Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2002, 15:21
BELLEKE
BELLEKE is offline
Iemand draagt t zelfde als jou, neem je het dan op als complimentje of vind je het eerder vervelend?

x
Oud 06-08-2002, 15:25
AtHell
AtHell is offline
precies 't zelfde dan zou ik me gestalkt voelen.. wat prettig
Oud 06-08-2002, 15:25
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik vind het over het algemeen niet erg: als het toevallig is, dan is dat toch alleen maar lollig, en als die persoon je een beetje nadoet, dan neem ik het toch een beetje op als een compliment hoewel ik het wel voor die persoon zelf nogal lullig vind.

Waar ik helemààl niet tegenkan, zijn van die mensen die eerst je volledig lopen af te zeiken om wat je aanhebt en er dan 2 weken later zelf mee aanlopen...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 15:33
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Ik kan er niet tegen.. Met kleding probeer je toch natuurlijk je eigen smaak te creeren.. Ik maak het vaak genoeg mee dat vrienden bijvoorbeeld dezelfde schoenen of shirtjes kopen.. Een recent voorbeeld, ik ging polszweetbandjes dragen zeg maar, iedereen vond het maar gek.. Een maand later droegen ze het zelf ook..
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 15:41
Bor
Bor is offline
er bestaan dan nog mensen met stijl

tis alleen niet zo leuk
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 15:48
¤Aylin¤
¤Aylin¤ is offline
Het ligt eraan wie...totaal het zelfde zou ik van niemand leuk vinden. Maar als een goede vriendin een keertje de zelfde soort outfit zou hebben, tja..pech dan maar. Maar ik een keertje een meisje in de klas, en daar had ik een beetje een hekel aan, maar die kocht gewoon een week later de zelfde kleren als mij.... dat vond ik minder, maarja...nu niet meer gelukkig
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 16:12
Blubje
Blubje is offline
hm als ik die persoon mag en het is door toeval is het niet erg, kenje die persoon helemaal nie dan is t ook niet erg want dat kan gebueren, maar is het iemand die je constant na doet of die je niet zo mag dan vind ik het minder leuk, mja kzal dr niet van wakker liggen ofso
Oud 06-08-2002, 16:14
Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Hm, het kan gebeuren...heb ik 2 keer gehad.
Maar echt leuk vond ik het niet.
Oud 06-08-2002, 17:41
Paulaah
Paulaah is offline
LIgt eraan wie het is.. Zodra het iemand is die ik niet mag baal ik ervan.. Al is het een beetje een cool iemand vin ik het niet erg
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 17:43
shanli
shanli is offline
ik vind het niet erg.
Oud 06-08-2002, 17:45
Roozie
Roozie is offline
Ik vind t jammer! Ik ben heel gemeen, vind t leuk als mensen mijn kleding leuk vinden en t dan vervolgens nergens kunnen vinden

wel heb ik vandaag hetzelfde truitje gekocht als mijn best friend, normaal neemt dan 1 van ons het niet maar nu is t niet erg, ze vertrekt over 2 weken voor een jaar naar Spanje.
Oud 06-08-2002, 17:49
Verwijderd
Ja, ach. Kan gebeuren natuurlijk. Ik vind het niet erg als iemand dezelfde kledingstukken als mij heeft, het draait immers toch primair om de combinatie en niet om de kledingstukken op zich. Je moet niet de pretentie hebben exclusief te zijn met Nederlandse confectiekleding, dat lukt gewoon niet.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 17:50
diamonde
diamonde is offline
Heyz...

Ik houd er persoonlijk niet zo van als iemand anders hetzelfde aan heeft als mij..
Gelukkig komt dat ook niet zo vaak voor omdat ik vaak ga winkelen bij winkels waar mijn klasgenoten e.d. niet komen!! (overigens geen aparte winkels maar bijvoorbeeld de Benetton, Oilily etc.)
Maar mocht het toch eens gebeuren, dan zou ik dat kledingstuk niet snel weer naar school aantrekken!!

Groeten Diamonde
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 18:00
punkyfish
punkyfish is offline
Als het iets is wat je zo in de winkel kan kopen, vind ik het niet zo heel erg, want dat kan natuurlijk altijd gebeuren. Maar als het iets origineels is, dan kan ik er echt absoluut NIET tegen .
Oud 06-08-2002, 18:05
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
punkyfish schreef:
Als het iets is wat je zo in de winkel kan kopen, vind ik het niet zo heel erg, want dat kan natuurlijk altijd gebeuren. Maar als het iets origineels is, dan kan ik er echt absoluut NIET tegen .
Idd. of als het wel gewoon kleding is uit bepaalde winkels maar in een dusdanige combinatie die wel toevallig lijkt op iets wat jij 2 weken geleden aanhad...onwijs irritant vind ik dat.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 18:17
Elysium Dream
Maak eigenlijk nooit mee dat iemand hetzelfde aan heeft als ik. Ja af en toe een bepaald kledingstuk, maar door de combinatie, en gewoon doordat de persoon zelf er heel anders uit ziet, staat het toch heel anders.

Op de basisschool, en eerste jaren middelbare school had ik een vriendin die wel erg vaak -heel erg toevallig- een week later nadat ik het gekocht had, een zelfde shirtje bijvoorbeeld had, maar dan net in een andere kleur of zo weet je wel. Zo'n tweeling-effect. Ohh echt ik schaamde me altijd rot.. Heel vervelend. Nu zijn we totaal verschillend, en ben ik eigenlijk ook geen vriendinnen meer, dus daar heb ik geen last meer van
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 18:28
yvonnaah
yvonnaah is offline
ik zou het helemaal nie erg vinden en me er nie aan storen maar als een compliment zou ik het ook nie zien. als diegene vaker dezelfde kleding als mij aan heeft dan zouk da echt slecht vinden
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 18:34
de Duif met de Bijl
de Duif met de Bijl is offline
ik zou t ongelooflijk irritant vinden en ook zeker niet leuk. Maar t gebeurd dus dan heb je eigenlijk gewoon pech..Vooral als t een goede vriendin is die dan met tzelfde aan komt kakken....mijn vriendinnen en ik zijn qua kledingsmaak zo verschillend...Ik zou t dan ook zeker niet als compliment opvatten als iemand dan met etzelfde gaat lopen als ik heb..Ik bedoel....t is toch mijn eigen stijl en wat ík mooi vind...Nee, ik zou er niet tegen kunnen...
Oud 06-08-2002, 18:37
Li
Li is offline
interesseert me niet echt.. ALs het maar niet elke dag voorkomt
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 18:42
Nuck
Nuck is offline
Het boeit me niet zo heel veel, komt ook niet echt vaak voor.
Oud 06-08-2002, 18:48
Avelon
Avelon is offline
tja ik ga alleen niet expres hetzelfe aan doen als degene naast me. zeg maar als anderen per ongeluk hetzelfde aan hebben vind ik het niet erg.. tenzij..het hen beter staat natuurlijk
Oud 06-08-2002, 19:06
Floosje
Floosje is offline
Mwah, zolang het niet te vaak voorkomt maakt het me niet uit. Maar als het iemand is die altijd hetzelfde aan zou doen als ik, zou ik dat behoorlijk irritant vinden ja
Oud 06-08-2002, 19:08
Roozie
Roozie is offline
oja ik ben niet zo'n iemand die als iemand anders hetzelfde aanheeft op een feestje naar huis gaat.

Wel zie ik soms kleding bij The Sting die ik leuk vind maar waar ik van weet dat daar binnen een paar dagen de hele stad mee rondloopt. Die koop ik dan echt niet.

