Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() http://www.cementonline.nl/vakblad.609.lynkx |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() En, Medeia, Gele muren ![]() Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Even @Lorelei naar aanleiding van dat verhaal over die remmen: als bij een trein de remmen niet werken, kun je in de regel juist niet rijden omdat ze volledig geblokkeerd staan. Om de remmen te lossen moeten ze onder luchtdruk gezet worden, dus als de luchtdruk wegvalt, bijvoorbeeld door een defect, kom je stil te staan. De veiligheid was dus totaal niet in het geding.
Verder zijn er daarnaast vaak ook nog andere remsystemen aanwezig die op een andere manier werken. Laatst gewijzigd op 30-07-2010 om 11:41. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb trouwens nog even een vraagje voor Sarah: als ik een onderhuids knobbeltje onder mijn rechteroor heb zitten, wat kan dat zijn? In het begin voelde het wat onprettig aan als ik eraan zat te prutsen, maar nu (zowat een week later) kan ik er rustig aanzitten zonder dat ik er last van heb.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het kan ook andere dingen zijn maar deze twee zijn waar ik het eerst aan zou denken ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is inderdaad stevig en het veert terug. Van een oorontsteking weet ik niks, al deed dat oor in de week voordat ik naar Parijs vertrok wel een beetje raar (soort van verstopt gevoel). Maar op zich gebeurt dat wel eens vaker en ik kan me niet herinneren dat ik eerder een knobbeltje van dat formaat had zitten (iets kleiner misschien wel).
Ik heb er eind vorige week trouwens ook foto's van gemaakt, omdat ik het zelf niet goed kon zien. Ik kan wel even één van die foto's pm'en. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Ik ken ook een scheikundige technoloog en hij is ook een prima kerel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een goede vriend van mij is bijna afgestudeerd KI'er, maar die heeft nog niets gevonden voor na zijn studie. Zelf kan ik natuurlijk technische natuurkunde aanraden! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|