Advertentie | |
|
![]() |
|
hoezo is dat een fout, net of elke half onbekende hobo zoenen zo goed idee is
bovendien is dat een vrij oude jongenstruc; veins desinteresse en meestal komt het meisje je opzoeken, minder moeite meer plezier.
|
![]() |
Als je hèèl verliefd op hem bent, dan moet je ervoor gaan, niet nu al opgeven. Dat het is afgeknapt omdat jij niet wilde zoenen, daar geloof ik niet zo in. Ik denk eerder dat hij je niet leuk genoeg vind of je denkt dat hij geen interesse heeft terwijl hij dat wel degelijk heeft.
Vind het uit, gebruik je voelsprieten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
wacht ff...
Heeft de jongen gezegd dat hij je niet meer wil, omdat je niet gezoend hebt? Heel misschien heh, en ik noem maar wat, dacht de arme knul wel dat jij geen interesse had omdat je niet wilde zoenen (om welke reden dan ook) Dus misschien had JIJ duidelijker moeten zijn?? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik heb het gevoel dat mijn beste vriend een homo is battlefieldstin | 14 | 06-11-2012 23:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Verpest mijn avond! Sasjeliefff | 21 | 05-04-2006 08:48 | |
Verhalen & Gedichten |
Het einde. Millroy | 17 | 22-07-2004 20:05 | |
Psychologie |
ik voel me zwak om wat ik deed, maar dat niet alleen BELLEKE | 8 | 13-06-2003 17:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Voorgoed verpest? HipHopSter | 1 | 20-01-2002 00:05 | |
Verhalen & Gedichten |
ik kon vannacht niet slapen... Eightball GOD | 8 | 07-01-2002 20:24 |