Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2010, 11:35
Ncsc
Ncsc is offline
Ok, misschien even een raar vraagje. Maar ik dacht misschien kunnen jullie me helpen met het vinden van een oplossing

Ik heb een paar verslagen terug gekregen waar mijn leraar perongeluk met een rode pen aantekeningen bij heeft gezet. Eigenlijk wilde hij dit met potlood doen want mijn verslagen zijn wel goed gekeurd voor mijn portfolio. Alleen nu zitten er dus aantekeningen bij met rode pen. Ik vind het lelijk om het zo te laten en met tipp-pex wegwerken vind ik ook niet mooi. Ik vroeg me af of jullie hier misschien een andere oplossing voor hebben.
Opnieuw uitprinten is een heleboel werk want het zijn 25 Starr-verlslagen uitgeprint op briefpapier van mijn stageplek. Dus om opnieuw hun briefpapier te gebruiken is niet echt netjes want hun letten ook op de kosten en bladiebladiebla. Overigens zijn ze allemaal ondertekend door mijn stagebegeleidster om aan te geven dat ik die ene werkproces goed heb uitgevoerd. Dus dan zou ik al die verslagen weer moeten laten ondertekenen.

Bestaat er geen speciaal spul dat pen wegwerkt zonder er echt iets van te zien? Ik heb op internet gezocht without any results. Dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen

Groetjes Natasja!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-08-2010, 15:00
Verwijderd
Opnieuw printen op gewoon papier?
Met citaat reageren
Oud 03-08-2010, 16:19
AzN
AzN is offline
Ik zou die aantekeningen van je leraar er maar gewoon op laten staan, want 't wordt alsmaar erger als je er zelf aan gaat knutselen. Ik spreek uit ervaring .

Maar als antwoord op je vraag: ik ken alleen gummetjes, Tipp-Ex en inktwissers .
Oud 03-08-2010, 17:43
Verwijderd
Ik zou die versie iig niet aan gaan passen met tipp-ex of wat dan ook, dat wordt alleen maar lelijker. Ik zou dan eerder kiezen voor het nog eens op normaal papier uit te printen en dat als nette versie te gebruiken, met misschien voorin nog als extra commentaar dat dat verslag is goedgekeurd door je stagebegeleider en de docent, en dat jij het origineel zelf nog in je bezit hebt.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2010, 20:15
Ncsc
Ncsc is offline
Nee, voor mijn portfolio moet het echt op papier met logo.
Maar die inktwissers...kan ik het daar niet netjes mee weg krijgen dan? Ik heb op internet gekeken op opzich lijkt het me wel een goede oplossing. Maar als het echt een geknoei wordt, dan laat ik het bij wat het is.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2010, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Maar die inktwissers...kan ik het daar niet netjes mee weg krijgen dan? Ik heb op internet gekeken op opzich lijkt het me wel een goede oplossing. Maar als het echt een geknoei wordt, dan laat ik het bij wat het is.
Waarvoor is het portfolio???

en je hebt wel van die gummen uuuhm deze

dan is het blauwe deel volgens mij voor pen,
weet alleen niet zeker of ze voor alle soorten pen werken,
kan je geen ''mijn werkstuk blijft mooi garantie''geven
maar mss het proberen waard.
die dingen zijn voor ongeveer 1.50 te koop bij de bruna
Met citaat reageren
Oud 20-08-2010, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Inktwissers werken volgens mij alleen bij vulpen. Al zou je er wel één kunnen kopen en hem kunnen uitproberen op iets kleins, een punt achter een zin ofzo. Maar ik raad het je toch af, want je weet niet wat de gevolgen van zo'n inktwisser op lange termijn zijn. Zelfs als het wel werkt, je weet niet of het papier op den duur zal gaan verkleuren, bijvoorbeeld.

Ik zou dus toch aankloppen bij je stage, en ze eventueel een vergoeding bieden voor de kosten die zij maken. Presentatie is erg belangrijk bij het samenstellen van een portfolio, daar moet je niet op willen bezuinigen. Waarschijnlijk hebben ze wel begrip voor je standpunt, temeer omdat het niet eens jouw schuld is dat dit verslag nu onbruikbaar (?) is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten