Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2010, 12:41
kim berge
kim berge is offline
Ik werk met Firefox omdat dit het enige is wat mijn pa goed keurt.
Mijn IP adres is er een paar dagen van af geweest kan het hier aan liggen. Ik heb draadloos internet ik weet dat dit langzamer is dan via de draad maar ik heb maar 43% internet en krijg dit niet sneller en ik zit niet te ver van de zender af want mijn zusje zit op de zelfde afstand en bij haar gaat het best snel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-08-2010, 13:38
WolterB
WolterB is offline
Met 43% denk ik dat je bedoelt dat de signaalsterkte maar 43% is? Hoeveel is dit bij je zusje?

Ik denk trouwens dat het meer aan de hardware van je pc en met name de ontvanger van het draadloze internet ligt, dan aan iets anders. Of je hebt een hele brakke installatie van Windows (wat zo zou kunnen aangezien je laatst Flash niet geïnstalleerd kreeg je op eigen pc).

En het werken met FireFox zal niets langzamer gaan dan een andere browser. Dat maakt het internet niet opeens sneller of langzamer.

Verder is het onzin dat andere browsers niet veilig zouden zijn. Browsers als Chrome, Opera en zelfs Internet Explorer zijn veilig om mee te surfen, mits ze regelmatige bijgewerkt worden, wat overigens net zo hard geldt voor FireFox.
Oud 02-08-2010, 14:39
YouTech
YouTech is offline
Wat je je ook eens zou kunnen afvragen is wat voor internet bundel je hebt en wat voor router? als je nog een simpel adsl lijntje hebt liggen waar ook nog eens een signaalverlies over heen gaat...(dit kan heel goed aan de ontvanger liggen) blijft er idd niet veel snelheid over.

Kun je wat specificaties van je internet bundel, router, ontvanger en pc noemen?
Oud 02-08-2010, 17:31
Verwijderd
Citaat:
En het werken met FireFox zal niets langzamer gaan dan een andere browser. Dat maakt het internet niet opeens sneller of langzamer.
Jawel, sommige browsers zijn efficiënter in het renderen van HTML en andere elementen:

Verder zou ik gewoon een betere (externe) draadloze ontvanger kopen als je maar 42% signaalsterkte hebt.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2010, 19:25
Bender
Bender is offline
Heb je niet gewoon een trage computer?
Oud 05-08-2010, 20:45
Pimoes
Pimoes is offline
dit werkt echt ALTIJD klik
wel precies doen wat er staat anders verneuk je instellingen!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2010, 20:57
dr.rootz
dr.rootz is offline
Indien je Windows gebruikt, moet je even googlen naar: windows bandbreedte 20%

Dan kom je vanzelf bij de juiste pagina's terecht. Niet dat deze tweak veel winst oplevert, maar ach het kan.

dr.rootz
Met citaat reageren
Oud 06-08-2010, 13:20
Verwijderd
Even een netwerkkabeltje tussen je computer en je modem doen.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2010, 16:53
Koning
Koning is offline
Heb je niet gewoon een downloadprogramma constant aanstaan?
Oud 07-08-2010, 16:53
kim berge
kim berge is offline
Ik kan geen kabel naar mijn pc toe laten treken want er kan geen kabel in de router of modem. Vandaag was het echt een drama ik had nog maar 30% signaal en mijn zusje iets van 50% en normaal heeft zij 70% en ik iets van 66%. Mijn pa flipt als ik ook maar iets aan mijn instellingen verander.
ja ik weet dat Firefox niet word bijgewerkt als je zelf geen rechten hebt.
Mijn pc is mega sloom en niks wil gaan zoals het zou moeten. Het lijkt wel een autist. (mijn pc) de sims twee wordt gewoon mega rood zodra daar ook maar zo'n uitbereiding van wordt geïnstalleerd en ik weet zeker dat dat aan mijn kaart ligt, maar nee hoor, dat klopt niet volgens mijn pa.
Er staat geen downloadprograma aan. Tenminste niet bij mij, maar het kan ook bij mijn zusje zijn. Dat weet ik niet

Laatst gewijzigd op 07-08-2010 om 19:47. Reden: Taalfouten verbeterd zodat bericht gebrijpbaar is.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2010, 19:49
WolterB
WolterB is offline
Als je vader niets aan de instellingen of je pc wil veranderen en je geen kabel kunt trekken, dan houdt het op denk ik. Want zonder iets te veranderen zal het niet opeens beter worden.
Oud 07-08-2010, 21:50
Verwijderd
Citaat:
maar nee hoor, dat klopt niet volgens mijn pa.
Waarom doet je pa er dan niks aan als hij verstand heeft van computers?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2010, 10:38
kim berge
kim berge is offline
weet niet komt denk ik omdat het te druk is om hem heen
maar als ik mijn usb stik voor mijn internet naar achter zet is het bereik iets beter dan dat het naar voor staat
maar mijn pa wil mij weer naar zolder gooien de pc maar dan ben ik zit ik op een zeer irritante plek
en kan dit niet aan de provider liggen dat mijn pa minder krijgt dan dat hij denkt
Met citaat reageren
Oud 09-08-2010, 13:41
Verwijderd
Je kan een tragere internetsnelheid krijgen van de provider dan wat in je abonnement staat, maar dat is niet de oorzaak van dat jouw internet traag is.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2010, 08:03
Zazum
Zazum is offline
Hmm
Provider ligt het niet aan,
De router kan het aan liggen,
omdat het waarschijnlijk geen goeie router is,
de ondersteunin bied voor 3pc's en downloads

je pc kan traag zijn omdat er bijv teveel geheugen in zit,
verweider dan bestanden

of dat je niet defragmenteert on de 2 maanden ongeveer,

verder kan je ook een virus hebbe van het downloade.
succes
Met citaat reageren
Oud 11-08-2010, 14:03
DHRJ
DHRJ is offline
Windsurfer voor je router maken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten