Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Het is treurig dat vrouwen in veel delen van de wereld zo'n ondergeschikte positie tegenover de man hebben dat dit soort dingen kunnen gebeuren.
||
Citaat:
Maar ik geloof inderdaad dat de ondergeschikte rol van vrouwen in veel maatschappijen hier wel een rol in speelt. Of misschien dat het kan dat vrouwen vatbaarder zijn ofzo, maar daar weet ik niets van. |
![]() |
||
Citaat:
we hebben te maken met een harde vrouw, een vrouw die vind dat de vrouw voor alles gaat....een Feminste ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En veel hoeren zijn vrouwen, dus grote kans op aids (mits je het onveilig doet) en zij kunnen dat weer overbrengen naar hun volgende klant. Slaat zeker wel ergens op. Hoe het komt dat hier 2/3 van de vrouwens besmet is, is misschien dat vrouwen het meer doen dan mannen. Meisjes over het algemeen vroeger seks hebben en er niet bij stil staan dat ze al op jongere leeftijd aids kunnen krijgen, dus dan ook geen condoom gebruiken. Door de verkrachtingen zal dat hoge cijfer denk ik niet komen. Laatst gewijzigd op 11-03-2004 om 15:21. |
![]() |
|
Ik denk dat het vooral in Afrika bekende fabeltje dat je van AIDS afkomt door een maagd of zelfs een baby (
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Dit is een probleem van veelal christelijk georienteerde landen. Neem Brazilie bijvoorbeeld. Al die carnaval-gedoe. Je zou denken dat er in dit land, ondanks dat Brazilie religieus kaholiek is, een vrije seksuele moraal heerst. Niks is minder waar. De armere , veelal zwarte vrouwen op het platteland worden liefelijk door hun mannen besmet. Zoals gezegd een christelijk probleem.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Of je bent extreem dom, of je begrijpt dat dit meer te maken heeft met je juist niet Christelijk gedragen. Waarschijnlijk het eerste.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
het gaat erom dat ik veel landen mensen helemaal niet weten wat voor gevolgen het heeft om met iedereen sex te hebben.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
In een artikel over het onderzoek van UNAIDS heb ik een keer (ik dacht op internet) wat gelezen over de AIDS-verspreiding in Zuidelijk Afrika. Daarin wordt de arbeidsmigratie als een belangrijke oorzaak gezien van de AIDS-verspreiding. Veel mannen trokken (zonder familie) naar de stad, om te werken in de industrie, terwijl de familie achterbleef. In de stad rommelden ze dan wat aan, waardoor ze daar een HIV-infectie opliepen en het virus daar verspreidden. Maar ze gingen natuurlijk ook weer eens naar hun "echte" vrouw, en die werd dan ook weer besmet. Zo kon een man meerdere vrouwen besmetten. Waarom het dan vooral jonge vrouwen zijn, valt hiermee niet direct te verklaren. Maar het zou me niet verbazen als dat komt doordat mannen graag een jonge partner hebben. Seksueel geweld richt zich daarnaast meestal ook op jonge vrouwen. Wereldwijd gezien zijn trouwens nog altijd iets meer mannen dan vrouwen besmet, ook al is het verschil minimaal.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
De oplossing is toch logisch? Bij seksueel verkeer gaat er immers meer lichaamsvocht van de man naar de vrouw in plaats van andersom. De kans dat een vrouw na de daad met een seropositieve ook seropositief is geworden, is dus veel groter dan als een man het met een seropositieve vrouw doet. De kans dat je ook het virus binnen krijgt is namelijk niet honderd procent.
Ik weet trouwens niet of het waar is, maar ik vind het zo wel logisch.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hmmm nee ok ik geloof je al ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Hoe komt het dan dat zo ontzettend veel mensen het dan toch hebben en overdragen? |
![]() |
||
Citaat:
In het westen is HIV een ziekte die vrijwel alleen wordt opgelopen door homosexuelen en heroineverslaafden. De reden hievoor is duidelijk: dit zijn groepen waarbij door anale sex en het uitwisselen van naalden het virus rechtstreeks in aanraking komt met het bloed, de kans van overdragen is dan vele maten groter. Het is onduidelijk waarom er in afrika zoveel meer mensen HIV oplopen. Maar er zijn verschillende mogelijkheden: - Onbeschermd anaal contact tussen hetrosexuelen. Doordat in Afrika veel mensen geen voorbehoedsmiddelen kunnen of willen gebruiken zullen ze eerder voor anale sex kiezen om zwangerschap te vermijden. - Negers zijn mogelijk minder resistent tegen het HIV virus dan blanken en aziaten. Er zijn een aantal genen gevonden die daar zeer waarschijnlijk de oorzaak van zijn. De reden dat veel blanken deze genen wel hebben en negers niet is waarschijnlijk omdat men in Afrika nooit een pestepidemie gekent heeft. HIV en de pestbacterie gaan beiden als een paard van troje te werk: zij nemen wittebloedlichaampjes over en kunne zo ongedetecteerd de lymfeklier "overnemen". Op deze manier verwoest HIV het imuumsysteem en zet het de deur wagenwijd open voor allerlei andere ziektes. De genen waar ik over sprak zorgen er voor dat het HIV-virus en pest bacterie de wittebloedlichaampjes niet kunnen overnemen. Deze genen zijn onderandere aangetroffen in homosexuelen in Europa en in de VS die achteraf imuum bleken te zijn. - De grote van de AIDS-epedemie wordt mogelijk overschat. Bij gebrek aan goede AIDS-testen in afrika krijgen patienten een diagnoe op grond van enkele oppervlakkige kenmerken die ook veroorzaakt kunnen worden door andere wijdverspreide ziektes als malaria. Ook moet je er rekening mee houden dat er jaarlijks miljarden worden uitgetrokken voor AIDS-doelen. Er zijn dus veel mensen, inclusief de VN, die er belang bij hebben de grote van de AIDS-epidemie te overdrijven. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Heb trouwens ook weleens gehoord dat aids van de apen is gekomen, doordat mensen daarmee gingen sexen (en hierbij bedoel ik geen negers ![]() of zoals mijn godsdienstleraar al eens zij : "THE ANIMALS WILL STRIKE BACK!!" |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ken jij iemand die het heeft?
|
[QUOTE]Franse imbeciel
-------------------------------------------------------------------------------- De oplossing is toch logisch? Bij seksueel verkeer gaat er immers meer lichaamsvocht van de man naar de vrouw in plaats van andersom. De kans dat een vrouw na de daad met een seropositieve ook seropositief is geworden, is dus veel groter dan als een man het met een seropositieve vrouw doet. De kans dat je ook het virus binnen krijgt is namelijk niet honderd procent. Ik weet trouwens niet of het waar is, maar ik vind het zo wel logisch. ________________ Dit klopt volgensmij inderdaad Ik bedoel, een man hoeft er niet zo veel voor te doen om een lading sperma bij een vrouw naar binnen te krijgen, daarentegen zal er (lang) niet zo snel vocht bij een man naar binnen kunnen van de vrouw!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Rohit | 501 | 26-12-2005 19:40 |