Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2010, 10:25
Geel
Geel is offline
Oud 30-07-2010, 10:26
Verwijderd
BETONVAKBLAD?

Zo van elke week honderd glossy pagina's over beton?
Carn
Carn is offline
Maar idd, kakken in de baas zn tijd, dat is een zegen.
Rationeel
Rationeel is offline
hmm zei ik dat hardop?
Oud 30-07-2010, 10:27
Verwijderd
beter poep uitkakken terwijl je een betonblad leest, dan beton uitkakken terwijl je een poepblad leest.
Oud 30-07-2010, 10:28
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
BETONVAKBLAD?

Zo van elke week honderd glossy pagina's over beton?
ehh 8 keer per jaar ongeveer 50 pagina's pure schoonheid!
http://www.cementonline.nl/vakblad.609.lynkx
Oud 30-07-2010, 10:29
Verwijderd
Het heet ook gewoon cement
Oud 30-07-2010, 10:30
Geel
Geel is offline
Wil niemand me feliciteren?
Oud 30-07-2010, 10:30
Rationeel
Rationeel is offline
mja hoe zou je het anders willen noemen?
Oud 30-07-2010, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Wil niemand me feliciteren?
waarvoor ben je gesaaid?
Oud 30-07-2010, 10:35
Geel
Geel is offline
Citaat:
waarvoor ben je gesaaid?
Voor m'n CAE. Met een B!
Oud 30-07-2010, 10:36
Geel
Geel is offline
Citaat:
mja hoe zou je het anders willen noemen?
Joop. Of Henk. Zo'n tegenhanger van Linda oid.
Oud 30-07-2010, 10:36
Verwijderd
Dat gaan we googelen.

aha!

Gefeliciteerd!!

Ga je in het buitenland studeren? Of hoort het bij TTO?
Oud 30-07-2010, 10:40
Geel
Geel is offline
Citaat:
Dat gaan we googelen.

aha!

Gefeliciteerd!!

Ga je in het buitenland studeren? Of hoort het bij TTO?
Bedankt!
Het hoort een beetje bij TTO. En als ik geld heb ga ik in het buitenland studeren.
Oud 30-07-2010, 10:50
Bright Blue
Bright Blue is offline
Gefeliciteert Geel.
Oud 30-07-2010, 10:57
Verwijderd
Gefeliciteerd geel!

En oh oh, geel, een van mijn muren is knalgeel and I like it, I like it a lot. Het is echt mooi aan het worden allemaal.
Oud 30-07-2010, 10:59
Verwijderd
Wat ga je studeren, Geel?
Oud 30-07-2010, 11:05
Rationeel
Rationeel is offline
haha, als je geel omdraait is het leeg. precies hetzelfde als met een glas water dus!

Oud 30-07-2010, 11:06
Verwijderd
Omfg, betonvakblad. Wat briljant. Als je ze niet bewaart na het lezen, Rationeel, wil je er dan eentje voor me meenemen? Bij de eerstvolgende meeting waar we allebei aanwezig zijn? Dan krijg je een biertje van me.
Oud 30-07-2010, 11:09
Rationeel
Rationeel is offline
deal! ik bewaar ze wel, maar ik heb wel een paar dubbele. en van eentje heb ik heel veel exemplaren, want daar staat een artikel van mezelf in
Oud 30-07-2010, 11:09
Rivka
Rivka is offline
Betonvakblad, wtf . Dat wil ik ook wel zien.
Oud 30-07-2010, 11:12
Lorelei
Lorelei is offline
Dobermann Quincy: Ik weet niet zeker of ik op dit moment haat of liefde voor je voel.. De naam was nog niet erg genoeg?
Oud 30-07-2010, 11:14
Geel
Geel is offline
Citaat:
Gefeliciteert Geel.
Citaat:
Gefeliciteerd geel!

En oh oh, geel, een van mijn muren is knalgeel and I like it, I like it a lot. Het is echt mooi aan het worden allemaal.
Bedankt!

En, Medeia, Gele muren

Citaat:
Wat ga je studeren, Geel?
Weet nog niet zeker, moet nog 2 jaar vwo , maar op dit moment sta ik op Geneeskunde. Of Technische Scheikunde. Weet nog neit.
Oud 30-07-2010, 11:16
Rivka
Rivka is offline
Technische scheikunde .
Oud 30-07-2010, 11:16
Rivka
Rivka is offline
Ik heb geen idee wat ik wil studeren.
Oud 30-07-2010, 11:19
Verwijderd
Hoi
Oud 30-07-2010, 11:20
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Ik heb geen idee wat ik wil studeren.
Ik ook niet.
Oud 30-07-2010, 11:21
Rivka
Rivka is offline
Talen. Of ehm... conservatoriumopleiding, en ik zou ook wel therapeut willen worden.
*kotsgeluiden van Kazet hoort*
Oud 30-07-2010, 11:21
Verwijderd
Goeiemiddag.
Oud 30-07-2010, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Joop. Of Henk. Zo'n tegenhanger van Linda oid.
Heeft Henk een glossy ja? 't Wachten is op Ingrid.
Oud 30-07-2010, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Dobermann Quincy: Ik weet niet zeker of ik op dit moment haat of liefde voor je voel.. De naam was nog niet erg genoeg?
Je vroeg er zelf om
Oud 30-07-2010, 11:25
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Je vroeg er zelf om
Ik ontken alles
Oud 30-07-2010, 11:27
Carn
Carn is offline
volgens mij begint de kater te komen.
Oud 30-07-2010, 11:28
Verwijderd
Citaat:
deal! ik bewaar ze wel, maar ik heb wel een paar dubbele. en van eentje heb ik heel veel exemplaren, want daar staat een artikel van mezelf in
Oeh, die wil ik wel Waar gaat jouw artikel over, behalve over beton?
Oud 30-07-2010, 11:32
Verwijderd
asfalt?
Oud 30-07-2010, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Ik ontken alles
Heeft-ie niet urenlang in je studentenhuis gelegen zodat al je huisgenootjes er even om konden gniffelen?
Oud 30-07-2010, 11:34
Verwijderd
Citaat:
beter poep uitkakken terwijl je een betonblad leest, dan beton uitkakken terwijl je een poepblad leest.
Oud 30-07-2010, 11:34
Verwijderd
Even @Lorelei naar aanleiding van dat verhaal over die remmen: als bij een trein de remmen niet werken, kun je in de regel juist niet rijden omdat ze volledig geblokkeerd staan. Om de remmen te lossen moeten ze onder luchtdruk gezet worden, dus als de luchtdruk wegvalt, bijvoorbeeld door een defect, kom je stil te staan. De veiligheid was dus totaal niet in het geding.

Verder zijn er daarnaast vaak ook nog andere remsystemen aanwezig die op een andere manier werken.

Laatst gewijzigd op 30-07-2010 om 11:41.
Oud 30-07-2010, 11:37
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Heeft-ie niet urenlang in je studentenhuis gelegen zodat al je huisgenootjes er even om konden gniffelen?
Nee, ik kwam met de post binnen
Oud 30-07-2010, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik kwam met de post binnen

Hoe keek de postbode?
Oud 30-07-2010, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Weet nog niet zeker, moet nog 2 jaar vwo , maar op dit moment sta ik op Geneeskunde. Of Technische Scheikunde. Weet nog neit.
Er zijn ook dingen daar tussenin!
Oud 30-07-2010, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Bedankt!

En, Medeia, Gele muren

Hmm, tja. Hoe belangrijk vind je het wetenschappelijk gehalte van de studie? Want geneeskunde is natuurlijk vooral een beroepsopleiding. Ik heb het vorige semester in een projectgroepje gezeten met scheikundig technologen, prima lui. (hoewel ze natuurlijk wiskundig wat minder begaafd waren dan ik )
Oud 30-07-2010, 11:53
Verwijderd
Ik heb trouwens nog even een vraagje voor Sarah: als ik een onderhuids knobbeltje onder mijn rechteroor heb zitten, wat kan dat zijn? In het begin voelde het wat onprettig aan als ik eraan zat te prutsen, maar nu (zowat een week later) kan ik er rustig aanzitten zonder dat ik er last van heb.
Oud 30-07-2010, 11:57
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Oeh, die wil ik wel Waar gaat jouw artikel over, behalve over beton?
over 'mijn' brug
Oud 30-07-2010, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Ik heb trouwens nog even een vraagje voor Sarah: als ik een onderhuids knobbeltje onder mijn rechteroor heb zitten, wat kan dat zijn? In het begin voelde het wat onprettig aan als ik eraan zat te prutsen, maar nu (zowat een week later) kan ik er rustig aanzitten zonder dat ik er last van heb.
Hm. Er zit daar een lymfeklier, is het een stevig, verend eivormig knobbeltje en heb je net een oorontsteking gehad? Lymfeklieren horen vanzelf weer kleiner te worden als je er vanaf blijft. Het kan ook een atheroomcyste zijn, dat is een rond talgbolletje onder je huid, die voelen hard en er zit vaak een wittige of grijzige glans op, die kunnen vanzelf weggaan maar dat gebeurt niet altijd, dan kun je ze eruit laten snijden als je er last van hebt.
Het kan ook andere dingen zijn maar deze twee zijn waar ik het eerst aan zou denken
Oud 30-07-2010, 12:12
Verwijderd
Het is inderdaad stevig en het veert terug. Van een oorontsteking weet ik niks, al deed dat oor in de week voordat ik naar Parijs vertrok wel een beetje raar (soort van verstopt gevoel). Maar op zich gebeurt dat wel eens vaker en ik kan me niet herinneren dat ik eerder een knobbeltje van dat formaat had zitten (iets kleiner misschien wel).

Ik heb er eind vorige week trouwens ook foto's van gemaakt, omdat ik het zelf niet goed kon zien. Ik kan wel even één van die foto's pm'en.
Oud 30-07-2010, 12:15
Geel
Geel is offline
Citaat:
Er zijn ook dingen daar tussenin!
Weet ik, maar ik houd niet zo van ergens tussenin hangende studies.
Citaat:
Hmm, tja. Hoe belangrijk vind je het wetenschappelijk gehalte van de studie? Want geneeskunde is natuurlijk vooral een beroepsopleiding. Ik heb het vorige semester in een projectgroepje gezeten met scheikundig technologen, prima lui. (hoewel ze natuurlijk wiskundig wat minder begaafd waren dan ik )
Redelijk belangrijk. Maar een soort van beroepsopleiding vind ik ook belangrijk. Keuzes, keuzes...
Ik ken ook een scheikundige technoloog en hij is ook een prima kerel.
Oud 30-07-2010, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Weet ik, maar ik houd niet zo van ergens tussenin hangende studies.

Redelijk belangrijk. Maar een soort van beroepsopleiding vind ik ook belangrijk. Keuzes, keuzes...
Ik ken ook een scheikundige technoloog en hij is ook een prima kerel.
Nou ja, met scheikundige technologie kun je natuurlijk wel makkelijk een baan krijgen in de (petro)chemische sector. Of zo'n baan leuk is, is iets anders.
Oud 30-07-2010, 12:21
Geel
Geel is offline
Citaat:
Nou ja, met scheikundige technologie kun je natuurlijk wel makkelijk een baan krijgen in de (petro)chemische sector. Of zo'n baan leuk is, is iets anders.
Nou ja, bij mij spelen er ook andere factoren mee dan de vraag of een baan leuk is. Ik moet er bijvoorbeeld overal op de wereld mee aan de slag kunnen (lees: vooral Rusland). Maar als ik aan studies denk ik die ik leuk vind dan denk ik ook een beetje richting KI e.d. Maar dat zijn van die studies waar ze je wel beloven dat mensen die die studie hebben gedaan erg nodig zijn, maar wat voor garantie heb je?
Oud 30-07-2010, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, bij mij spelen er ook andere factoren mee dan de vraag of een baan leuk is. Ik moet er bijvoorbeeld overal op de wereld mee aan de slag kunnen (lees: vooral Rusland). Maar als ik aan studies denk ik die ik leuk vind dan denk ik ook een beetje richting KI e.d. Maar dat zijn van die studies waar ze je wel beloven dat mensen die die studie hebben gedaan erg nodig zijn, maar wat voor garantie heb je?
Waarom vooral Rusland? Als scheikundig technoloog maak je wel een goede kans daar iets te vinden, met al die gaswinning daar.

Een goede vriend van mij is bijna afgestudeerd KI'er, maar die heeft nog niets gevonden voor na zijn studie.

Zelf kan ik natuurlijk technische natuurkunde aanraden!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten