Advertentie | |
|
![]() |
|
Het eerste waar ik aan dacht was inderdaad ook vertel dat je op vrouwen valt. Met deze hint (daar zijn vrouwen toch zo goed in?) kun je een stuk wijzer worden. En zoniet, dan maar terugzoenen de volgende keer. Dan kun je altijd nog zeggen dat je je liet meeslepen, mocht blijken dat ze andere bedoelingen heeft.
dr.rootz |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() @TS: Vertel haar gewoon hoe je je voelt, hoe moeilijk het ook lijkt. Als ze echt zo'n goede vriendin is als jij zegt, zal ze echt niet de vriendschap verbreken om iets waar jij niks aan kan doen. Mocht ze niet hetzelfde voelen, hebben jullie een jaar de tijd om erover heen te komen en mocht ze wél hetzelfde voelen, wat ik van harte voor je hoop, dan kunnen er alleen maar goede dingen gebeuren dit jaar en daarna ![]()
|
Ik zou er eigenlijk niet zomaar van uit gaan dat een vriendschap bestand is tegen zoiets, als zij bijvoorbeeld haar gevoelens niet zou kunnen beantwoorden, ik zou het zelf echt alleen zeggen als ik zeker wist dat zij ook op mij verliefd zou zijn. Maar het is ook lastig voor ons te beoordelen, op zich zou je denken dat er met zulke sms'jes toch van haar kant ook wel gevoelens zijn.
Ik zat later nog te denken, nu de Gay Parade net is geweest, kun je ook aan haar vragen wat ze daarvan vindt, dat biedt ook een opening tot een gesprek?
|
Nou, ik ben echt behoorlijk in de war.
Ik weet gewoon niet wat ik ervan moet denken, en dingen die ze doet, maken me alleen maar meer in de war. Vanavond gingen we naar de bios met z´n 2e, en deden bij haar thuis nog een borreltje. ![]() Ik was iets aan het vertellen, en ze legde haar hand op mijn knie (als geruststelling, niets raars op zich) maar ze bleef een tijd lang me been wrijven.. Ik raak hierdoor echt in de war, want ik weet niet hoe ik erover moet beginnen, durf het niet, en door dat soort dingen weet ik niet hoe zij erin staat.. Whhhaaaaa...
Laatst gewijzigd op 12-08-2010 om 14:09. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Van wat ik hier lees, is het duidelijk dat ze je leuk vindt. Anders vertoont ze wel heel abnormaal gedrag...
Je moet ooit het gesprek die kant opsturen, zoals dat idee van de gayparade, en als ze daar niet "gatveeeerrr" op reageert, al je moed bij elkaar schrapen en haar vertellen dat je lesbisch bent. Als er dan een goed moment is, en de sweer is goed, (Bijvoorbeeld als ze weer over je knie wrijft ofso) raak haar dan ook is aan (Zij doet het zelf ook!) en kijk hoe ze daarop reageert. Vind ze het niet erg of zelfs leuk, vertel haar dan dat je haar leuk vind. Dit is verschrikkelijk moeilijk, maar ik duim voor je! ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
verliefd op een goede vriendin anarchy0343 | 5 | 17-10-2012 09:30 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op een leraar! HELP! j3nnif3r | 47 | 23-11-2004 22:28 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op een VEEL oudere man illegal_love | 74 | 11-09-2004 19:35 | |
Liefde & Relatie |
Ik verliefd maar hij verliefd op goeie vriendin!! jamaifan15 | 6 | 01-07-2003 19:50 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op een vriend.. schaatsrijdstertje | 10 | 11-08-2002 13:27 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op een vriendin?? minketje | 3 | 05-06-2002 18:31 |