Verder baalde ik toen wij een familiefeest hadden en ik mijn nieuwe wollen overslagvestje aanhad en toen mijn moeder uit haar slaapkamer kwam met dezelfde, de vriendin van mijn broer er mee binnenkwam en toen ook nog mijn zus er mee aankwam fietsen!!

nee toen baalde ik echt en toen heb ik me omgekleed!
Oud 06-08-2002, 19:22
the witchbitch
the witchbitch is offline
Ik vind t niet erg als t mensen zijn waarmee je niet zoveel mee omgaat, maar laast was t een van mn beste vriendinnen. Nou twee meiden met dezelfde jas, ik vond dat nou niet bepaald een succes, maarja, ik was eerst.
Oud 06-08-2002, 19:26
2young2live
2young2live is offline
nou ik zou het zeker niet leuk vinden, ik vind het al erg als iemand dezefde oorbellen heeft als mij (jah erg he )
Oud 06-08-2002, 20:03
Roos
Roos is offline
Als het een basis kledingstuk is, kan het me niet veel schelen, maar als het iets apart is, iets wat echt "dat vestje/shirtje van Roos" is, vind ik het minder leuk.

Ik kleed me trouwens niet om als iemand op een feestje hetzelfde draagt. Bij mij staat het toch beter
Oud 07-08-2002, 00:11
Vice
Vice is offline
Zulke dingen zijn nou eenmaal niet te verkomen. Ik vind het zelf niet zo'n ramp. Als persoon x wel het zelfde truitje draagt, maar verder een hele andere combinatie gebruikt, valt het ook minder op. En kleding staat bij iedereen anders.
Oud 07-08-2002, 10:13
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Mja ik vind het niet zo erg dus ik zie het eerder als een complimentje maar het zou wel irritant worden als het heel vaak zou gebeuren en bij steeds dezelfde persoontje ....als het gewoon toeval is ofzo maakt et niks uit
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 10:58
xsten
xsten is offline
Het ligt er aan wat ik aan heb. Als ik bijvoorbeel een RL overhemd aan heb, tja dan kun je er op wachten dat er iemand met dezelfde rond loopt op een feest ofzo.
Als ik nou iets aan heb, in de veronderstelling dat dat kledingstuk speciaal en origineel is, bijvoorbeeld in het buitenland gekocht of net nieuwe collectie, dan baal ik er zeker van.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 11:54
mood indigow
mood indigow is offline
ach als het 1 keertje gebeurt dan boeit het me niet zow maar als iemand me constant gaat nadoen.. en oowk alles wat ik zeg gaat napraten dan wil ik wel eens booz worden op dat persoon
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 13:07
Roozie
Roozie is offline
Citaat:
rosi schreef:
Bij mij staat het toch beter
Oud 07-08-2002, 14:26
acid-star
acid-star is offline
Als iemand zo maar iets van me overneemt vind ik het meestal niet zo erg. Maar laatst zag ik een meisje met roze beenwarmers, vleugels, en mijn complete makeup gekopieerd. Daar word ik toch niet echt vrolijk van.
Oud 07-08-2002, 14:39
Ninnoc
Ninnoc is offline
Vind het niet erg als het 1 kledingstuk is.
Maar het ligt er ook wel aan wie, als het enorme kut is vind ik het minder want dan wordt ik liever niet met d`r in verband gebracht. Maar anders is t niet erg.
Wat ook al genoemd is, als mensen je eerst volledig afzeiken en daarna hetzelfde dragen vind ik ook erg vervelend. Maar ik vind het soweiso vervelend als mensen hun mening over bepaalde kledingstukken laten afhangen van of het in is of niet.
Mijn converse en kroontje werden beide nogal belachelijk gemaakt maar later liepen dezelfde mensen erop, beetje jammer.
Oud 07-08-2002, 18:56
Nuck
Nuck is offline
Het is laatst wel een keer voorgekomen dat ik met mijn vriendje had afgesproken in de stad, komen we daar allebei aanlopen met een roze polo en een beige broek . Zag er wel grappig uit.
Oud 07-08-2002, 20:05
*Butterfly*
*Butterfly* is offline
Ligt eraan...Een vriendin van mij en ik hebben heel erg dezelfde kledingsmaak. Ik had een tijdje geleden een roze linnen broek gekocht en die vond zij ook onwijs leuk. Toen vroeg ze of ze em ook mocht halen....En ik heb laatst weer een spijkerbroek gekocht waarvan ik wist dat zij em ook had, maar die ik zelf helemaal te gek vond. Tis niet echt de ander nadoen ofzo, maar meer dat we echt hetzelfde leuk vinden.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 20:14
June bug
June bug is offline
Mij boeit het niet zo heel erg veel... Maar als iemand je echt gaat naapen, echt zo van: maandag draag jij dit, en die persoon draagt dinsdag praktisch hetzelfde, en echt alles wat jij hebt ook willen hebben, dat vindt ik irritant, en ook beetje raar van die persoon. Dan ben je niet echt jezelf ofzo denk ik...
Oud 07-08-2002, 20:14
capishe
capishe is offline
Tuurlijk ben je niet de enige met confectiekleding, en kan het voorkomen dat anderen in je directe omgeving hetzelfde hebben. Ik vind het ook nog wel kunnen als iemand hetzelfde koopt omdat hij het mooi vind, maar om er min of meer hetzelfde uit te zien, heeeeel irritant
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 20:21
Faery
Faery is offline
paar weken achtereen in de zelfde kleren als je baas lopen...
Oud 07-08-2002, 20:46
UnUsual
UnUsual is offline
Citaat:
Nirv@nafreak schreef:
Mij boeit het niet zo heel erg veel... Maar als iemand je echt gaat naapen, echt zo van: maandag draag jij dit, en die persoon draagt dinsdag praktisch hetzelfde, en echt alles wat jij hebt ook willen hebben, dat vindt ik irritant, en ook beetje raar van die persoon. Dan ben je niet echt jezelf ofzo denk ik...
vind ik ook..
maarja als iemand ineens dezelfde paar schoenen heeft en dezelfde broek, voor 1 keer, is dat geen probleem
maar het gebeurt me toch niet
Oud 07-08-2002, 20:54
*Butterfly*
*Butterfly* is offline
Citaat:
Nirv@nafreak schreef:
dat vindt ik
AAAAAAAAARGH.......
Met citaat reageren
Oud 07-08-2002, 23:19
muckymouse
muckymouse is offline
ligt eraan wie t is.....
Oud 07-08-2002, 23:21
UnUsual
UnUsual is offline
Citaat:
muckymouse schreef:
ligt eraan wie t is.....
dat ook ja.
Oud 07-08-2002, 23:59
Verwijderd
gelukkig heeft niemand *nog* mijn drakenvestje anders gaan dr klappen vallen
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 00:19
a new noise
a new noise is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
gelukkig heeft niemand *nog* mijn drakenvestje anders gaan dr klappen vallen
wat ik toch gekocht heb gisteren
Oud 08-08-2002, 00:35
Verwijderd
Citaat:
a new noise schreef:

wat ik toch gekocht heb gisteren

zegge wil jij *toevallig* lenzen ipv een bril???
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 01:40
Fluffie
Fluffie is offline
t zal me jeuken
Oud 08-08-2002, 13:28
Rhinus
Rhinus is offline
Dat is bij elke dag zo'n beetje. Iedereen heeft wel eens een blauwe spijkerbroek aan..
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 13:30
BleuQueen
BleuQueen is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:

Waar ik helemààl niet tegenkan, zijn van die mensen die eerst je volledig lopen af te zeiken om wat je aanhebt en er dan 2 weken later zelf mee aanlopen...
Oud 08-08-2002, 14:59
Chelsea
Chelsea is offline
zomaar iets jatten is niet erg, maar me complete style is (vooral als iemand helemaal geen type dr voor is)
Oud 11-08-2002, 20:48
L-ke
L-ke is offline
Heb ik een keertje voor gehad, enkele jaren geleden. Ik had net een leuk truitje gekocht, en een paar dagen later had een meisje van mijn klas net hetzelfde aan. 'k Vond het niet echt zo fijn. Langs één kant kan je het wel opnemen als een compliment, maar toch. Als je dan allebei hetzelfde aandoet en je zit in dezelfde klas... nee liever geen tweelingszusje voor mij.
Ieder zijn stijl and no copycats for me
Reageren

Regels voor berichten