Advertentie | |
|
![]() |
|
Lange mouwen inderdaad. Armwarmers zouden ook de littekens verbergen maar hebben in mijn ogen een averechts resultaat. Mensen die het fenomeen zelfbeschadiging kennen krijgen alleen maar argwaan als ze iemand met armwarmers zien lopen. En stop ermee. Zoek hulp. Als je littekens hebt/krijgt zul je de rest van je leven met dit 'verberg-probleem' blijven rondlopen.
|
Lange mouwen, stoppen met snijden en op de bestaande littekens een litteken-crème smeren (bijv. van een merk als Biodermal), door deze crème verdwijnen je littekens natuurlijk niet, maar worden ze na verloop van tijd wel minder zichtbaar en voelbaar.
||
Citaat:
![]()
|
Ik en (ik schat) zo'n 98% van de forumleden vinden het doodeng om een mes in hun pols te zetten..Nu zeg ik niet dat je als een schaap achter de grote menigte aan moet lopen maar in dit geval...
En als de reden van het snijden spanning is zijn er legio mogelijkheden om er vanaf te komen
Spoiler
|
![]() |
|
|