Advertentie | |
|
![]() |
|
dit werkt echt ALTIJD klik
wel precies doen wat er staat anders verneuk je instellingen! |
![]() |
|
Ik kan geen kabel naar mijn pc toe laten treken want er kan geen kabel in de router of modem. Vandaag was het echt een drama ik had nog maar 30% signaal en mijn zusje iets van 50% en normaal heeft zij 70% en ik iets van 66%. Mijn pa flipt als ik ook maar iets aan mijn instellingen verander.
ja ik weet dat Firefox niet word bijgewerkt als je zelf geen rechten hebt. Mijn pc is mega sloom en niks wil gaan zoals het zou moeten. Het lijkt wel een autist. (mijn pc) de sims twee wordt gewoon mega rood zodra daar ook maar zo'n uitbereiding van wordt geïnstalleerd en ik weet zeker dat dat aan mijn kaart ligt, maar nee hoor, dat klopt niet volgens mijn pa. Er staat geen downloadprograma aan. Tenminste niet bij mij, maar het kan ook bij mijn zusje zijn. Dat weet ik niet Laatst gewijzigd op 07-08-2010 om 19:47. Reden: Taalfouten verbeterd zodat bericht gebrijpbaar is. |
![]() |
|
Als je vader niets aan de instellingen of je pc wil veranderen en je geen kabel kunt trekken, dan houdt het op denk ik. Want zonder iets te veranderen zal het niet opeens beter worden.
|
weet niet komt denk ik omdat het te druk is om hem heen
maar als ik mijn usb stik voor mijn internet naar achter zet is het bereik iets beter dan dat het naar voor staat maar mijn pa wil mij weer naar zolder gooien de pc maar dan ben ik zit ik op een zeer irritante plek en kan dit niet aan de provider liggen dat mijn pa minder krijgt dan dat hij denkt |
![]() |
|
Hmm
Provider ligt het niet aan, De router kan het aan liggen, omdat het waarschijnlijk geen goeie router is, de ondersteunin bied voor 3pc's en downloads je pc kan traag zijn omdat er bijv teveel geheugen in zit, verweider dan bestanden of dat je niet defragmenteert on de 2 maanden ongeveer, verder kan je ook een virus hebbe van het downloade. succes ![]() |
![]() |
|
|