Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2004, 20:35
Fine
Fine is offline
Het was vanochtend in het nieuws, dat onder de 24 jaar , 2/3 van de aids patienten vrouw is... Ik vraag me dan af hoe het komt dat er meer vrouwen zijn me aids..... Zou dat komen door verkrachtingen ofzo?
Oud 09-03-2004, 20:40
LaResistance
LaResistance is offline
1 man doet het met 2 vrouwen...zoiets
Oud 09-03-2004, 21:04
Gatara
Gatara is offline
meer vrouwelijke prostituees dan mannelijke,
verkrachting,
1 man heeft meer vrouwelijke sekspartners dan 1 vrouw mannelijke heeft,
etc.
Oud 09-03-2004, 21:18
Fade of Light
Fade of Light is offline
precies, kijk maar eens naar aidspatienten in het westen, dan zijn de rollen toch echt omgedraaid volgens mij
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 21:18
Isa
Isa is offline
OW EN IK MAAR DENKEN DAT de meeste aids patienten homos waren oop scaps stond aan
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 21:44
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Isa schreef op 09-03-2004 @ 22:18:
OW EN IK MAAR DENKEN DAT de meeste aids patienten homos waren oop scaps stond aan

Citaat:
Fade of Light schreef op 09-03-2004 @ 22:18:
precies, kijk maar eens naar aidspatienten in het westen, dan zijn de rollen toch echt omgedraaid volgens mij
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 22:32
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Citaat:
Isa schreef op 09-03-2004 @ 22:18:
Dat krijg je als je teveel de koran leest
Oud 10-03-2004, 00:36
Anonymous John
Anonymous John is offline
Is het ook niet zo dat vrouwen een veel grotere kans hebben dan mannen om een SOA te krijgen?

En dan bedoel ik niet vanwege hun gedrag, maar hoe het er van binnen aan toe gaat
Oud 10-03-2004, 08:52
Isa
Isa is offline
Citaat:
MissCzechMeOut schreef op 09-03-2004 @ 23:32:
Dat krijg je als je teveel de koran leest
Ik kan me niet herrineren dat er 'AIDS' voorkomt in de Koran anders
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 09:54
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Citaat:
Gatara schreef op 09-03-2004 @ 22:04:
verkrachting,
etc.
Precies. De vrouwen lijden onder het gedrag van de mannen.
Oud 10-03-2004, 10:01
Martian
Martian is offline
Citaat:
Sjied No Clue schreef op 10-03-2004 @ 10:54:
och wat zielig, het is natuurlijk allemaal onze schuld
Oud 10-03-2004, 10:04
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Martian schreef op 10-03-2004 @ 11:01:
In Azie en Afrika vaak wel in dit geval, helaas.
Oud 10-03-2004, 10:13
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Citaat:
Martian schreef op 10-03-2004 @ 11:01:
Aan de ene kant is het interressant dat je je aangesproken voelt. Maar voor de geode lieve vrede zal ik mijn uitspraak even nuanceren.

Het is treurig dat vrouwen in veel delen van de wereld zo'n ondergeschikte positie tegenover de man hebben dat dit soort dingen kunnen gebeuren.
Oud 10-03-2004, 13:31
Jordi
Jordi is offline
Citaat:
verkrachting,
etc.
Het lijkt me niet dat verkrachting er iets mee te maken heeft, want het kan lijkt me net zo goed dat een 'gezonde' man een aidspatiente verkracht als dat het slachtoffer het van hem krijgt. En meer vrouwelijke prostituees betekent natuurlijk dat deze vrouwen een verhoogt risico lopen, maar ze kunnen het natuurlijk ook wel weer over veel mannen verspreiden. En dat één man meerdere partners heeft kun je wat dat betreft vergelijken met de prostituee: meer kans om het op te lopen, maar ook meer kans om het te verspreiden.

Maar ik geloof inderdaad dat de ondergeschikte rol van vrouwen in veel maatschappijen hier wel een rol in speelt. Of misschien dat het kan dat vrouwen vatbaarder zijn ofzo, maar daar weet ik niets van.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2004, 16:14
Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Citaat:
Sjied No Clue schreef op 10-03-2004 @ 11:13:
Aan de ene kant is het interressant dat je je aangesproken voelt. Maar voor de geode lieve vrede zal ik mijn uitspraak even nuanceren.

