Hoi allemaal,
Gisteravond kreeg ik een sms bericht van tele2 dat ik aan mijn krediet limiet van €150 zit op mijn mobiele telefoon. Dit houdt in dat ik niet meer kan bellen/smssen tot dat de factuur betaald is, tenzij ik mijn limiet verhoog. Deze maatregel is niet bedoeld als straf, maar meer als middel om misbruik te voorkomen bijvoorbeeld als een telefoon gestolen wordt.
Ik heb besloten mijn krediet niet te verhogen, aangezien 6 september mijn abonnement wordt omgezet naar Ben, met als gevolg dat ik tot die tijd mijn telefoon even niet kan gebruiken.
Nu belde ik de klantenservice van tele2, en die vertelde mij dat ik toch een factuur ga ontvangen voor de periode 1 september tot 6 september, ook al kan ik in deze periode mijn telefoon niet gebruiken.
Ik vind het onredelijk dat ik moet betalen over die periode nu ik geen gebruik kan maken van hun service, aangezien mijn telefoon afgesloten is.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt!
|