Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2010, 11:48
Verwijderd
Advertentie
Oud 10-09-2010, 11:48
Verwijderd
Ik dacht ook al aan die titel!

"In Nederland moet je leven als een poldermodel." - Doutzen Kroes
Oud 10-09-2010, 11:49
Verwijderd
Zo, alweer thuis. Ik had college in mijn eentje dat was een beetje gek!
Oud 10-09-2010, 11:49
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht ook al aan die titel!

"In Nederland moet je leven als een poldermodel." - Doutzen Kroes
Zei ze dat echt? Hulde.

@ Sann: ja bij mij is het alweer afgelopen. Bij gebrek aan spanningsboog maken ze de afleveringen maar heel kort.
Oud 10-09-2010, 11:50
Verwijderd
Dat maakt de jongetjes echt niet uit hoor. Als hun lul er maar in past.
Oud 10-09-2010, 11:50
Verwijderd
Deze titel wilde ik ook!

Gmta
Oud 10-09-2010, 11:51
Verwijderd
Oh Kazet ook
Oud 10-09-2010, 11:52
Verwijderd
Waarom hebben ze die smak van de bar af niet gefilmd?!
Oud 10-09-2010, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Waarom hebben ze die smak van de bar af niet gefilmd?!
Inderdaad.
Oud 10-09-2010, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Dat maakt de jongetjes echt niet uit hoor. Als hun lul er maar in past.
Jeetje Wheezle dat snap ik toch ook wel. Het is om te neuken alleen totaal niet nodig om een nummer te regelen, dus al die papiertjes zijn nog steeds overbodig en neppe trofeeën.

Citaat:
Deze titel wilde ik ook!

Gmta
Oud 10-09-2010, 11:54
Verwijderd
Nou dat was weer kort maar krachtig
Oud 10-09-2010, 11:56
Verwijderd
Ik vind die reclame die ze er bij rtlgemist gemist voor stoppen best leuk.
Oud 10-09-2010, 11:57
Verwijderd
Oh die heb ik niet gekeken wat voor reclame?
Oud 10-09-2010, 12:01
Verwijderd
Allemaal volwassenen op het schoolplein, met van die schoolpleintaferelen. Simpel maar ik vind het een mooi beeld en deed .
Oud 10-09-2010, 12:03
Verwijderd
Ik denk dat mijn nieuwe hobby wordt van die fancy schmancy taarten met fondant maken.

Oud 10-09-2010, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Allemaal volwassenen op het schoolplein, met van die schoolpleintaferelen. Simpel maar ik vind het een mooi beeld en deed .
Jaa die is heel leuk <3 Meneren in pakken met koffertjes die voetballen en dames op hakjes die touwtjespringen
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat mijn nieuwe hobby wordt van die fancy schmancy taarten met fondant maken.

[afbeelding]
Dan ben je volgens Amerikaanse standaarden wel de perfecte moeder!

Citaat:
Jaa die is heel leuk <3 Meneren in pakken met koffertjes die voetballen en dames op hakjes die touwtjespringen
En die overdreven zoen dan, dat zie je ook alleen bij veertienjarigen normaal. <3 En de schreeuwende zakenlui, zo mooi. Ik wou dat het een korte film was.
Verwijderd
Zo een wil op mijn verjaardag.
Ik ga fondant cupcakjes maken.
Oud 10-09-2010, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Dan ben je volgens Amerikaanse standaarden wel de perfecte moeder!
Blijkbaar wordt dat in NL ook steeds populairder. Ik kwam er gisteren zelfs achter dat heel veel moeders die knutselen voor de eerste verjaardag van hun koter, en dan maken ze er een zgn. "meptaart" bij. Zeg maar een kleinere versie van de fancy taart, speciaal voor het kind waar hij op kan meppen en mee kan kliederen DAT IS VET ZONDE
Maar ja, het is wel heel Amerikaans maar toch, het ziet er gaaf uit en bakken is leuk.
Oud 10-09-2010, 12:07
Verwijderd
waarvan is de reclame?
Oud 10-09-2010, 12:08
Verwijderd
Citaat:
waarvan is de reclame?
NCOI (opleidingen voor werkende mensen)
Oud 10-09-2010, 12:09
Verwijderd
Huhu nu heb ik 'm toch gekeken. HIj is inderdaad gaaf.
Oud 10-09-2010, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Blijkbaar wordt dat in NL ook steeds populairder. Ik kwam er gisteren zelfs achter dat heel veel moeders die knutselen voor de eerste verjaardag van hun koter, en dan maken ze er een zgn. "meptaart" bij. Zeg maar een kleinere versie van de fancy taart, speciaal voor het kind waar hij op kan meppen en mee kan kliederen DAT IS VET ZONDE
Maar ja, het is wel heel Amerikaans maar toch, het ziet er gaaf uit en bakken is leuk.
Gaaf is het zeker. Ken je taarten van Abel, dat VRPO-programma? <3
Maar inderdaad zeg, vet zonde en opvoedkundig zeer incorrect.
Mijn broertje kreeg vroeger eens een ''snottebellentaart'' omdat hij zo hield van het liedje ''nottebellen margarine taart, toetje d'amore.'' Het was een gekke gelei-achtige toestand met rozijnen en zo, niemand vond het lekker maar het was wel vet gaaf.

Citaat:
waarvan is de reclame?
Een of ander opleidingsinstituut.
Oud 10-09-2010, 12:11
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]
dat lijkt me echt leuk
Oud 10-09-2010, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Gaaf is het zeker. Ken je taarten van Abel, dat VRPO-programma? <3
Maar inderdaad zeg, vet zonde en opvoedkundig zeer incorrect.
Mijn broertje kreeg vroeger eens een ''snottebellentaart'' omdat hij zo hield van het liedje ''nottebellen margarine taart, toetje d'amore.'' Het was een gekke gelei-achtige toestand met rozijnen en zo, niemand vond het lekker maar het was wel vet gaaf.

Een of ander opleidingsinstituut.
Nee, gaat het over taarten maken? Dan zal ik het eens checken.
Oh gaaf ik houd sowieso van voedsel dat op dingen (of ander voedsel) lijkt. Zo had ik laatst cheeseburgercupcakes gemaakt. Mooi voedsel <3
Advertentie
Oud 10-09-2010, 12:14
Verwijderd
Citaat:
En dan maken ze er een zgn. "meptaart" bij. Zeg maar een kleinere versie van de fancy taart, speciaal voor het kind waar hij op kan meppen en mee kan kliederen DAT IS VET ZONDE
Dit meen je niet.
Oud 10-09-2010, 12:15
Verwijderd
En nu wil ik van iedereen horen wat er op het menu staat vanavond Dan ga ik zo de weekendboodschappen doen. En even langs de kringloop, kijken of zejaren 90 stylo kledingstukken hebben. En dan lekker Oh oh, Cherso kijken
Verwijderd
Citaat:
Dit meen je niet.
Oh jawel
Verwijderd
Citaat:
Nee, gaat het over taarten maken? Dan zal ik het eens checken.
Oh gaaf ik houd sowieso van voedsel dat op dingen (of ander voedsel) lijkt. Zo had ik laatst cheeseburgercupcakes gemaakt. Mooi voedsel <3
Het was altijd bij Vila Achterwerk op de zondagochtend, misschien is het ook wel los te kijken. Het is een bakker die met een kind een taart gaat maken en buiten dat het wel een leuk geklieder is, is het schattig omdat hij van die ''goede gesprekken'' aangaat met die kinderen. Het is wel extreem VPRO, dus daar moet je tegen kunnen.
Oud 10-09-2010, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Het was altijd bij Vila Achterwerk op de zondagochtend, misschien is het ook wel los te kijken. Het is een bakker die met een kind een taart gaat maken en buiten dat het wel een leuk geklieder is, is het schattig omdat hij van die ''goede gesprekken'' aangaat met die kinderen. Het is wel extreem VPRO, dus daar moet je tegen kunnen.
Oh dan klinkt het al een stuk minder
Oud 10-09-2010, 12:16
Verwijderd
Abel gebruikt best vaak 'moeilijke' woorden en uitdrukkingen
Oud 10-09-2010, 12:17
Verwijderd
Citaat:
En nu wil ik van iedereen horen wat er op het menu staat vanavond Dan ga ik zo de weekendboodschappen doen. En even langs de kringloop, kijken of zejaren 90 stylo kledingstukken hebben. En dan lekker Oh oh, Cherso kijken
friet
Oud 10-09-2010, 12:17
Verwijderd
Het is een heel lief programma vind ik en ze maken altijd de tofste dingen.
Oud 10-09-2010, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Vanavond maak ik een klein hartig taartje met gestapelde aubergine en vleestomaten en mozzarella en/of haloumi en nog iets van sla erbij, morgen kook ik voor mijn ouders, dat wordt waarschijnlijk een uitgebreide pasta, overmorgen een bloemkooltaart (maar bladerdeeg ipv hartige taart deeg) met bloemkool, paprika, banaan, rijs en kaas. Vooralsnog.
Oud 10-09-2010, 12:19
Verwijderd
ik ga pistoletjes eten vanavond denk ik. Ik weet nog niet met wat. Oude kaas denk ik.
Oud 10-09-2010, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Abel gebruikt best vaak 'moeilijke' woorden en uitdrukkingen
Ja. En hij is zo lekker direct, dat vinden die kinderen geloof ik wel fijn, omdat hij dingen (problemen e.d.) gewoon benoemt. Er was eens een meisje dat duidelijk veel te dik was en ipv dat hij dan ging doen alsof dat helemaal niet erg was, ging hij er met haar over praten hoe dat dan zo kwam en of ze niet gezond wilde worden en zo.

Citaat:
Het is een heel lief programma vind ik en ze maken altijd de tofste dingen.
Oud 10-09-2010, 12:21
Verwijderd
O hey Moz, je moet Cake Boss downloaden. Dat is een programma waar ze gave taarten maken, dikwijls in de vorm van allerlei voorwerpen
Oud 10-09-2010, 12:22
Verwijderd
Citaat:
O hey Moz, je moet Cake Boss downloaden. Dat is een programma waar ze gave taarten maken, dikwijls in de vorm van allerlei voorwerpen
Aha, ik wilde net vragen of iemand dat kende, want ik ken het alleen van naam. Alrighty, ga ik downloaden.
Oud 10-09-2010, 12:23
Verwijderd
Taarten van Abel
Oud 10-09-2010, 12:32
Verwijderd
Citaat:
nasi met tofureepjes!
Oud 10-09-2010, 12:35
Verwijderd
Oh en de film van gister, the scoundrel's wife, was helemaal niet heel corny . Het waren dan ook geen oscarnominaties waar de voorkant over opschepte maar San Diego Film Festival prijzen.

De omschrijving van het verhaal op de achterkant klopte trouwens voor geen meter. Zo staat er 'de dorpspriester doet er alles aan om een einde aan hun romance te maken' terwijl in die hele film de dorpspriester niet eens van die romance op de hoogte is
En er staat 'het koppel wordt middels een doordacht plan gedwongen tot een confrontatie' terwijl die confontatie gewoon gevolg is van dat er iemand toevallig op het verkeerde moment naar binnen komt drentelen

Ik ben er alleen nog steeds niet achter wat een scoundrel is.
Oud 10-09-2010, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Aha, ik wilde net vragen of iemand dat kende, want ik ken het alleen van naam. Alrighty, ga ik downloaden.
Ik kijk er nu afleveringen van en het is erg leuk. Ook omdat de eigenaars van die bakkerij allemaal van die Amerikaanse Italianen zijn, met zo'n maffia-accent, dus dat is supergaaf.
Oud 10-09-2010, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Oh en de film van gister, the scoundrel's wife, was helemaal niet heel corny . Het waren dan ook geen oscarnominaties waar de voorkant over opschepte maar San Diego Film Festival prijzen.

De omschrijving van het verhaal op de achterkant klopte trouwens voor geen meter. Zo staat er 'de dorpspriester doet er alles aan om een einde aan hun romance te maken' terwijl in die hele film de dorpspriester niet eens van die romance op de hoogte is
En er staat 'het koppel wordt middels een doordacht plan gedwongen tot een confrontatie' terwijl die confontatie gewoon gevolg is van dat er iemand toevallig op het verkeerde moment naar binnen komt drentelen

Ik ben er alleen nog steeds niet achter wat een scoundrel is.
Een scoundrel is gewoon zoiets als "slecht persoon".
Oud 10-09-2010, 12:42
Verwijderd
scoun·drel
   /ˈskaʊndrəl/ Show Spelled[skoun-druhl] Show IPA
–noun
1.
an unprincipled, dishonorable person; villain.
–adjective
2.
mean or base in nature; villainous; unprincipled; dishonorable.
Use scoundrel in a Sentence
See images of scoundrel
Search scoundrel on the Web
Origin:
1580–90; orig. uncert.
Oud 10-09-2010, 12:43
Verwijderd
aha
Oud 10-09-2010, 12:44
Carn
Carn is offline
zo jongens, dadelijk lekker richting de Ardennen. zin in!
Oud 10-09-2010, 12:46
Verwijderd
Ga je vakantie vieren Carn?
Oud 10-09-2010, 12:48
Carn
Carn is offline
weekendje weg met een grote groep vrienden/vriendinnen. Huis gehuurd, en voornamelijk bier drinken en slap ouwehoeren .
Oud 10-09-2010, 12:53
Verwijderd
Klinkt goed
Oud 10-09-2010, 12:55
Carn
Carn is offline
jah mn enige echte "vakantie" dit jaar, festivals tellen niet echt gezien je er niet echt van uitrust ofzo

Regels voor berichten