Het is treurig dat vrouwen in veel delen van de wereld zo'n ondergeschikte positie tegenover de man hebben dat dit soort dingen kunnen gebeuren.
oe..ff een persoonsanalyse...
we hebben te maken met een harde vrouw, een vrouw die vind dat de vrouw voor alles gaat....een Feminste
Oud 11-03-2004, 13:07
kliwie
kliwie is offline
Citaat:
Gatara schreef op 10-03-2004 @ 11:04:
In Azie en Afrika vaak wel in dit geval, helaas.
alsof alle mannen daar meerdere vrouwen neuken dat slaat echt nergens op net alsof alle mannen ook naar de hoeren gaan dat slaat ook nergens op.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 15:10
Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
kliwie schreef op 11-03-2004 @ 08:07:
alsof alle mannen daar meerdere vrouwen neuken dat slaat echt nergens op
Die mannen daar zijn helaas toch minder beschaafd dan ons, om het zachtjes te zeggen
Oud 11-03-2004, 15:16
Verwijderd
Citaat:
kliwie schreef op 11-03-2004 @ 14:07:
alsof alle mannen daar meerdere vrouwen neuken dat slaat echt nergens op net alsof alle mannen ook naar de hoeren gaan dat slaat ook nergens op.
De mannen in Afrika en Azie hebben vaak meerdere vrouwen naast hun 'echte vrouw'. Het is daar 'gewoon' dat de man het met meerdere vrouwen doet ondanks hij getrouwd is.
En veel hoeren zijn vrouwen, dus grote kans op aids (mits je het onveilig doet) en zij kunnen dat weer overbrengen naar hun volgende klant.
Slaat zeker wel ergens op.
Hoe het komt dat hier 2/3 van de vrouwens besmet is, is misschien dat vrouwen het meer doen dan mannen. Meisjes over het algemeen vroeger seks hebben en er niet bij stil staan dat ze al op jongere leeftijd aids kunnen krijgen, dus dan ook geen condoom gebruiken.
Door de verkrachtingen zal dat hoge cijfer denk ik niet komen.

Laatst gewijzigd op 11-03-2004 om 15:21.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 16:18
naam onbekend
naam onbekend is offline
Ik denk dat het vooral in Afrika bekende fabeltje dat je van AIDS afkomt door een maagd of zelfs een baby ( ) te verkrachten hier medeschuldig aan is Naast al het bovenstaande natuurlijk.
Oud 11-03-2004, 17:20
Jordi
Jordi is offline
Citaat:
naam onbekend schreef op 11-03-2004 @ 17:18:
Ik denk dat het vooral in Afrika bekende fabeltje dat je van AIDS afkomt door een maagd of zelfs een baby ( ) te verkrachten hier medeschuldig aan is Naast al het bovenstaande natuurlijk.
Dat lijkt me inderdaad geen bijzonder handig verhaaltje als mensen daar ook nog echt in geloven... :roll:
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 17:41
professor2
professor2 is offline
Citaat:
kliwie schreef op 11-03-2004 @ 14:07:
nee als eht alle mannen watren ahdden even veel mannen aids of misschienw el meer het is een kleiner groepje mannen wat sexueel hyperactief is
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 00:02
e r t a njunior
e r t a njunior is offline
Dit is een probleem van veelal christelijk georienteerde landen. Neem Brazilie bijvoorbeeld. Al die carnaval-gedoe. Je zou denken dat er in dit land, ondanks dat Brazilie religieus kaholiek is, een vrije seksuele moraal heerst. Niks is minder waar. De armere , veelal zwarte vrouwen op het platteland worden liefelijk door hun mannen besmet. Zoals gezegd een christelijk probleem.
Oud 12-03-2004, 00:18
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
e r t a njunior schreef op 12-03-2004 @ 01:02:
Dit is een probleem van veelal christelijk georienteerde landen. Neem Brazilie bijvoorbeeld. Al die carnaval-gedoe. Je zou denken dat er in dit land, ondanks dat Brazilie religieus kaholiek is, een vrije seksuele moraal heerst. Niks is minder waar. De armere , veelal zwarte vrouwen op het platteland worden liefelijk door hun mannen besmet. Zoals gezegd een christelijk probleem.
Ja, de verspreiding stopt ook precies langs de grenzen van het geloof. Goeie analyse
Oud 12-03-2004, 00:33
e r t a njunior
Citaat:
Joostje schreef op 12-03-2004 @ 01:18:
Ja, de verspreiding stopt ook precies langs de grenzen van het geloof. Goeie analyse
Jammer dat de analyse niet goed begrepen wordt. De spreiding stopt als de mensen (weer) het geloof implementeren in hun leven zoals het moet ten einde zaken als trouw zijn aan je partner en niet vreemdgaan te bewerkstelligen.
Oud 12-03-2004, 03:15
Martian
Martian is offline
Citaat:
e r t a njunior schreef op 12-03-2004 @ 01:33:
Jammer dat de analyse niet goed begrepen wordt. De spreiding stopt als de mensen (weer) het geloof implementeren in hun leven zoals het moet ten einde zaken als trouw zijn aan je partner en niet vreemdgaan te bewerkstelligen.
Laat dat nou toevallig precies zijn wat het Christendom predikt.

