Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://forum.scholieren.com/showthread.php?p=31200261
Vul eens in Carn, misschien heb ik nog iets geniaals gemist dit jaar. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar dat zeg ik zonder enige kennis van wat je al hebt gedaan / doet etc. ![]()
|
Wat heeft je opleidingsnivo nou weer te maken met bijbaantjes? Een bijbaantje is een bijbaantje; geen fulltime carrière. Ik heb ook schoongemaakt, in een magazijn en bijna 10 jaar bij de AH gewerkt voor de centen!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik heb nog minder opleiding dan jij. En ja in het begin moest ik ook kutwerk doen zoals schoonmaakwerk, maar daardoor komen er weer andere dingen op je pad die leuker zijn, zo vroegen ze mij bijvoorbeeld of ik een keer een voedingsdienst wilde overnemen in een verpleeghuis. En toen ging ik dat dus vaker doen en werd het steeds beter te hanteren werk (voor mij persoonlijk) Ga gewoon naar het uitzendbureau, zeg dat je wil schoonmaken. Misschien sturen ze je eerst 2 keer op een dag ergens 2,5 uur naartoe. Dat is kut maar doe het gewoon, als je je van je beste kant laat zien dan krijg je meer werk, en zijn ze ook bereid meer dingen voor jou te doen (zoals het vinden van leuker werk). maar goed dat heb ik al zo vaak gezegd. Je bent gewoon lui en je wilt niet werken. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En qua werk weet ik niet wat ik wil doen. Het enige waar ik passie voor heb is schrijven, maar daar kan je over het algemeen niet van leven. En ja, werken/school en ondertussen doorgaan met schrijven, maar dan moet ik wel een baan vinden die ik leuk vind en dat is dus het probleem, ik weet niet wat ik leuk vind. Ik weet alleen dat ik bijna alles wat ik heb gedaan, niet nog een keer wil doen. En ik vat het allemaal ook niet op als "verheven" posts, ik weet dat iedereen het goed bedoeld.
|
Verwijderd
|
Hm, mijn ervaring met werk is dat het vaak pas leuk word als je er wat langer werkt en er wat beter in bent. Niet te snel opgeven enzo. En verder zeg je zelf dat je slimmer bent dan de uitzendbureaus van je denken, waarom dan niet slimmer dan je ouders/mensen om je heen denken?
(mijn posts wel, ook vaak onterecht ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (ja soms komt dat zo op me over, maar vandaag niet)
||
Verwijderd
|
Noodles schreef:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mocht je dat alsnog willen, dan kun je hier stemmen (en het liefst een 5, met een vinkje bij "I'd buy this!") http://www.threadless.com/submission...owmore,designs http://www.threadless.com/submission...owmore,designs |
Advertentie |
|
![]() |
|
|