n beetje op. Maar beter ook.
Oud 05-08-2010, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Dat is ook echt heel leuk Ik behandelde de middeleeuwen en dat vind ik ook een toffe periode.

Haha ja, maar zo is het in de klas ook. En grenzen verkennen, hoe ver kun je gaan, hoe verder hoe stoerder etc. Die moet je hebben inderdaad
Oud 05-08-2010, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Haha, ja ik keek het eerst letterlijk bij gebrek aan beter en toen vond ik het stiekem wel leuk. Heb seizoen een, twee en drie gezien, maar nu zijn er steeds minder werkende linken dus houdt het zo'n beetje op. Maar beter ook.
beter ook? ik heb seizoen één tot en met vijf gekeken
Oud 05-08-2010, 23:53
Verwijderd
Citaat:
beter ook? ik heb seizoen één tot en met vijf gekeken
Ja, zodat ik weer eens wat nuttigere dingen ga doen hè. Heb je goede linken om te streamen dan? Of hoe kijk je het? En was je het met me eens trouwens, qua look-alike?
Oud 05-08-2010, 23:55
Verwijderd
Citaat:
Ja, zodat ik weer eens wat nuttigere dingen ga doen hè. Heb je goede linken om te streamen dan? Of hoe kijk je het? En was je het met me eens trouwens, qua look-alike?
Uhm, ik heb ze allemaal een keertje gedownload, iets van uh, vier gig ofzo?
Ik zou willen dat ik het er mee eens was, dat leek me nog wel wat. Maar ik ben helaas niet echt een shane, bluhhh!
Oud 05-08-2010, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Uhm, ik heb ze allemaal een keertje gedownload, iets van uh, vier gig ofzo?
Ik zou willen dat ik het er mee eens was, dat leek me nog wel wat. Maar ik ben helaas niet echt een shane, bluhhh!
Nouja, het ging om uiterlijk hè, ik had niet zozeer een associatie met het karakter uit de serie -al is ze wel veruit mijn favoriete personage (ja, ik heb zelfs favoriete personages. )
En ai, ja, downloaden, dat doe ik niet want ik moet eerst nog een externe harde schijf, een goed downloadprogramma etc etc, daar gaat vast weer een half jaar overheen...
Oud 05-08-2010, 23:58
Verwijderd
hoooi! kusjes van sann en WT.
Verwijderd
hahaha en terecht, het is een waanzinnig personage! Maar qua uiterlijk, mwa, misschien misschien. In het echt niet zo, hooguit op foto!

woon je in utrecht bij mijn zus in de buurt?
Verwijderd
Citaat:
hoooi! kusjes van sann en WT.
hoi tsjappies
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hay allen.
Oud 06-08-2010, 00:01
Verwijderd
Citaat:
hahaha en terecht, het is een waanzinnig personage! Maar qua uiterlijk, mwa, misschien misschien. In het echt niet zo, hooguit op foto!

woon je in utrecht bij mijn zus in de buurt?
Niet super dicht in de buurt, maar ook niet heel ver, ik zou er in zeven minuten kunnen zijn denk ik. Hoezo?
Oud 06-08-2010, 00:04
Verwijderd
ik was nieuwsgierig en ik probeer een beeld van utrecht op te bouwen vanuit het huis van mijn zus
Oud 06-08-2010, 00:04
Verwijderd
Sann, je moet morgen werken!
Oud 06-08-2010, 00:05
Verwijderd
Citaat:
ik was nieuwsgierig en ik probeer een beeld van utrecht op te bouwen vanuit het huis van mijn zus
Kom een keertje langs dan.
Oud 06-08-2010, 00:06
Verwijderd
dan neem ik gelijk een gebrand dvdtje voor u mee!
Oud 06-08-2010, 00:09
Verwijderd
Citaat:
Sann, je moet morgen werken!
ja ssssst dat ben ik heel hard aan het ontkennen
Oud 06-08-2010, 00:09
Verwijderd
Citaat:
dan neem ik gelijk een gebrand dvdtje voor u mee!
Jaa! Als ik terug kom uit Duitsland ga ik eerst vier weken in sociaal isolement -inclusief maandban, waarschijnlijk- maar daarna heb ik dan ook echt de eerste versie van mijn scriptie ingeleverd en dan nodig ik je nog eens uit. September dus. Lijkt me echt heel tof. En mocht je het awkward vinden om ''niks te doen'' en alleen te praten, dan mag je je uitleven op mijn tafel, die ik zelf ook al aan het onderkliederen ben.
Oud 06-08-2010, 00:11
Verwijderd
Citaat:
ja ssssst dat ben ik heel hard aan het ontkennen
Heel goed, da's gezond!
Veel plezier jullie En dan morgen na je werk gewoon even powernappen.
Oud 06-08-2010, 00:12
Verwijderd
Citaat:
Jaa! Als ik terug kom uit Duitsland ga ik eerst vier weken in sociaal isolement -inclusief maandban, waarschijnlijk- maar daarna heb ik dan ook echt de eerste versie van mijn scriptie ingeleverd en dan nodig ik je nog eens uit. September dus. Lijkt me echt heel tof. En mocht je het awkward vinden om ''niks te doen'' en alleen te praten, dan mag je je uitleven op mijn tafel, die ik zelf ook al aan het onderkliederen ben.
Waar ga je heen in Duitsland?
Oud 06-08-2010, 00:13
Verwijderd
Citaat:
Heel goed, da's gezond!
Veel plezier jullie En dan morgen na je werk gewoon even powernappen.
ja precies. En hopen dat de kater niet al te groot is

Nu gaan we weer nuttige dingen doen
kusjes voor het forumvolk en de nachtploeg!
Verwijderd
Het zuiden, ''Schwabenland.''
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb gisterochtend in een achterafzaakje een heule mooie wekker gekocht en nu is in mijn tas een van de sleuteltjes afgevallen .

Regels voor berichten