Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2010, 15:38
Verwijderd
Hebben jullie wel eens gehad (of gehoord over) dat iemand seks met je wilde terwijl je zelf helemaal niet wilde? Blijkbaar schijnt het wel es voor te komen, dus ik wilde weten of jullie hier ook ervaring mee hebben... (meisjes én jongens mogen reageren)
Met citaat reageren
Oud 28-10-2010, 15:41
marina16
marina16 is offline
Ja hoor wel eens gehad.
eigenlijk heb ik t nu mn toemalige vriend wil mij maar al te graag ontmaagden. maar houd hem lekker in spanning want ik wil nog niet (a)
en als hij iets doet wat me niet aanstaat heeft hij een probleem...
Met citaat reageren
Oud 28-10-2010, 16:46
Verwijderd
Soms heeft mijn vriend zin en ik helemaal niet, ja. Maargoed, dan gebeurt er natuurlijk ook niets.

Ik ben nooit verkracht of bijna verkracht, als je dat soms bedoelt.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2010, 17:55
Verwijderd
Daar zijn statistieken over... en echt een schokkend aantal vrouwen (én mannen) komt in aanraking met ongewenste intimiteiten, maar dat zijn niet allemaal verkrachtingen natuurlijk. Kan de cijfers zo niet vinden, maar volgens mij gaat het echt richting of zelfs voorbij de 50%. Staat wel vaker in de krant...

Zelf heb ik 'gelukkig' alleen maar ervaring met mensen die zomaar naar je borsten, billen en kruis grijpen.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2010, 08:22
Verwijderd
Een exvriendje vond het niet nodig om te wachten met seks tot ik daar ook klaar voor was en vond het nodig om ineens bovenop me te komen liggen en aan mijn broek te friemelen, terwijl zijn piemel er al uit hing. Toen ik twee keer duidelijk had aangegeven dat ik dat niet wilde, luisterde hij nog niet en heb ik gemept. Daarna vroeg hij hel verontwaardigd 'waarom sloeg je me nou?'
Bleek sowieso niet de meest snuggere jongen te zijn, want in diezelfde tijd zou hij blijven slapen, de eerste keer dat een jongen bij mij bleef slapen. Toen hij doorkreeg dat ik écht niet wilde dat hij bij mij in bed kwam liggen ('Ik dacht, dat meent ze vast niet serieus, ze maakt een grapje!'), werd hij heel kwaad en begon hij te gooien met 'Daar heb ik recht op, ik ben je vriendje!'. Hij is die nacht blijven slapen, op zijn luchtbedje, naast mijn bed. De week daarna heb ik het toen toch maar uigemaakt.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2010, 10:51
Verwijderd
"Maar liefst 18% van de meisjes en 4% van de jongens zijn wel eens gedwongen om iets te doen of toe te staan op seksueel gebied" heb ik ergens gelezen. Da's nog geen 50%, maar wel echt onwijs veel.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2010, 13:39
gerard321
gerard321 is offline
denk niet dat mensen het zomaar gaan zeggen op een openbaar forum dat ze misbruikt zijn of zo
Met citaat reageren
Oud 29-10-2010, 14:01
Verwijderd
Citaat:
denk niet dat mensen het zomaar gaan zeggen op een openbaar forum dat ze misbruikt zijn of zo
lol

Verder tsja, ik word regelmatig door bitches betast in de club zonder dat ik daar zin in heb maar dan duw ik ze gewoon weg.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2010, 14:03
gerard321
gerard321 is offline
wat is er lol aan?, als jij dit lol vind moet je eens goed nadenken
Met citaat reageren
Oud 29-10-2010, 14:46
Verwijderd
Dat hoeft niet hoor, als je even de search gebruikt kan je tientallen misbruik topics vinden van de afgelopen jaren op dit openbare forumpje. Anonimiteit yay.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2010, 15:06
gerard321
gerard321 is offline
nee dit is niet anoniem, je post hier ook met naam en toenaam dat scheelt dan weer
Met citaat reageren
Oud 29-10-2010, 16:34
Sander =D
Sander =D is offline
Citaat:
nee dit is niet anoniem, je post hier ook met naam en toenaam dat scheelt dan weer
Jij post hier met je naam, en ik ook
Maar hoeveel gerards zouden er rondlopen in nl, en hoeveel sanders?
En als je eens even kijkt naar de "namen" van mensen zie je dat lang niet iedereen met zijn/haar eigen naam post
Voor de meeste mensen is het gemakkelijker om zoiets op een forum te zetten dan op andere plekken hoor..
Als ik het hier heb over een kees, dan neem ik aan dat jij niet je buurman verdenkt die toevallig ook kees heet.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2010, 17:17
gerard321
gerard321 is offline
lol, wie zegt dat ik gerard heet?
maar ik probeer gewoon te zeggen, dat het makkelijker is om het met iemand die diichtbij je staat te bespreken,dan het op een internetforum te gooien. weet ik uit ervaring
Met citaat reageren
Oud 29-10-2010, 19:46
Verwijderd
Citaat:
lol, wie zegt dat ik gerard heet?
maar ik probeer gewoon te zeggen, dat het makkelijker is om het met iemand die diichtbij je staat te bespreken,dan het op een internetforum te gooien. weet ik uit ervaring
Ik denk dat het sowieso niet makkelijker is om het er IRL over te hebben, dat lijkt me eerder andersom. Ik denk alleen wel dat het je meer oplevert dan wanneer je het op een forum neerzet.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2010, 19:50
gerard321
gerard321 is offline
precies, dat bedoel ik
tuurlijk is het lastig om er over te beginnen
maar je bereikt meer om het tegen iemand te vertellen die je vertrouwt.
dan op een forum
Met citaat reageren
Oud 29-10-2010, 19:51
Verwijderd
Oh, en ot: naast inderdaad ongewenste handen op billen en borsten (en bovenbenen, laatst, een kwartier lang in de trein ) e.d. heb ik alleen één keer seks met iemand gehad toen ik er zelf eigenlijk helemaal geen zin in had maar hij zat in een dipje en toen vond ik dat ie het verdiende ofzo. Ik geloof dat hij er niets van gemerkt heeft, gelukkig, maar ik vond het achteraf gezien toch vooral een vervelend ervaring.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten