Advertentie | |
|
![]() |
|
^^ Deze gasten hebben het goed met je voor...
Maar je moet toch zelf je hart volgen. Want ik ken iemand waarbij dit slecht afliep. Ze gaf zichzelf 100% voor de relatie. Ze gaf maar en gaf maar, en kreeg neits terug. Ze voelde zich misbruikt, en sinds dien heeft ze angst voor een relatie. En toevallig heb ik nu een oogje op haar ![]()
|
![]() |
Heee Dais!
Jouw probleem komt me heel erg bekend voor! Ik heb namelijk ook eens veel te snel verkering genomen met iemand, en was ook niet echt verliefd op hem. Je ziet dan inderdaad op tegen elk afspraakje... Als je echt heel erg verliefd bent op iemand kun je dus niet wachten om hem te zien... ![]() Mijn tip, maak het uit! |
![]() |
||
Citaat:
Ik gaf er veel voor, bijna dagelijks 10km naar haar huis gefietst (en ook nog terug) Cadeautje af en toe etc. maar ik kreeg zo ongeveer nooit iets terug.
|
Een ding staat vast, we leren allemaal bij op dit forum XD
en Liefde is een zeer kwetsbaar gebied. Dus een voorzichtige aanpak is nodig. Ik leef met je mee "FluffyKitten", want die vriendin van me had tranen in de ogen toen ze dat zei... ![]() en ik heb nog steeds een oogje op haar, terwijl ze nog bang is voor relaties. grtjes
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Twijfels over relatie Mangler | 24 | 08-12-2016 15:57 | |
Liefde & Relatie |
twijfels heel veel twijfels tartaarsaus | 9 | 25-11-2012 13:51 | |
Psychologie |
twijfelen FoxyRoxy | 4 | 24-08-2005 22:34 | |
Liefde & Relatie |