Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2010, 14:39
Rodion
Rodion is offline
Schrijf jij ook wel eens in een opwelling een paar zinnen zonder doel dan ze op te schrijven? En zie je ook het nut niet in om deze flarden te bewaren maar vind je het een prettig idee dat anonieme mensen ze lezen? Zet ze dan in dit topic.

Reageren mag, maar dit topic is hoofdzakelijk bedoeld voor het 'dumpen' van flarden tekst: gedachten, conversaties, stijloefeningen, gemoedsuitingen, alles.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-08-2010, 14:39
Rodion
Rodion is offline
TS begint:

Ik ben te vaak verdronken in ogen van meisjes. Licht geworden. Onzinkbaar. Vroeger sloot het het oppervlak zich boven mij, luchtbelletjes, dan rimpelloos. Eeuwig ,grenzeloos oneindig eindeloos. Bewegingloos toen, dreef ik bewusteloos, nu zwem ik zoek ik waters zonder oevers. Om mijn ogen te sluiten te verdrinken.

Ze bestond. Het meisje dat verlegen lacht en naar beneden kijkt als je haar zegt hoe mooi ze is. Als je aan haar denkt zie je haar voor zich met een boek in haar handen; alles vergetend. Ze is lief en vraagt je hoe je dag was. Ze is zo lief omdat je weet hoe ze brutaal kan zijn.
Ik wist ook wel waar ze woonde, in een huis in een tuin groot genoeg om het te verschuilen. Boekenkasten. Je fietst er naar toe door de regen. Je weet dan dat ze binnen zit in een hoekje van de bank, met haar warme sokken aan. Je streelt haar benen.
Samen zijn, samen verdwijnen.
Ze bestond.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten