Ik heb het meerdere keren gedaan...
1: Gewoon eten. Misselijk word je toch wel, je merkt erg goed dat je lichaam het er niet mee eens is dat je dat spul inneemt. Heb zelf elke keer wel moeten kotsen.
Maargoed, zodra je een keer hebt gekotst is de misselijkheid weg en kan het leuke gedeelte beginnen.
2: Dat ligt er aan wat je precies neemt...
Ik heb morning glory gedaan en hawaiian baby woodrose. De woodrose zaadjes zijn veel groter dan de morning glory zaadjes en dus heb je van de woodrose zaadjes minder nodig.
Geloof dat ik toendertijd 100+ morning glory zaadjes heb gegeten tegenover 5 tot 8 woodrose zaadjes.
3: Elke smartshop wel.
4: Je kunt zoals met vrijwel alle tripmiddelen bad gaan. Het is belangrijk dat je in de goede mindset bent, met de juiste mensen in de juiste omgeving. Dan is de kans op bad gaan erg minimaal.
Hoe vervelend het ook klinkt met het kotsen en de misselijkheid en de ranzige smaak. Ik heb het toch al een aantal keren gedaan en vond het steeds alle moeite waard

Ik wil je uiteraard niet pushen om het te gebruiken, lees je vooral goed in van te voren en weet goed waar je aan begint.
Het tripgedeelte was heel erg gaaf, hoewel weinig tot geen visuals. Bij mij werden kleuren wel relatief, maar meer niet.
Ik wilde toendertijd eigenlijk paddo's gaan doen voor de eerste keer, maar ik dacht in LSA wel een mooie tussenstap gevonden te hebben en daar had ik ook wel gelijk in.
Niet zo heftig als paddo's, maar ook zeker niet om even een dag voor iets belangrijks te gaan doen.