![]() |
|
Verwijderd
|
ik schijn héél goed te zijn in bed, vooral met mijn handen
![]() mijn eerste sekspartner was echt een extreem beest, wilde duisent ruig. de tweede was van de fetishes en hield van pijn, fine by me. 'i'd hit it' wat letterlijker nemen ![]() de eerste had meer sexy, maar was sneller saai ![]() |
![]() |
|
Ik denk dat iedereen bewust of onbewust wel vergelijkt.
Ik vergelijk niet zo zeer de grootte ofzo, maar ja dat blijft wel hangen. Helemaal eerlijk meten is het niet, omdat seks met gevoelens toch weer anders is als iemand waar je eenmalig mee in bed beland. Heb t met mijn ex wel eens gehad over wie we de beste vonden enz, ik voel me dan ook niet beledigd als ik niet op 1 sta ofzo,, ik bedoel laten we realistisch blijven.
|
Denk wel dat ik vergelijk ja, of in ieder geval denk ik eraan terug.
Qua seks staat mijn huidige vriendje echt met stip op 1! Daar is geen twijfel over mogelijk voor mij. Qua zoenen staat ie op gedeelde eerste plaats met 2 exen geleden. Maar bij dat laatste speelt gevoel ook een grote rol. De meeste jongens waarmee ik heb gezoend vind ik nog steeds hele aardige jongens, maar van eentje walg ik gewoon waardoor ik negatiever sta ten opzichte van hem. Soms vind ik het wel kut om te horen wat hij met exen heeft gedaan, maar andere kant moet ik dan gewoon even relativeren omdat het logisch is dat hij ook met andere meisjes heeft geneukt en dat dat nu verleden tijd is. Bovendien ben ik alleen maar blij dat het geen issue is en dat we er gewoon over kunnen praten. ![]()
|
![]() |
Mijn eerste vriendje vond ik destijds erg goed, enige waarbij ik klaar kwam tijdens de seks. Maar qua voorspel stelde hij eigenlijk weinig voor (achteraf bekeken), kan me uberhaupt nogal weinig voorspel herinneren en dat zegt genoeg denk ik. Verder denk ik trouwens niet dat dit egoisme was, maar meer onervarenheid. We waren jong.
Tweede had een uithoudingsvermogen van 3 minuten, ik hoefde hem niet te vertellen dat het heel kort was oid. Zelf kon hij ook wel klokkijken, destijds wist ik ook al wel dat de seks minder goed was. Alhoewel hij wel koning was in het orale gedeelte. BIj mijn huidige vriend kom ik niet tijdens de seks, ik weet zelf niet waar het aan ligt, dus ik kan ook geen aanwijzingen geven en hij weet dat ik ooit wel kon komen. Hij is van allemaal wel het meest op mij gericht sowieso. Denk dat hij gemiddeld genomen wel de beste is, daarnaast heeft hij het voordeel dat ik veel beter weet wat ik lekker vind. Bij mijn tweede vriend wist ik ook wel dat hij minder goed was, mijn tweede zei dat ik de beste was ooit. Mijn eerste vriendje had weinig andere ervaring en mijn huidige heeft het nooit over eerdere ervaringen. Huidige beschikt trouwens ook over de beste uitrusting!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Jongens, wat zouden jullie doen? MalibuCassis | 18 | 31-10-2016 12:08 | |
Seksualiteit |
facesitting en stikken met plastic Utrecht1310 | 73 | 23-03-2014 10:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Groei meisje medisch stopgezet Love & Peace | 235 | 11-01-2007 08:21 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |