Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2010, 19:21
Eanean
Eanean is offline
Hallo iedereen.
Ik heb even een vraagje.
Ik en mijn vriendin hebben nu 3x geprobeerd seks te hebben, maar het is nog steeds niet echt gelukt.
De eerste keer was ik er nog niet eens helemaal in, om het maar even plat te zeggen, en toen deed het al pijn, de 2e keer ging het ietsje beter, alleen toen ik er helemaal in zat, wilde ze dat ik er uit ging, want het deed heel erg pijn.
3e keer tzelfde verhaaltje.

Is dit normaal, of doen wij iets fout ofzo?

Groetjes
Met citaat reageren
Oud 08-10-2010, 20:29
ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Hoi,
Kijk; ik heb dus nog totaal geen ervaring.
Maar ik denk dat je eerst eens goed moet bekijken of je er echt klaar voor bent, als dat ze is zou ik eens gaan experimenteren. Probeer eerst het gemakkelijkste standje en ik denk dat dat voor iedereen verschild. Gewoon rustig proberen en zorgen dat de vagina nat genoeg is en dat je penis goed stijf is.
Ik denk dat dit de beste manier is en dat zou ik dus ook doen als het de eerste keer word.

Succes!
Oud 08-10-2010, 21:18
speedyme
speedyme is offline
Het kan in het begin lastig zijn misschien wat meer ontspannen als je gespannen bent is seks namelijk weinig aan.
Bouw het vooral rustig op en dan komt het vast wel goed.
Maar bij niemand gaat het gelijk dus er is geen handleiding voor want bij iedereen is verschillend!
Maar een goed en lekker voorspel wil meestal wel helpen.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2010, 21:44
Eanean
Eanean is offline
Ja, dat hebben we dus zeker al geprobeerd, en aan de natheid oid heeft het zeker niet gelegen.

En het was ook de hele tijd: ontspan ontspan, maarja, ik denk dat ze zich misschien dan toch onbewust heeft aangespannen.

Ja, ik dacht ook wel gewoon blijven proberen, maar ik denk, misschien doen we toch iets fout.

iig alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 08-10-2010, 23:29
Verwijderd
Hoe oud zijn jullie? Uit eigen ervaring: Soms ben je gewoon nog te jong :\

En misschien helpt het om het niet te zien als iets dat je moet 'proberen', of eerst een 'voorspel' en daarna 'moet het gebeuren'. Als jullie gewoon lekker vrijen, met handen en monden en geslachtsdelen en je hele lichaam, en je überhaupt niet bezighoudt met dat die piemel per se ergens in moet, dan glijdt ie er een stuk gemakkelijker in.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2010, 09:35
Verwijderd
Mijn ervaring is dat de aankloptechniek dan goed werkt. Zij kan eigenlijk het beste leiden, want dan kan ze goed bepalen hoever het kan zonder pijn. Telkens de penis tegen de vagina, zij bepaalt of en hoever hij naar binnengaat, en dan weer terug (er helemaal uit, als ze dat wil, maar dat hoeft niet), en zo door blijven gaan tot het geen pijn meer doet.
Als zij het eng vindt om bovenop te zitten, dan kun je ook proberen dat zij op haar rug ligt met iets onder haal billen, dan kan ze haar bekken beter kantelen en is het vaak ook makkelijker en minder pijnlijk.

Maar goed voorspel is echt essentieel!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten