Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Bij sommige spellen met vrienden van me duurde het wel eens een half uur voor er iemand gehangen werd en duurde 1 spel uren. Niet leuk als je er als eerste uit ligt. Maximale tijd per hangronde is dan wel praktisch. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() De verschillen: - Iedereen heeft een stem, ook wolven. Tijdens de hangronde geeft de spelleider aan wanneer er gestemd gaat worden en iedereen wijst tegelijkertijd naar degene op wie zij stemmen. Degene met de meeste stemmen ligt er uit. - In de nacht heeft iedereen de ogen dicht. Wolven kunnen alleen via oogcontact en wijzen met elkaar communiceren. - Een aantal rollen is anders / wordt anders gespeeld. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik bedoel de maffiavariant waarin de wolven/maffia ook hun ogen dicht hebben tijdens de eet/schietronde, en waarbij ze dus van tevoren, tijdens de hangronde stiekem moeten afspreken wie er geschoten of gegeten wordt. De spelleider noemt alle namen op en zij steken hun hand op bij degene die ze willen eten of schieten. Als ze niet allemaal dezelfde schieten/eten wordt er niemand gegeten/geschoten en zegt de spelleider wél wie ze probeerden te eten/schieten. Kan voor leuke tactieken zorgen.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh god, dat lijkt me echt moeilijk. Volgens mij is dat echt niets voor mij.
![]() Hoe weet je dan wie je moet opeten? En hoe kun je als geliefden dan de informatie delen (als één bijvoorbeeld wolf is en de ander ziener)? Oh, nevermind; Ik zie dat de rollen ook anders zijn. Ik zal er wel eens op gaan nalezen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb het officiele spel ook trouwens, dus de rollenkaartjes en de spelregels. Als we met meer dan twintig zijn ken ik iemand die de uitbreiding voor max. 100 mensen heeft, die mag ik vast wel lenen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Optimel Saainaasappel Kaneel #1327 Verwijderd | 500 | 01-03-2011 17:04 |