Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() XTC voor mij |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik heb gehoord dat Paddo's juist echt heel erg gevaarlijk zijn, ik heb het ook weleens op in de thee, maar vond het echt goor ik kreeg het bijna niet binnen en heb er weinig van gemerkt en 25,- per portie vind ik ook wel iets te duur hoor!
Pillen is mijn favoriete drug je gaat je naar een half uur a een uur echt lekker voelen!! alleen de volgende ochtend is zwaar kut!!
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hey OR~NOT ik zou maar wat uikijken met die paddo's van je want ik kan je 1 ding zeggen, 2 van mijn kameraden zijn er in blijven hangen en dat is niet tof, je kan beter eens een pilletje nemen. Als je echt wil trippen neem dan LSA of CRYPTONITE, beter en veel minder gevaarlijk. LSA is de grondstof van LSD en gewoon bij de SMARTSHOP verkrijgbaar, met LSA heb je uren lang het tofste wat je ooit met paddo's is overkomen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Favoriete Drugs! blaches | 4 | 22-09-2015 10:25 | |
Drugs & Alcohol |
Je favoriete drug/combi Verwijderd | 22 | 11-09-2011 22:34 | |
Drugs & Alcohol |
wat en waarom funkypunk | 75 | 11-03-2004 00:40 | |
Drugs & Alcohol |
Wat kies jij? LangBaard | 60 | 11-12-2003 12:48 | |
Drugs & Alcohol |
uw favoriete drugs songs:) Sir Smoke-A-Lot | 45 | 26-08-2002 13:47 | |
Drugs & Alcohol |
* Poll * Wat is je favoriete soort van drugs ? apekop123 | 23 | 09-04-2002 19:32 |