Of je bent extreem dom, of je begrijpt dat dit meer te maken heeft met je juist niet Christelijk gedragen. Waarschijnlijk het eerste.
Oud 12-03-2004, 14:20
e r t a njunior
Citaat:
Martian schreef op 12-03-2004 @ 04:15:
Laat dat nou toevallig precies zijn wat het Christendom predikt.

Of je bent extreem dom, of je begrijpt dat dit meer te maken heeft met je juist niet Christelijk gedragen. Waarschijnlijk het eerste.
Ongelooflijk de stommiteit van sommige mensen kent geen grenzen. In het vervolg zal ik daar gewoon rekening moeten houden als ik een diepzinnige boodschap wil overbrengen.
Oud 12-03-2004, 14:27
misshobbit
misshobbit is offline
Citaat:
e r t a njunior schreef op 12-03-2004 @ 01:02:
dit gaat helemaal niet om godsdienst.
het gaat erom dat ik veel landen mensen helemaal niet weten wat voor gevolgen het heeft om met iedereen sex te hebben.
Oud 12-03-2004, 18:54
zlatani9
zlatani9 is offline
Mannen dragen het makkelijker over.. Sperma is toch ook overdragend?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 00:37
Fine
Fine is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 12-03-2004 @ 19:54:
Mannen dragen het makkelijker over.. Sperma is toch ook overdragend?
Haha, waarom zouden mannen het makkelijker overdragen? die vrouwen kennen het net zo goed hoor ik wil wel es weten wat jij wel ni denkt
Oud 13-03-2004, 11:08
Jordi
Jordi is offline
Citaat:
ikookvanjou schreef op 13-03-2004 @ 01:37:
Haha, waarom zouden mannen het makkelijker overdragen? die vrouwen kennen het net zo goed hoor ik wil wel es weten wat jij wel ni denkt
Het zou toch kunnen dat mannen het beter overdragen dan vrouwen. Of dat vrouwen vatbaarder zijn ofzo?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 11:35
Fine
Fine is offline
Citaat:
AragornElessar schreef op 13-03-2004 @ 12:08:
Het zou toch kunnen dat mannen het beter overdragen dan vrouwen. Of dat vrouwen vatbaarder zijn ofzo?
Ja doh, melk kan, water kan, alles kan... Ik bedoel waarom zouden vrouwen niet diegene zijn die het sneller overdragen? waar is deze info op gebaseert? Of op verzonnen
Oud 13-03-2004, 12:45
thebbb
thebbb is offline
In een artikel over het onderzoek van UNAIDS heb ik een keer (ik dacht op internet) wat gelezen over de AIDS-verspreiding in Zuidelijk Afrika. Daarin wordt de arbeidsmigratie als een belangrijke oorzaak gezien van de AIDS-verspreiding. Veel mannen trokken (zonder familie) naar de stad, om te werken in de industrie, terwijl de familie achterbleef. In de stad rommelden ze dan wat aan, waardoor ze daar een HIV-infectie opliepen en het virus daar verspreidden. Maar ze gingen natuurlijk ook weer eens naar hun "echte" vrouw, en die werd dan ook weer besmet. Zo kon een man meerdere vrouwen besmetten. Waarom het dan vooral jonge vrouwen zijn, valt hiermee niet direct te verklaren. Maar het zou me niet verbazen als dat komt doordat mannen graag een jonge partner hebben. Seksueel geweld richt zich daarnaast meestal ook op jonge vrouwen. Wereldwijd gezien zijn trouwens nog altijd iets meer mannen dan vrouwen besmet, ook al is het verschil minimaal.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 18:01
Jordi
Jordi is offline
Citaat:
ikookvanjou schreef op 13-03-2004 @ 12:35:
Ja doh, melk kan, water kan, alles kan... Ik bedoel waarom zouden vrouwen niet diegene zijn die het sneller overdragen? waar is deze info op gebaseert? Of op verzonnen
Voor mijn part kunnen het inderdaad ook best vrouwen zijn die het beter overdragen, alleen dan was waarschijnlijk het logischer geweest als meer mannen het hadden. Dat is dus niet zo, een mogelijke verklaring daarvoor zou kunnen zijn dat vrouwen op de een of andere manier vatbaarder zijn ofzo. Ik weet niet of dat zo is, ik verzin het inderdaad maar. Maar er zijn wel meer ziektes waarvoor vrouwen vatbaarder zijn of andersom, dus zo dom vind ik dit ook weer niet.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 18:35
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
verkrachting,
etc.
Meer vrouwelijke prostituees dan mannelijke zorgt er juist voor dat meer mannen aids krijgen. Dan is het namelijk een vrouw die veel "sekspartners" heeft...
Oud 13-03-2004, 20:10
Franse imbeciel
Franse imbeciel is offline
De oplossing is toch logisch? Bij seksueel verkeer gaat er immers meer lichaamsvocht van de man naar de vrouw in plaats van andersom. De kans dat een vrouw na de daad met een seropositieve ook seropositief is geworden, is dus veel groter dan als een man het met een seropositieve vrouw doet. De kans dat je ook het virus binnen krijgt is namelijk niet honderd procent.

