Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het moet dus ook nog eens een keer niet voorspelbaar zijn?? Leuke lerares heb jij
![]() Goed, laat ik eens even nadenken... Volgende poging: Kind mag een nachtje alleen thuis blijven, want vader en moeder moeten naar weet ik veel waar toe. Kind belooft plechtig dat hij/zij op tijd naar bed gaat, en niet te veel gaat snoepen etc. etc. Vader en moeder gaan weg, en kind gaat zich (natuurlijk) helemaal te buiten aan snoepjes, koekjes, chips en cola enzo. Kind ligt na een paar uur helemaal vol op de bank een film te kijken, terwijl het al heel laat is. Ondertussen is het al helemaal donker, en kind word nu toch wel een beetje bang, want hij/zij is immers helemaal alleen op de kat na.. Dus kind gaat een beetje met de kat spelen en knuffelen, zet muziek op, doet alle lichten aan en wat je verder wel niet allemaal doet om niet meer bang te zijn in het donker. Ondertussen is het een uur of 11, 12, en wordt het kind nu toch wel errruug moe. Kind denkt ik ga slapen, maar er komt iemand aan de deur morrelen. Kind hoort allemaal gepraat, en word ontiegelijk bang dat er inbrekers komen, of een seriemoordenaar ![]() Kind word nu zo bang dat het zich gaat verstoppen onder te tafel/bank/bed/wat dan ook. Uiteindelijk komen de mensen binnen, doen alle lichten aan, en vinden het kind. Kind gaat huilen, helemaal opgelucht want ![]() De ouders kunnen natuurlijk het kind troosten, of boos worden, of nog iets anders... Dat laat ik over aan je eigen fantasie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Tada. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat vinden vrouwen sexy aan het mannelijke lichaam? Verwijderd | 363 | 16-08-2012 21:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Kittens uit de losse pols Kitten | 3 | 18-07-2010 08:12 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekbespreking "La vie à reculons" designerfox | 5 | 18-04-2007 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaars(!) van de verhalenwedstrijd! Simoen & LUH-3417 Verwijderd | 35 | 03-01-2005 18:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Wc papier en het nut van een rode bikini Ieke | 0 | 08-11-2004 22:15 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie Keyser Saus | 500 | 29-12-2003 11:30 |