Advertentie | |
|
![]() |
|
Priscilla, Patricia, Carmen, Kim(berly), Melissa, Samantha, Linda, Sharona, Anne (voor man en vrouw vreselijk), Mechteld, Judith, Nikita, Gijs, Henk, kees, Jan, piet, Klaas, Peter, Paul, Ruben, Robin (wel leuk voor een vrouw vin ik), Merel, Manfred, Siegfried, Melle..
Should I go on? ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Priscilla vind ik ook gruwelijk, net als Natascha ofzo. Voor een jongen vind ik Michaël ook echt niet leuk.
En een meisje uit mijn deelklas heet Melinda Jessica, roepnaam Melina ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hij heeft het al niet zo op vreemd volk. ![]() En Odin is dus mijn hond.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() maar ik ben zowieso een liefhebber van germaanse mythologie(en germaanse cultuur, nin eigen naam is via klassieke vernoeming en komt van het germaanse woord voor overwinning heb ik ontdekt/gehoord) al aardig wat namen van menxsen die ik ken hier voorbij zien komen ![]() ok, ff poging doen voor mijn lijstje kimberley, anouk, die islamitische mannennamen ben ik meestal ook niet zo dol op, meer weet ik zo niet |
![]() |
|
Verwijderd
|
Namen die iets lomps uitstralen, bij vrouwen. Die je met regelmaat bij koeien terecht ziet komen
![]() Namen die iets truttigs uitstralen, bij mannen. Waarbij je direct aan zijn geaardheid twijfelt ![]() Eigenlijk vind ik weinig namen echt lélijk. Maar er blijven ook weinig babynamen over hoor ![]() |
![]() |
|
Ursula, inderdaad. :'D
Maar dan moet ik aan die heks in de kleine Zeemeermin denken. En Zoë klinkt vies. En, he, nou ben ik 'm weer vergeten. Ehm. Kelly! Dat was het. Maar het hangt eigenlijk ook heel veel van de persoon af. Ik vond Anne altijd 'n lelijk naam tot ik 'n Anne leerde kennen die wél leuk was. Nu vind ik 'm mwah. Fatima vind ik eigenlijk wel 'n mooie naam, mooie associaties. Van slanke mysterieuze vrouwen met 'n oosters bloemparfum. ;D |
![]() |
|
Fatima is gewoon de dochter van Mohammed, ik betwijfel dat daar mysterieus over gedaan wordt
![]() En Ursula vond ik vroeger ook lelijk door de kleine zeemeermin, inderdaad, maar sinds de zus van Phoebe zo heet (Friends) vind ik het wel oke. Frederique vind ik ook walgelijk, overigens.
|
|