| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Hey! Welkom.
![]() Oh, leuke gebruikersnaam, leuk gevonden. ja dat kun je van die van mij niet echt zeggen ;p Ik ben niet helemaal gelijk gezind, trouwens. Ik ben eerder passief-creatief, en muziek is best leuk, maar ik kan er niets van/mee en ik ben een absolute ramp op muzikaal gebied. Maar luisteren is (inderdaad) ook best leuk. :') |
|
|
|
||
|
Citaat:
Ik zeg niet dat ik het heel goed kan hoor maar als je toevallig in de buurt woont mag je best een keertje mee komen doen hoor XD als het weer het nu toelaat >.<
|
|
||
|
Citaat:
Maar ik denk dat ik vast niet in de buurt woon. Alle forummers wonen in braband bijna. (en ik heel ver daar vandaan)
|
|
||
|
Citaat:
een hele grote.. nou ja het eindigd allebei op hovenHeeey Welkom op Scholieren.com Veel plezier hier
|
|
||
|
Citaat:
Ik hoop zo voor hem dat hij echt in Eindhoven woont ![]() Welkom! En veel plezier hier! Het is natuurlijk erg gezellig altijd en Linooz heeft krullen xD (niet dat dat er veel mee te maken heeft trouwens)
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Wegwijzen & Voorstellen |
Even voorstellen... chiara_ | 2 | 25-04-2011 11:34 | |
heey allemaal, ik wil mij even voorstellen JamieL94 | 3 | 29-03-2011 17:27 | |
| Liefde & Relatie |
Echte liefde vanaf het begin, Maar of er ooit een einde aan komt? Miss_Little | 8 | 23-03-2010 02:40 | |
Even voorstellen dan maar! right18 | 1 | 19-02-2009 18:18 | |
| Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 15:45 | |