Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik ga lekker naar pukkelpop, daar komen veel vettere band ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
.....lijkt me duidelijk.... |
![]() |
||
Citaat:
![]() en ik weet niet of lowlands zo gezellig is als 80 % van de tmf-kijkers ook gaat ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik ga naar lowlands, en eigenlijk alleen nog maar omdat ik mn kaart daarvoor al een halfjaar geleden heb gekocht. ![]() de lineup vind ik echt onwijs tegenvallen, en als ik de lineup van pukkelpop zie, is het echt de betere variant ditjaar ![]() iemand een lowlands kaart ruilen voor een pukkelpop? *ghehehe*
|
Pukkelpop is meestal que lineup beter. In 2000 Ben ik naar PP gegaan omdat ze daar Placebo hadden. Afgezien van dat concert is een festival me nog nooit zo erg tegengevallen. Ik ga voor Lowlands dus. (ook al speelt Suede dit jaar PP) Hier heb je veel meer sfeer. en het is 100.000 keer gezelliger, en je kan nog iets doen na twaalf uur 's nachts (op PP gaat alles om twaalf uur dicht. licht uit tent in, en slapen maar
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nouja, misschien weet ik ditjaar op lowlands een gaatje te vinden om wat mensjes te meeten, aangezien er zoveel troep staat dat ik twijfel of ik niet beter toch een sixflags ticket all included had kunnen nemen... ;p
||
![]() |
Citaat:
Ik vind de line-up van lowlands best tegenvallen dit jaar,maar dat heeft allemaal te maken met een persoonlijke smaak... Maarja..de sfeer maakt alles goed ![]() |
![]() |
|
Pukkelpop heeft de line up van Lowlands en net iets meer
Maar who cares? ik ga lekker naar Lowlands ![]() Ik betwijfel of er zoveel TMF publiek komt hoor? De enige bij TMF bekende acts zijn Within Temptation en Nickelback.. tenminste, dat zijn de enige waar ik (als ik toevallig TMF aan heb) clips van langs zie komen. En als TMF-kijkende-mensen aan mij vragen of ik nog weg ga en ik antwoord dat ik naar Lowlands ga, dan kijken ze me altijd schaapachtig aan en vragen 'wat iss dat?' Offtopic: En die TMF-kijkende-mensen vragen zich dan af waar ik naar luister; vraagt er eentje 'luister je ook naar Slipkorn?' ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |