Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De helft van de jongens van 15 heeft nog nooit gezoend! En bijna de helft van de meisjes ook niet.
Als je een leuke bril hebt die je goed staat, is dat geen nadeel hoor. Als je een lelijke nerdbril hebt kan het wel een nadeel zijn ![]() Wil je zoenen om te zoenen, of wil je juist graag met een leuk meisje zoenen? Om het eerste te bereiken: zorg op zo'n feest dat je aan de praat raakt met een meisje, bij voorkeur een meisje dat wat aangeschoten is, ga dicht bij haar dansen, als ze ontspannen bij jou in de buurt danst buig je gewoon je hoofd naar haar toe, als ze haar hoofd niet wegtrekt kus je haar op haar mond en als ze dat goed vindt gebruik je bij de volgende kus het puntje van je tong. Om het tweede te bereiken: zorg dat je meisjes kent, en praat regelmatig met meisjes enzo. Als je merkt dat je een meisje leuk begint te vinden, besteed je extra aandacht aan haar en na een tijdje vraag je haar mee uit. Als zo'n afspraakje goed gaat, zie bovenstaande. Maar denk eerst maar eens na wat je nou eigenlijk wil. Wil je zoenen omdat iedereen (zegt dat hij) dat gedaan heeft? Wil je zoenen omdat je nieuwsgierig bent? Of wil je eigenlijk vooral eens een leuke vriendin? |
![]() |
|
![]() |
Bedankt voor alle tips en ik wil alleen zoenen met iemand die ik wel zie zitten, maar ik denk ook wel omdat ik nieuwsgierig ben
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh nee, bij ons was het ook, ga je mee naar buiten? En dan werd er gezoend ^^ Binnen ook wel, maar dan zag je het meestal niet aankomen
![]() Overigens was mijn eerste zoen op mijn 15e, toen deze truuk succesvol werd toegepast door de ander. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Mijn eerste zoen was ook zo erg - vriend van knappe jongen komt me vertellen dat knappe jongen mij wel ziet zitten, of ik mee naar buiten wil. Mijn vriendinnen: jaaaa natuurlijk wil ze dat. En zo geschiedde, omfg ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hm mijn eerste zoen is ruim 10 jaar geleden! Wat erg. Maar ik was dus ook vijftien, en ik maakte me van tevoren ook erg druk om het feit dat ik nog nooit met een jongen gezoend had. Maar achteraf bleek dat het grootste deel van mijn klas dat nog niet gedaan had, en de helft na zijn zestiende ook nog niet.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat is ook waar. Er was een deel dat me zat op te jutten om te zoenen. En uiteindelijk, de andere helft wist nog steeds niet waar het over ging. Maar diegenen die zitten op te jutten, hebben altijd wel de grootste bek, zo groot dat je denkt dat heel de wereld al gezoend heeft, buiten jij. De stille kant hoor je gewoon niet ^^.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
nog niet gezoend aaahh love-in-the-air | 29 | 05-01-2014 16:40 | |
Liefde & Relatie |
Nogsteeds niet gezoend... amodernmythx | 15 | 02-07-2012 00:10 | |
Liefde & Relatie |
Nog nooit gezoend Derk0011 | 55 | 04-09-2011 10:07 | |
Liefde & Relatie |
wat zou jij doen, nog es zoenen of niet? redbloodedwoman | 20 | 25-12-2004 15:54 | |
Liefde & Relatie |
nog niet gezoend erg?? me in luv | 37 | 04-09-2003 16:07 | |
Liefde & Relatie |
voor de 4e keer erg verliefd, MAAR TOCH NOG NOOIT GEZOEND?! Jessica K. | 22 | 18-05-2002 14:08 |