Ik heb nu 3 weekjes een vriendin alleen ze geeft me het gevoel dat ik een extraatje ben als het uitkomt....
Sinds we verkering hebben we niet bepaald veel afgesproken.. Ik zelf moet daar ook steeds achter na gaan en aangezien ze druk met school, vriendinnen enz.... is heeft ze dus weinig tijd voor mij... Tot nu toe hebben we alleen film avondjes gehouden dan praten we niet echt veel en als we zoenen begin ik altijd... Ze kijkt me niet veel aan en ze is soms best stil. Ik heb het gevoel dat ze nog niet der zelf is.
Afgelopen weekend hebben we 2 leuke daagjes gehad was wel film kijken omdat we alleen middag hadden maar het was perfect. Het plan was gister nog wat te doen maar ze vond dat niet nodig omdat we al 2 dagen wat hadden gedaan dus kon ze wel met der vriendin wat doen. Dus nu heb ik der gezegd dat we nog wel een avondje wat gaan doen en zij me moet sms'en als ze kan.
Ze woont maar 1 km van me vandaan of zo en nog heeft ze amper tijd voor me. Ik stel elke keer afspraken voor en moet altijd verzinnen wat we gaan doen. Ze steekt er dus niet echt veel energie in

Op msn en sms'jes is ze kort af...
Ik moet haar dus nu weer 3 weken missen aangezien ze drukke herfstvakantie heeft en toetsweek waarvoor ze moet leren. Maar goed nu is de vraag waarom als ze eenmaal bij me is ze wel laat zien dat ze me leuk vind. Maar ze is gewoon nog niet der zelf is en best verlegen?
Onze laatste ontmoeting was ik alleen thuis en was het echt geweldig

Toen had ik ook echt het gevoel dat het goed zat. Maar dan op het werk is ze stil en ze moet eerder dan mij naar huis en dan afscheid kusje maar dan lacht ze niet eens

En dan ook nog eens dat ze dus even smst dat ze Maandag naar der vriendin wou? Ik kon alleen maar denken aan maandag maar zij cancelt het vrij makkelijk....
Uhm tja lang verhaal ik heb het geprobeerd kort te houden sorry! Ik snap het niet meer helemaal... Nog even een klein iets ik ben 19 zij 16 mocht dat iets uitmaken...