![]() |
|
![]() |
Hi
ik ben bezig met mn scriptie over gebruik van Facebook en Myspace zou je als je Facebook gebruikt 5 minuten van je tijd willen gebruiken om www.thesistools.com/snsfacebook of als je myspace gebruikt www.thesistools.com/snsmyspace in te vullen? onder de gebruikers wordt een bol.com 50 euro geloot thanks! zo kom ik stapje dichter bij mijn diploma ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Doet me denken aan een ander weboorlogje, marktplaats vs. ebay. 23 miljoen kostte het toen, geloof ik, voor ebay om de boel over te nemen na vele gefaalde pogingen het marktaandeel op te schroeven.
||
Citaat:
Zie nu voor de lol eens deze grafiek. Hyves is duidelijk over hun piek heen. Waarom zou Facebook hier geld in willen stoppen. Ze hoeven nauwelijks moeite te doen marktaandeel te verwerven. Dezelfde curve zie je in zo'n beetje elk ander land met een (aanvankelijk) sterk lokaal sociaal netwerk: België/Netlog, Duitsland/StudiVZ, Spanje/Tuenti, etc etc. Hyves is going down, het is onvermijdelijk.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Een welkom terug of een vaarwel? Legend Of Rusj@ | 38 | 10-02-2011 22:50 | |
De Kantine |
insaaiption #1069 Carn | 500 | 05-08-2010 01:35 | |
Liefde & Relatie |
Ik vind hem enorm leuk,wat moet ik doen? Klein-Prinsesje | 57 | 17-08-2009 19:30 | |
Lifestyle |
Wat voor machtig boeiende zaken heb je nu weer meegemaakt dan? Verwijderd | 500 | 05-11-2007 12:35 |