Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2010, 02:41
VB#
VB# is offline
hey iedereen ik ben Vb#
ik ben bang dat ik iets te vroeg ben met relaties zal ik maar zeggen.
ik had voor5 maanden een heel lief vriendinnetje maar dat is inmiddels al uit
maar nu ga ik al een tijdje met een ander meisje om en gisteren gingen we zwemmen en uiteindelijk erna zaten we te zoenen
dus nu denk ik moet ik tegen haar zeggen dat ik even niet iets met haar wil want ik vind me wel er nog erg jong voor maar aan de andere kant wil ik weer wel dus wat moet ik doen???

Laatst gewijzigd op 10-10-2010 om 04:54.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-10-2010, 09:02
marina16
marina16 is offline
waarom zou je te jong zijn??
doe gewoon wat je zelf wilt en volg je eigen wil
Met citaat reageren
Oud 10-10-2010, 11:21
VB#
VB# is offline
maar dat is het nou juist ik weet niet wat ik zelf wil maar ik kan eigenlijk ook geen reden bedenken wrm ik te jong ben
Met citaat reageren
Oud 10-10-2010, 11:39
hookee
hookee is offline
Mijn gevoel zegt dat 12 jaar te jong is, maar goed, misschien ben ik ouderwets.
Wat vond je van die zoen? Betekende het wat of was het gewoon omdat "grote jongens het ook doen"?
Niks mis met een vriendinnetje maar misschien kun je er nog gewoon mee spelen.
Waarom zoenen? Wou je op je 15e al vader worden?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2010, 12:32
VB#
VB# is offline
nou ik vond die zoen erg leuk en t is echt niet zo dat ik t deed om stoer te zijn ik vind haar echt heel leuk en kan der maar niet uit mijn hoofd krijgen
en wat heeft zoenen nou met vader worden te maken?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2010, 15:56
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
nou ik vond die zoen erg leuk en t is echt niet zo dat ik t deed om stoer te zijn ik vind haar echt heel leuk en kan der maar niet uit mijn hoofd krijgen
en wat heeft zoenen nou met vader worden te maken?
Nouwja, van het een komt het ander, en ik heb nog nooit een 12-jarig jochie kapotjes zien kopen
Met citaat reageren
Oud 10-10-2010, 15:59
VB#
VB# is offline
kapotjes?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2010, 16:24
Verwijderd
Citaat:
kapotjes?
is een andere woord voor condoom
Met citaat reageren
Oud 10-10-2010, 17:03
Verwijderd
Wij hadden in groep zeven ook al vriendje-vriendinnetje, maar het stelde weinig voor. Ik kan niet goed inschatten hoe dat bij de TS zit, want ik ken hem niet, maar als jij je er goed bij voelt: waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2010, 18:10
VB#
VB# is offline
Citaat:
is een andere woord voor condoom
ik ben echt niet van plan sex te hebben hoor -.-
Met citaat reageren
Oud 10-10-2010, 18:24
VB#
VB# is offline
en ik snap wel wrm daantjer en hookee t raar vinden eerst had ik ook mijn twijfels hierover maar ik denk ook van als wij ons er goed bij voelen waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2010, 20:41
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nouwja, van het een komt het ander, en ik heb nog nooit een 12-jarig jochie kapotjes zien kopen
Wat een onzinnige reactie. Wij hadden op die leeftijd ook verkerinkjes. Daar kwam wel zoenen aan te pas, maar echt nog geen seks. Daarnaast kunnen jochies van 12 die seks willen hebben prima condooms kopen.

Ontopic: Gewoon doen, niets mis mee

Laatst gewijzigd op 10-10-2010 om 20:48.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2010, 21:38
ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Hey VB#.
Ik heb dat probleem ook alleen het probleem is dat ik haar niet kan krijgen.
Nu ik jou topic lees denk ik: PAK DIE KANS
Er is niks k*tter dan een meisje willen wat je niet kunt krijgen. Als jij haar wilt en zij jou. Waarom niet?
Oud 11-10-2010, 08:18
Verwijderd
Eigenlijk vind ik dat, wanneer je twijfelt of je te jong bent en het nodig vindt dit op een forum aan allemaal onbekenden te vragen, je te jong bent.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2010, 14:38
VB#
VB# is offline
..

Laatst gewijzigd op 12-10-2010 om 16:26.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2010, 14:42
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
nou eerlijk gezegd begon ik pas eraan te twijfelen of ik te jong was omdat ik ineens bedacht dat ik mijn ouders t niet durf te vertelen dat ik met een meisje heb en al heb gezoend maar dat is denk ik gwn omdat ze nog denken dat ik nog onschuldig ben
Met citaat reageren
Oud 11-10-2010, 14:54
Verwijderd
Citaat:
nou eerlijk gezegd begon ik pas eraan te twijfelen of ik te jong was omdat ik ineens bedacht dat ik mijn ouders t niet durf te vertelen dat ik met een meisje heb en al heb gezoend maar dat is denk ik gwn omdat ze nog denken dat ik nog onschuldig ben
Dan ben je dus te jong. Nogmaals, als je twijfelt of jezelf te jong vind, om wat voor reden dan ook, ben je te jong. maar dat is mijn mening.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2010, 15:13
VB#
VB# is offline
nou gellukig twijfel ik niet meer ik ben oud genoeg
Met citaat reageren
Oud 11-10-2010, 18:30
Verwijderd
Je kan nu best verkering nemen, maar houd er wel rekening mee dat het toch wel weer uit gaat.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2010, 18:47
Volk
Volk is offline
Citaat:
Je kan nu best verkering nemen, maar houd er wel rekening mee dat het toch wel weer uit gaat.
Eh... wat is dan heel het punt van verkering nemen? Hij moet er alleen voor gaan als hij erin gelooft. Anders kan hij het net zo goed niet doen. En je kunt ook helemaal niet weten of het uit gaat of niet, de kans is heel groot, maar daar kun je niet gewoon vanuit gaan.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2010, 18:49
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Eh... wat is dan heel het punt van verkering nemen? Hij moet er alleen voor gaan als hij erin gelooft. Anders kan hij het net zo goed niet doen. En je kunt ook helemaal niet weten of het uit gaat of niet, de kans is heel groot, maar daar kun je niet gewoon vanuit gaan.
ja, anders kun je stoppen met vriendje/vriendinnetje maar is het gewoon toekomstige ex... have faith!!!!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2010, 12:34
VB#
VB# is offline
Citaat:
hoezo gaat t zowiezo uit ik begrijp ook wel dat t wel is n keer uit gaat maar dat kan net zo goed over een jaar zijn
Met citaat reageren
Oud 12-10-2010, 17:28
Verwijderd
Citaat:
In mijn ogen is dat ook zinloos als je weet dat het waarschijnlijk toch uit gaat, maar sommige mensen willen gewoon ervaring op kunnen doen of even een leuke tijd hebben ofzo.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2010, 19:10
VB#
VB# is offline
Citaat:
In mijn ogen is dat ook zinloos als je weet dat het waarschijnlijk toch uit gaat, maar sommige mensen willen gewoon ervaring op kunnen doen of even een leuke tijd hebben ofzo.
jij denkt te veel over dingen na wat is er nou mooier als iemand die van je houd en waarmee je dingen kan delen t gaat er om in je leven dat je plezier hebt dus ik zou zeggen leef je uit
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten