Advertentie | |
|
![]() |
|
Maak eigenlijk nooit mee dat iemand hetzelfde aan heeft als ik. Ja af en toe een bepaald kledingstuk, maar door de combinatie, en gewoon doordat de persoon zelf er heel anders uit ziet, staat het toch heel anders.
Op de basisschool, en eerste jaren middelbare school had ik een vriendin die wel erg vaak -heel erg toevallig- een week later nadat ik het gekocht had, een zelfde shirtje bijvoorbeeld had, maar dan net in een andere kleur of zo weet je wel. Zo'n tweeling-effect. Ohh echt ik schaamde me altijd rot.. Heel vervelend. Nu zijn we totaal verschillend, en ben ik eigenlijk ook geen vriendinnen meer, dus daar heb ik geen last meer van ![]() |
![]() |
|
ik zou t ongelooflijk irritant vinden en ook zeker niet leuk. Maar t gebeurd dus dan heb je eigenlijk gewoon pech..Vooral als t een goede vriendin is die dan met tzelfde aan komt kakken....mijn vriendinnen en ik zijn qua kledingsmaak zo verschillend...Ik zou t dan ook zeker niet als compliment opvatten als iemand dan met etzelfde gaat lopen als ik heb..Ik bedoel....t is toch mijn eigen stijl en wat ík mooi vind...Nee, ik zou er niet tegen kunnen...
|
oja ik ben niet zo'n iemand die als iemand anders hetzelfde aanheeft op een feestje naar huis gaat.
Wel zie ik soms kleding bij The Sting die ik leuk vind maar waar ik van weet dat daar binnen een paar dagen de hele stad mee rondloopt. Die koop ik dan echt niet. Verder baalde ik toen wij een familiefeest hadden en ik mijn nieuwe wollen overslagvestje aanhad en toen mijn moeder uit haar slaapkamer kwam met dezelfde, de vriendin van mijn broer er mee binnenkwam en toen ook nog mijn zus er mee aankwam fietsen!! nee toen baalde ik echt en toen heb ik me omgekleed!
|
Als het een basis kledingstuk is, kan het me niet veel schelen, maar als het iets apart is, iets wat echt "dat vestje/shirtje van Roos" is, vind ik het minder leuk.
Ik kleed me trouwens niet om als iemand op een feestje hetzelfde draagt. Bij mij staat het toch beter ![]()
|
Het ligt er aan wat ik aan heb. Als ik bijvoorbeel een RL overhemd aan heb, tja dan kun je er op wachten dat er iemand met dezelfde rond loopt op een feest ofzo.
Als ik nou iets aan heb, in de veronderstelling dat dat kledingstuk speciaal en origineel is, bijvoorbeeld in het buitenland gekocht of net nieuwe collectie, dan baal ik er zeker van. |
![]() |
|
Als iemand zo maar iets van me overneemt vind ik het meestal niet zo erg. Maar laatst zag ik een meisje met roze beenwarmers, vleugels, en mijn complete makeup gekopieerd. Daar word ik toch niet echt vrolijk van.
|
![]() |
Vind het niet erg als het 1 kledingstuk is.
Maar het ligt er ook wel aan wie, als het enorme kut is vind ik het minder want dan wordt ik liever niet met d`r in verband gebracht. Maar anders is t niet erg. Wat ook al genoemd is, als mensen je eerst volledig afzeiken en daarna hetzelfde dragen vind ik ook erg vervelend. Maar ik vind het soweiso vervelend als mensen hun mening over bepaalde kledingstukken laten afhangen van of het in is of niet. Mijn converse en kroontje werden beide nogal belachelijk gemaakt maar later liepen dezelfde mensen erop, beetje jammer.
|
![]() |
Ligt eraan...Een vriendin van mij en ik hebben heel erg dezelfde kledingsmaak. Ik had een tijdje geleden een roze linnen broek gekocht en die vond zij ook onwijs leuk. Toen vroeg ze of ze em ook mocht halen....En ik heb laatst weer een spijkerbroek gekocht waarvan ik wist dat zij em ook had, maar die ik zelf helemaal te gek vond. Tis niet echt de ander nadoen ofzo, maar meer dat we echt hetzelfde leuk vinden.
|
![]() |
|
![]() |
Mij boeit het niet zo heel erg veel... Maar als iemand je echt gaat naapen, echt zo van: maandag draag jij dit, en die persoon draagt dinsdag praktisch hetzelfde, en echt alles wat jij hebt ook willen hebben, dat vindt ik irritant, en ook beetje raar van die persoon. Dan ben je niet echt jezelf ofzo denk ik...
||
Citaat:
maarja als iemand ineens dezelfde paar schoenen heeft en dezelfde broek, voor 1 keer, is dat geen probleem maar het gebeurt me toch niet ![]()
||
Citaat:
|
Heb ik een keertje voor gehad, enkele jaren geleden. Ik had net een leuk truitje gekocht, en een paar dagen later had een meisje van mijn klas net hetzelfde aan. 'k Vond het niet echt zo fijn. Langs één kant kan je het wel opnemen als een compliment, maar toch. Als je dan allebei hetzelfde aandoet en je zit in dezelfde klas... nee liever geen tweelingszusje voor mij.
Ieder zijn stijl and no copycats for me
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
zoenen met hetzelfde geslacht..... me12 | 20 | 08-08-2010 12:41 | |
Lichaam & Gezondheid |
ME en CVS zijn hetzelfde? Lautitia | 71 | 19-04-2005 18:50 | |