Ik weet trouwens niet of het waar is, maar ik vind het zo wel logisch.
Oud 14-03-2004, 00:03
Verwijderd
Citaat:
Sjied No Clue schreef op 10-03-2004 @ 10:54:
wat een onzin zeg, alsof het alleen de verantwoording van de mannen is... had ze maar niet zonder condoom moeten vrijen, eigen schuld
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 06:39
Jordi
Jordi is offline
Citaat:
bertbart schreef op 14-03-2004 @ 01:03:
wat een onzin zeg, alsof het alleen de verantwoording van de mannen is... had ze maar niet zonder condoom moeten vrijen, eigen schuld
Maar ik geloof dat veel vrouwen dat onder druk/dwang van de mannen niet voor elkaar krijgen. Want die mannen willen geen condoom en de cultuur is in sommige landen niet zo dat de vrouw daar goed tegenin kan gaan.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 12:35
Verwijderd
Citaat:
AragornElessar schreef op 14-03-2004 @ 07:39:
Maar ik geloof dat veel vrouwen dat onder druk/dwang van de mannen niet voor elkaar krijgen. Want die mannen willen geen condoom en de cultuur is in sommige landen niet zo dat de vrouw daar goed tegenin kan gaan.
mmm, de ts heeft niet duidelijk vermeldt of het hier om vrouwen in nederland of om alle vrouwen ter wereld
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 14:00
Jordi
Jordi is offline
Citaat:
bertbart schreef op 14-03-2004 @ 13:35:
mmm, de ts heeft niet duidelijk vermeldt of het hier om vrouwen in nederland of om alle vrouwen ter wereld
Nee ok, misschien dat ik daar niet zomaar vanuit had mogen gaan. Maar ik denk wel dat het over de hele wereld geldt en dan zou het best kunnen, want de meeste aidspatiënten leven in de landen waar ik het net over had.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2004, 21:26
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
ikookvanjou schreef op 13-03-2004 @ 01:37:
Jij hebt vast geen seksuele voorlichting gehad.. Als man kom je minder snel in contact met overdraagbare factoren van een vrouw.. (bloed) Want je krijgt weinig bloed in je mond als je sext Maar als een vrouw een man pijpt krijgt ze sowieso voorvocht en soms sperma in dr mond.. En als een man en een vrouw geslachtsgemeenschap hebben laat de man iets in de vrouw achter en de vrouw weinig/niks in de man.. Dus de vrouw word makkelijker besmet.. Een man kan sex hebbe met 10 besmette vrouwen zonder dat hij het krijgt.. Terwijl als 10 vrouwen het met 1 man doen er 5 het krijgen.. Zoiets Ik ga denk ik Midas maar opvolgen.. Die doet toch niks anders dan schapen/geiten neuken promoten
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 07:38
Fine
Fine is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 15-03-2004 @ 22:26:
