|
Hoi,
zoals jullie weten heb ik echt overal problemen,
maar loop de laatste dagen echt depressief rond.
ik heb voor mezelf een aantal keuze's gemaakt, ik weet hoe een normaal leven hoort te zijn, maar waarom heb ik het dan niet?
waarom moet mij al die ellende overkomen?
waarom kan ik niet gewoon normaal zijn?
ik weet niet meer wat ik dr mee aanmoet.
Ik zou het liefst aan de andere kant van nederland gaan wonen, zonder mensen die ik nu ken, behalve Joyce, zij is de enigste die me begrijpt, verder echt helemaal niemand uit mn leven meenemen, inclusief my friends, want die kennen mij niet zoals ik ben.
Ik kan hier nu n heel verhaal gaan zeiken over welke problemen ik heb, maar dan kan ik wel n jaar typen en dat zoek ik niet zo,
t komt er in ieder geval op neer dat ik n ander leven wil, ik wil dat al heel erg lang, maar de laatste tijd steeds meer,
ik kan nergens meer afleiding zoeken, nergens meer blij van worden, nergens meer mezelf veilig voelen(behalve Joyce),
BTW niet alleen Joyce wordt ik blij/normaal van,
ik krijg ook n ontzettend fijn gevoel,
als ik met de bus n eind weg ga, minstens 30 km, waar ik niet op elke hoek van de straat n herinnering heb dat ik dr van mn fiets getrapt ben, telkens om moet kijken of er geen mensen zijn die ik ken, dan krijg ik echt n gevoel van vrijheid, dat ik weer mezelf mag zijn, maar ik kan helaas niet zovaak weg enzo.
maar echt die 2 dingen, met de bus weg en Joyce zijn de enigste waar ik nog blij van wordt.
owja en graffiti, maar dat kan ik niet spuiten(gebrek aan lef), ik wil gewoon weer ergens mezelf kunnen zijn, ergens een plek hebben waar ik niet om hoef te kijken wie ik tegenkom, een plek waar ik geen beelden terugzie van wat voor ellende ik daar nu weer heb meegemaakt,
ik lees de laatste tijd steeds meer tijdschriften, in die reallife verhalen staat wel eens van meiden dat je als je anorexia hebt grip op je leven hebt, weet ergens de baas over kunt zijn, wat lijkt me dat fijn,
de laatste tijd denk ik steeds vaker,
waarom eigenlijk niet n week spijbelen, naar de andere kant van nederland vluchten, mezelf zat zuipen, mn leven is toch al verkloot, waarom eigenlijk geen graffiti spuiten? laat ze me lekker pakken, dan zal ik ns ff vertellen wat voor klotedorp dit is,
laat ik ns lekker gek doen, mn leven voor n week/maand/jaar verkloten, dan weten mense tenminste dat ik t zat ben.
niets kan me nog schelen, laat ze me maar kapot schieten, laat ze me maar van mn fiets trappen, ik duw ze zo de sloot in,
ik heb gewoon nergens n plek waarik mezelf kan zijn, mezelf fijn kan voelen,
ik heb n uitzichtloze toekomst, ik weet wat ik wil, wat ik wil bereiken, ik weet alleen niet hoe, ik weet dat ik dr nog n paar jaar op moet wachten, en ik weet niet of ik dat volhoud, ik dacht vroeger altijd aan zelfmoord, maar nu komen die gedachtes terug.
ik wil niet telkens als de deurbel gaat bang moeten zijn dat het de politie is, als ik mensen uit de straat zie, bang moeten zijn dat ze beginnen over mishandeling, mezelf meoten verdedigen, ik wil niet moet accepteren dat anderen mij willen veranderen, ik wil gewoon mezelf kunnen zijn, ik wil een ander leven
ik weet eerlijk gezegd niet eens hoe ik nog normaal moet doen tegen leeftijdsgenoten, omdat ik al die jaren gepest ben, ik weet niet hoe ik aardig moet zijn, omdat ik me altijd moest verdedigen, ik wil dat gedoe gewoon niet meer, ik wil een ander leven
maar ik moet er op wachten en dat houd ik niet lang meer vol.
geloof me als mensen denken dat ze ''problemen''hebben als ze toevallig last van puistjes hebben, dan zou ik graag met ze ruilen, ze mogen mn hele kutleven hebben
sorry voor die nare woorden die ik af en toe gebruikte maar t moest r ff uit
|