Advertentie | |
|
![]() |
|
die dingen droeg ik "vroeger" (1,5 jaar terug
![]() gewoon een netpanty, de tenen d'r afknippe, kont dr af knippe en hoppa, armwarmers. waarom zoeken en dr weetikveelhoeveelafzeteuro's voor betalen, als je ook gewoon een sok/panty kapot kan knippen... Ik vind het nu trouwens niet echt mooi meer, en het is nu 20 graden oid, dus koud heb ik't ook niet.
|
oke dan!! Thnx allemaal!!
Ik wou alleen vragen of ze bij jullie ook nergens te krijgen zijn...want ik heb echt een hele zomer zitten zoeken...dus!! Ik draag ze wel gewoon...maark vind het irri dat iedereen me zo aanstaard want toen de training van basketbal af was gelopen ging ik omkleden en liep ik weer de zaal in...de groep ná ons keek zo wie door de deur kwam en toen zei iemand: "Wow...het zij die?" k word er een beetje moe van |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar ik vind die net-gevallen niet lekker zitten. na een tijdje gaat t zo vreselijk snijden tussen je vingers. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() wat moet ik me in godsnaam voorstellen bij een fishnet-catsuit? ik hoop echt dat t niet is wat ik in gedachten heb ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik vind ze meestal vervelend zitten, als ik het koud heb doe ik wel wat met lange mouwen aan. t ziet er wel grappig uit soms.
||
Citaat:
Nou, armwarmers zijn niet raar, maar eigenlijk ook weer wel. Kijk, beenwarmers zijn erg nuttig, maar armwarmers draagt men eigenlijk alleen voor de sier. Ik maak ze zelf, de kan het simpel doen door gewoonweg een panty aan flarden te knippen maar je kan het ook zo ingewikkeld maken als je zelf wil (patronen maken, stof kopen etc.) Maar als ik een netpanty aan flarden knip voel ik me eigenlijk net een rollade... ![]()
||
![]() |
Citaat:
wow....jij bent wel Heel Erg Jezelf ![]() ![]() sorry....ik kon het niet laten
|
Ik heb pas zwart-wit geblokte armwarmers gekocht, maar ik was dus even vergeten dat mijn armen iets dikker zijn dan die van de gemiddelde mens, dus ik krijg die dingen maar net over m'n pols heen
![]() Ik heb wel een paar gele wollen armwarmer gevalletjes, maar dat zijn eigenlijk beenwarmers waar m'n kuiten niet inpassen... ![]()
|
afschuwelijke dingen eventueel zouden zwarte nog wel kunnen maar dan moet het wel bij je outfit passen, als het in dezelfde kleur is als je shirtje kan het misschien nog net maar geen streepjes, geen skapatroontjes, dat vind ik allemaal niks..
||
Citaat:
Thnx ![]() Graph_Skater ![]() |
![]() |
|
![]() |
Nee. socissen ! (worsten dus) (komt van het frans denkik)
ontopic: ik vind het enorm lelijk en snap de bedoeling niet. Al heb ik wel een trui waar een gaatje in is gebrand (hallo vriend met de rookverslaving) en daar prop ik m'n duim wel is in. Maar of dat nou zo fijn is...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Familieweekend en mijn prbleem XxlovexX | 13 | 07-05-2013 23:18 | |
De Kantine |
pim-pam-petten Hanneke | 369 | 13-11-2006 21:44 | |
Lifestyle |
Waar vind ik.. -topic Verwijderd | 500 | 23-06-2004 18:58 | |
Lifestyle |