Jij hebt vast geen seksuele voorlichting gehad.. Als man kom je minder snel in contact met overdraagbare factoren van een vrouw.. (bloed) Want je krijgt weinig bloed in je mond als je sext Maar als een vrouw een man pijpt krijgt ze sowieso voorvocht en soms sperma in dr mond.. En als een man en een vrouw geslachtsgemeenschap hebben laat de man iets in de vrouw achter en de vrouw weinig/niks in de man.. Dus de vrouw word makkelijker besmet.. Een man kan sex hebbe met 10 besmette vrouwen zonder dat hij het krijgt.. Terwijl als 10 vrouwen het met 1 man doen er 5 het krijgen.. Zoiets Ik ga denk ik Midas maar opvolgen.. Die doet toch niks anders dan schapen/geiten neuken promoten
Haha ok, Midasje

Hmmm nee ok ik geloof je al Ennuh laat die diertjes maar met rust, vin ik zielig voor ze
Oud 16-03-2004, 17:36
Psychedelic
Psychedelic is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 15-03-2004 @ 22:26:
HIV is niet overdraagbaar door orale sex. In de meeste gevallen wordt HIV ook niet overgedragen door vaginale sex. De kans op HIV-overdracht is het grootst bij anale sex omdat daar vaak bloedingen bij optreden. De kans op HIV-overdracht bij vaginale sex is vrij klein, hij ligt ergens tussen de 1% en 0.1%.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 18:12
Gimme more beer
Citaat:
Psychedelic schreef op 16-03-2004 @ 18:36:
HIV is niet overdraagbaar door orale sex. In de meeste gevallen wordt HIV ook niet overgedragen door vaginale sex. De kans op HIV-overdracht is het grootst bij anale sex omdat daar vaak bloedingen bij optreden. De kans op HIV-overdracht bij vaginale sex is vrij klein, hij ligt ergens tussen de 1% en 0.1%.
Ah, dus net zo groot als de kans op zwangerschap met gebruik van condoom
Oud 17-03-2004, 18:48
snoodaard
snoodaard is offline
Wel een geëmancipeerde ziekte dus
Oud 17-03-2004, 22:15
Jordi
Jordi is offline
Citaat:
Psychedelic schreef op 16-03-2004 @ 18:36:
Is dat echt zo?

Hoe komt het dan dat zo ontzettend veel mensen het dan toch hebben en overdragen?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 23:12
Psychedelic
Psychedelic is offline
Citaat:
AragornElessar schreef op 17-03-2004 @ 23:15:
Is dat echt zo?

Hoe komt het dan dat zo ontzettend veel mensen het dan toch hebben en overdragen?
Ja het is echt zo. Dit is bijvoorbeeld ook de reden dat het aantal soa's onder hetrosexuelen toeneemt, maar niet het aantal HIV infecties.

In het westen is HIV een ziekte die vrijwel alleen wordt opgelopen door homosexuelen en heroineverslaafden. De reden hievoor is duidelijk: dit zijn groepen waarbij door anale sex en het uitwisselen van naalden het virus rechtstreeks in aanraking komt met het bloed, de kans van overdragen is dan vele maten groter.

