Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2010, 18:17
Verwijderd
Daaag jongens en meadjes

Nou ik ben Thijs en ben 20 jaar en zit met een liefdesprobleem.

Ik heb nu bijna 3 jaar een relatie met een leuk meisje. Alleen hebben we de laatste tijd veel onnozele ruzie's en die ontstaan meestal tijdens het uitgaan of als we gewoon thuis zijn. Maar er zijn nog wel meer dingen die ik kan opnoemen waardoor dit ontstaat. En als we dan ruzie maken is het eerste wat ze zegt: nu is het echt uit, ik wil je nooit meer zien. Een aantal uren later is dan weer goed.
Ik schaam me dan dood als ze in het openbaar doet schelden. Ik ben dan meestal ook nog aan t lachen. (wat natuurlijk dom is)

Als ik erna met vrienden praat zeggen ze tegen mij: Vind je dat normaal dat ze zo tegen je doet?

Maar sinds een week of 2 zit het me zelf echt dwars, ik ben niet meer echt verliefd en heb er geen zin meer in. Ik heb er geen lol meer in om samen ergens heen te gaan, omdat ik weet dat het niet goed gaat en we met ruzie weer weg gaan. Ze heeft zelfs gezegd dat als ik in het buitenland stage ga lopen ze het uit zal maken.

Als ik andere stelletjes of vrienden uit zie gaan en lol zie maken ben ik echt jaloers.

Kan iemand mij helpen, wat moet ik hiermee?

Groetjes Thijs
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2010, 18:25
Sudoku.
Sudoku. is offline
Hoi Thijs, wat vervelend voor je dat ze zo vreemd doet! Zeker als je al 3 jaar een relatie met haar hebt...
Eerlijk gezegd denk ik dat het misschien maar beter is als het uitgaat tussen jullie. Zo te lezen heb jij er totaal geen plezier meer in, en dan houdt het gewoon op. En als ze zelf al telkens dreigt het uit te maken... Ik zou hier eens héél goed met haar over gaan praten (misschien heeft ze het zelf niet zo door, het is moeilijk voor te stellen, maar misschien ervaart ze het wel heel anders), of het uitmaken. Want zo gaat het natuurlijk niet.
Oud 13-08-2010, 18:33
Verwijderd
Hoi Sudoku, ja ik vindt het echt vervelend en laat het aan omdat ik niemand wil kwetsen en pijn wil doen, maar uiteindelijk maak ik het me zelf moeilijk. Dit is echt zo moeilijk....
Met citaat reageren
Oud 13-08-2010, 18:46
moyra
moyra is offline
Ik vind het echt erg voor jou en net zoals sudoku zegt is het misschien maar beter als de relatie maar stopt...
Met citaat reageren
Oud 13-08-2010, 18:56
Rysair
Rysair is offline
Drie redenen om er mee te stoppen:

1. Je hebt er geen plezier meer in.
2. Jullie hebben constant ruzie.
3. Ze heeft gezegd dat ze het uit zal maken als jij weggaat voor een stage.

Denk je dat zij nog plezier in deze relatie heeft? Ik zou 't vragen en daarna je conclusies trekken.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2010, 19:02
Sudoku.
Sudoku. is offline
Hoi Thijs, zoals je het zelf al zegt: je maakt het jezelf alleen maar moeilijk. En haar in feite ook. Ik denk namelijk niet dat zij het nog leuk vindt zo. Je zult toch echt stappen moeten ondernemen als je wilt dat er iets verandert... Het is inderdaad niet makkelijk, maar je wil toch niet dat het zo blijft?
Reageren

Regels voor berichten