![]() |
|
Hai,
Sinds een maand nu maakt mijn voeding een heel vervelend hard geluid, alsof de ventilator ergens tegenaan zit ofzo. Nu heb ik even rondgevraagd en iedereen zegt van 'koop gewoon een nieuwe'. Ik heb er nu een Cooler Master Igreen 500 watt in zitten. Kan ik gewoon bv deze er gewoon in zetten? Of moet het nog van een bepaald merk zijn ofzo? ;x http://www.mycom.nl/Product/Voedinge...-2-500W/288307 Kan ik dat ding er zelf in zetten of is het verstandiger om het te laten doen door iemand met wat meer verstand van zaken? (het lijkt me niet moeilijk, 2 kabeltjes erin en je bent klaar toch? Zijn er nog andere dingen waar ik op moet letten? groetjes! |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja hoor, dat kan gewoon. Al zou ik eerder deze nemen, betere kwaliteit. Die is 400W i.p.v. 500W maar tenzij je een heel exotisch systeem hebt moet dat niet uitmaken.
Het is gewoon een kwestie van de stekkertjes loshalen, oude voeding losschroeven (zit meestal met 4 schroefjes vast aan de behuizing) en uit de kast halen, nieuwe voeding erin zetten en alle relevante stekkers aansluiten. Ze passen er maar op één manier in dus dat moet ook wel lukken.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Sonata II voeding pieptoon Meadow | 14 | 27-09-2009 08:49 | |
Software & Hardware |
Voeding/videokaart vraagje Verwijderd | 13 | 16-06-2007 20:57 | |
Software & Hardware |
Nieuwe voeding D@mien | 11 | 05-01-2007 19:26 | |
Software & Hardware |
[voeding] 300 watt genoeg? tappy | 22 | 05-03-2004 17:44 | |
Software & Hardware |
[Pc]nieuwe voedig gooit lade van brander open.. Rembo | 4 | 18-07-2002 12:51 | |
Software & Hardware |
Voeding probleem Verwijderd | 11 | 20-12-2001 13:56 |