Het is onduidelijk waarom er in afrika zoveel meer mensen HIV oplopen. Maar er zijn verschillende mogelijkheden:

- Onbeschermd anaal contact tussen hetrosexuelen. Doordat in Afrika veel mensen geen voorbehoedsmiddelen kunnen of willen gebruiken zullen ze eerder voor anale sex kiezen om zwangerschap te vermijden.

- Negers zijn mogelijk minder resistent tegen het HIV virus dan blanken en aziaten. Er zijn een aantal genen gevonden die daar zeer waarschijnlijk de oorzaak van zijn. De reden dat veel blanken deze genen wel hebben en negers niet is waarschijnlijk omdat men in Afrika nooit een pestepidemie gekent heeft. HIV en de pestbacterie gaan beiden als een paard van troje te werk: zij nemen wittebloedlichaampjes over en kunne zo ongedetecteerd de lymfeklier "overnemen". Op deze manier verwoest HIV het imuumsysteem en zet het de deur wagenwijd open voor allerlei andere ziektes. De genen waar ik over sprak zorgen er voor dat het HIV-virus en pest bacterie de wittebloedlichaampjes niet kunnen overnemen. Deze genen zijn onderandere aangetroffen in homosexuelen in Europa en in de VS die achteraf imuum bleken te zijn.

- De grote van de AIDS-epedemie wordt mogelijk overschat. Bij gebrek aan goede AIDS-testen in afrika krijgen patienten een diagnoe op grond van enkele oppervlakkige kenmerken die ook veroorzaakt kunnen worden door andere wijdverspreide ziektes als malaria. Ook moet je er rekening mee houden dat er jaarlijks miljarden worden uitgetrokken voor AIDS-doelen. Er zijn dus veel mensen, inclusief de VN, die er belang bij hebben de grote van de AIDS-epidemie te overdrijven.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 20:51
zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
Psychedelic schreef op 18-03-2004 @ 00:12:

- Negers zijn mogelijk minder resistent tegen het HIV virus dan blanken en aziaten. Er zijn een aantal genen gevonden die daar zeer waarschijnlijk de oorzaak van zijn.
Goh.. hadden die skinheads toch gelijk dat je niet met negers moet sexen
Heb trouwens ook weleens gehoord dat aids van de apen is gekomen, doordat mensen daarmee gingen sexen (en hierbij bedoel ik geen negers ) Dus door al die Midas-figuren die allemaal lopen te animal-sexen is dit dus ontstaan..

of zoals mijn godsdienstleraar al eens zij : "THE ANIMALS WILL STRIKE BACK!!"
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 16:38
Gimme more beer
Citaat:
AragornElessar schreef op 17-03-2004 @ 23:15:
Is dat echt zo?

"Ontzettend veel mensen???"

Ken jij iemand die het heeft?
Oud 19-03-2004, 23:28
bumblebee
bumblebee is offline
[QUOTE]Franse imbeciel

--------------------------------------------------------------------------------
De oplossing is toch logisch? Bij seksueel verkeer gaat er immers meer lichaamsvocht van de man naar de vrouw in plaats van andersom. De kans dat een vrouw na de daad met een seropositieve ook seropositief is geworden, is dus veel groter dan als een man het met een seropositieve vrouw doet. De kans dat je ook het virus binnen krijgt is namelijk niet honderd procent.

Ik weet trouwens niet of het waar is, maar ik vind het zo wel logisch.

Dit klopt volgensmij inderdaad Ik bedoel, een man hoeft er niet zo veel voor te doen om een lading sperma bij een vrouw naar binnen te krijgen, daarentegen zal er (lang) niet zo snel vocht bij een man naar binnen kunnen van de vrouw!
Oud 19-03-2004, 23:34
Jordi
Jordi is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 19-03-2004 @ 17:38:
"Ontzettend veel mensen???"

Ken jij iemand die het heeft?
Nee, maar als ik het nieuws mag geloven heeft half Afrika het.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten