Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2010, 20:22
Verwijderd
Ik zag zonet de titel 'vergelijking' en even dacht ik te weten waar het over ging, en klikte hoopvol op de link, maar leerde meteen dat we weer eens piemels danwel borsten moeten vergelijken. Dus toen dacht ik, hoppa, open dan zélf maar eens een topic, Freyja! En voilà, daar zijn we dan.

Goed! Wat ik me dus afvroeg, is in hoeverre mensen hier de sekspartners die ze hebben gehad, met elkaar vergelijken? Zoenpartners mag natuurlijk ook. En hoe doe je dat? Hoe valt de vergelijking uit? Is er iemand die aan zichzelf durft toe te geven dat zijn huidige geliefde toch echt minder goed in bed is dan de vorige? En is er iemand die dat aan zijn huidige geliefde durft toe te geven? En worden jullie ook altijd verteld dat je de beste was die iemand had, of heeft iemand jou ooit verteld dat je er de ballen van kunt? Hou je lijstjes bij? Probeer je op subtiele wijze je huidige bedpartner te laten doen wat een voorganger van hem/haar ook bij jou deed? Of ben je enorm blij van al die vorige ellende af te zijn? Kom maar op!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2010, 20:30
Verwijderd
TS begint: Ja natuurlijk vergelijk ik! En niet alleen de prestaties, maar ook de materiële kant. (volgens mij had m'n enige ONS de grootste piemel huhu). Van zoenen heb ik zelfs een (heel lang ) lijstje, haha, mét aantekening of het goed was of niet. Bedpartners ook, trouwens, niet dat ik dat ooit zou vergeten want dat lijstje is veel korter... ik hou gewoon van lijstjes.

Wat de vergelijking betreft, moet ik toch vermelden dat mijn huidige geliefde wel écht de beste is tot nu toe. Maar eerlijkheidshalve moet ik dan ook weer vermelden dat ik de seks met mijn eerste grote liefde op dat moment even goed vond als ik de seks met mijn huidige vriendje nu vindt. Het verschil is alleen dat ik nu dus iets meer ervaring heb en kan concluderen dat ik tegenwoordig de seks met dat eerste vriendje zoals het toen was, minder leuk (spannend en veelzijdig en uitgebreid en ongeremd en) zou vinden dan de seks die ik nu heb. Maar of ik dat toen had gevonden, weet ik ook niet.

Verder vertelt vriendje dat de seks met mij de beste ooit is, en misschien liegt hij wel, maar gezien het feit dat ik z'n eerste keer seks-met-liefde ben én we gewoon heel goed matchen, geloof ik hem op z'n woord.

Oh en ik heb ook een vriendje gehad met wie ik de seks duidelijk mínder lekker vond dan met de ex, maar dat heb ik hem nooit zo verteld. Of nou ja als ik er over nadenk eigenlijk ook wél, hoewel niet in die bewoordingen, maar ik heb het hem denk ik wel duidelijk gemaakt Maar het was niet dat hij geen skills had; we matchten gewoon niet zozeer in libido en wat we leuk vonden.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2010, 21:21
Volk
Volk is offline
Ik vergelijk ook. Bij mij was het ook de ONS die de grootste had, maar hij was ook degene met wie de seks het slechts was. Stoot stoot klaar. Met mijn eerste was de seks geweldig. Altijd heel lief en intiem. Ik vond het ook net zo geweldig als ik het met mijn huidige vriend vind maar als ik ooit terug zou moeten naar de eerste denk ik dat ik me toch zou vervelen. Met de huidige is de seks ook geweldig, onder andere omdat het niet altijd heel lief en intiem is. Daarbij staat de huidige ook open voor afwijkende dingen, wat een seksuele relatie in mijn ogen dieper en spannender maakt. Hij voelt me ook heel goed aan, al vanaf het begin, en dat is natuurlijk ook heel erg lekker.

Op zoen gebied moet ik zeggen dat de huidige beter is. Met de eerste was het allemaal spannend omdat het nieuw was en hij mijn eerste liefde en vriend was. Maar de huidige maakt er een veel leuker spel van. De andere 2 jongens die ik heb gezoend waren ook niet al te best. Die konden niet zoenen en seksen tegelijkertijd.

Dan is er nog een gebied waar ik op vergelijk, en dat is op pijpbaarheid Sommige jongens vond ik niet fijn om te pijpen omdat ze een onprettige smaak of vorm hadden. Heel kromme vind ik bijvoorbeeld niet fijn om te pijpen. Ik had ook een keer iemand waarvan zijn penis een heel naar smaakje had. Dus niet zijn sperma maar echt zijn penis, zelfs na het douchen. Tja, dan is alle lol er af voor mij, ik ga niet pijpen als mijn maag alle kanten op draait. Mijn huidige vriend heeft een goeie pijpbaarheid, en lekkere smaak.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2010, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Ik vergelijk ook. Bij mij was het ook de ONS die de grootste had, maar hij was ook degene met wie de seks het slechts was. Stoot stoot klaar. Met mijn eerste was de seks geweldig. Altijd heel lief en intiem. Ik vond het ook net zo geweldig als ik het met mijn huidige vriend vind maar als ik ooit terug zou moeten naar de eerste denk ik dat ik me toch zou vervelen. Met de huidige is de seks ook geweldig, onder andere omdat het niet altijd heel lief en intiem is. Daarbij staat de huidige ook open voor afwijkende dingen, wat een seksuele relatie in mijn ogen dieper en spannender maakt. Hij voelt me ook heel goed aan, al vanaf het begin, en dat is natuurlijk ook heel erg lekker.
Haha dat is hier dus precies hetzelfde, grappig. Ik vraag me af of dat misschien ook is omdat we nu ouder zijn, mogelijk minder onzeker? Met de huidige praat ik bijvoorbeeld ook echt heel specifiek over wat we doen, bij de eerste draaiden we daar toch een klein beetje omheen (hoewel we wel aangaven dat we dingen wel of niet leuk vonden, hoor). Bij mij is er bij de huidige toch nóg minder schaamte en onzekerheid, hoewel ik niet weet of dat aan hem ligt of aan mij.

Citaat:
Dan is er nog een gebied waar ik op vergelijk, en dat is op pijpbaarheid Sommige jongens vond ik niet fijn om te pijpen omdat ze een onprettige smaak of vorm hadden. Heel kromme vind ik bijvoorbeeld niet fijn om te pijpen. Ik had ook een keer iemand waarvan zijn penis een heel naar smaakje had. Dus niet zijn sperma maar echt zijn penis, zelfs na het douchen. Tja, dan is alle lol er af voor mij, ik ga niet pijpen als mijn maag alle kanten op draait. Mijn huidige vriend heeft een goeie pijpbaarheid, en lekkere smaak.
Hahaha oh ja, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht, maar cruciaal punt! Daarbij had eerste ex bij mij volgens mij de neutraalste smaak, wat op zich wel prettig was vond ik. Niet dat vriendlief vies is (hij doucht zelfs vaker dan eerste ex denk ik), maar hij heeft een iets sterkere geur. Maar zeker niet onprettig dus het bederft de lol niet Het tusseninvriendje echter, hmja, die was ook heel schoon op zichzelf, maar zijn smaak en geur vond ik echt onprettig. Hij rookte met enige regelmaat wiet dus ik denk dat het daaraan te wijten was...

Vriendlief vond beffen trouwens altijd maar niks, tot mij. Schijnbaar smaak/ruik ik vrij neutraal/lekker. Dus dat is dan wel weer mooi om te horen
Met citaat reageren
Oud 30-09-2010, 23:29
Verwijderd
ik schijn héél goed te zijn in bed, vooral met mijn handen

mijn eerste sekspartner was echt een extreem beest, wilde duisent ruig.
de tweede was van de fetishes en hield van pijn, fine by me. 'i'd hit it' wat letterlijker nemen

de eerste had meer sexy, maar was sneller saai
Met citaat reageren
Oud 01-10-2010, 07:00
Dott
Dott is offline
Ik denk dat iedereen bewust of onbewust wel vergelijkt.
Ik vergelijk niet zo zeer de grootte ofzo, maar ja dat blijft wel hangen.
Helemaal eerlijk meten is het niet, omdat seks met gevoelens toch weer anders is als iemand waar je eenmalig mee in bed beland.
Heb t met mijn ex wel eens gehad over wie we de beste vonden enz, ik voel me dan ook niet beledigd als ik niet op 1 sta ofzo,, ik bedoel laten we realistisch blijven.
Oud 04-10-2010, 13:12
Philosophy
Philosophy is offline
Denk wel dat ik vergelijk ja, of in ieder geval denk ik eraan terug.
Qua seks staat mijn huidige vriendje echt met stip op 1! Daar is geen twijfel over mogelijk voor mij. Qua zoenen staat ie op gedeelde eerste plaats met 2 exen geleden. Maar bij dat laatste speelt gevoel ook een grote rol. De meeste jongens waarmee ik heb gezoend vind ik nog steeds hele aardige jongens, maar van eentje walg ik gewoon waardoor ik negatiever sta ten opzichte van hem.
Soms vind ik het wel kut om te horen wat hij met exen heeft gedaan, maar andere kant moet ik dan gewoon even relativeren omdat het logisch is dat hij ook met andere meisjes heeft geneukt en dat dat nu verleden tijd is. Bovendien ben ik alleen maar blij dat het geen issue is en dat we er gewoon over kunnen praten.
Oud 09-10-2010, 21:41
ZitriN
ZitriN is offline
Mijn eerste vriendje vond ik destijds erg goed, enige waarbij ik klaar kwam tijdens de seks. Maar qua voorspel stelde hij eigenlijk weinig voor (achteraf bekeken), kan me uberhaupt nogal weinig voorspel herinneren en dat zegt genoeg denk ik. Verder denk ik trouwens niet dat dit egoisme was, maar meer onervarenheid. We waren jong.
Tweede had een uithoudingsvermogen van 3 minuten, ik hoefde hem niet te vertellen dat het heel kort was oid. Zelf kon hij ook wel klokkijken, destijds wist ik ook al wel dat de seks minder goed was. Alhoewel hij wel koning was in het orale gedeelte.
BIj mijn huidige vriend kom ik niet tijdens de seks, ik weet zelf niet waar het aan ligt, dus ik kan ook geen aanwijzingen geven en hij weet dat ik ooit wel kon komen. Hij is van allemaal wel het meest op mij gericht sowieso. Denk dat hij gemiddeld genomen wel de beste is, daarnaast heeft hij het voordeel dat ik veel beter weet wat ik lekker vind.
Bij mijn tweede vriend wist ik ook wel dat hij minder goed was, mijn tweede zei dat ik de beste was ooit. Mijn eerste vriendje had weinig andere ervaring en mijn huidige heeft het nooit over eerdere ervaringen. Huidige beschikt trouwens ook over de beste uitrusting!
Oud 10-10-2010, 12:44
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Ik heb er wel een ex tussenzitten die de lat voor veel anderen te hoog heeft gelegd .

Regels voor berichten