Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2010, 13:42
ChocoPepernoot
ChocoPepernoot is offline
Ik heb nu 3 weekjes een vriendin alleen ze geeft me het gevoel dat ik een extraatje ben als het uitkomt....

Sinds we verkering hebben we niet bepaald veel afgesproken.. Ik zelf moet daar ook steeds achter na gaan en aangezien ze druk met school, vriendinnen enz.... is heeft ze dus weinig tijd voor mij... Tot nu toe hebben we alleen film avondjes gehouden dan praten we niet echt veel en als we zoenen begin ik altijd... Ze kijkt me niet veel aan en ze is soms best stil. Ik heb het gevoel dat ze nog niet der zelf is.

Afgelopen weekend hebben we 2 leuke daagjes gehad was wel film kijken omdat we alleen middag hadden maar het was perfect. Het plan was gister nog wat te doen maar ze vond dat niet nodig omdat we al 2 dagen wat hadden gedaan dus kon ze wel met der vriendin wat doen. Dus nu heb ik der gezegd dat we nog wel een avondje wat gaan doen en zij me moet sms'en als ze kan.

Ze woont maar 1 km van me vandaan of zo en nog heeft ze amper tijd voor me. Ik stel elke keer afspraken voor en moet altijd verzinnen wat we gaan doen. Ze steekt er dus niet echt veel energie in Op msn en sms'jes is ze kort af...

Ik moet haar dus nu weer 3 weken missen aangezien ze drukke herfstvakantie heeft en toetsweek waarvoor ze moet leren. Maar goed nu is de vraag waarom als ze eenmaal bij me is ze wel laat zien dat ze me leuk vind. Maar ze is gewoon nog niet der zelf is en best verlegen?

Onze laatste ontmoeting was ik alleen thuis en was het echt geweldig Toen had ik ook echt het gevoel dat het goed zat. Maar dan op het werk is ze stil en ze moet eerder dan mij naar huis en dan afscheid kusje maar dan lacht ze niet eens En dan ook nog eens dat ze dus even smst dat ze Maandag naar der vriendin wou? Ik kon alleen maar denken aan maandag maar zij cancelt het vrij makkelijk....

Uhm tja lang verhaal ik heb het geprobeerd kort te houden sorry! Ik snap het niet meer helemaal... Nog even een klein iets ik ben 19 zij 16 mocht dat iets uitmaken...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-10-2010, 17:28
Tink*
Tink* is offline
Of ze heeft jou als statussymbool (anders zou ze het wel uitmaken lijkt me), of ze is misschien bang om alleen met je te zijn. Praat er eens over met haar, dan kom je het snelst achter haar redenen en kunnen jullie er iets aan doen.
Oud 27-10-2010, 09:27
ChocoPepernoot
ChocoPepernoot is offline
De eerst volgende keer ga ik dat zeker doen... Nu afvragen wanneer dat nou weer zou zijn...
Met citaat reageren
Oud 01-11-2010, 19:09
Smokeyking
Smokeyking is offline
Eerst goedmet haar praten. Uiteindelijk als er geen actie vanuit haar ondernomen word, en helemaal geen moeite doet voor jou weet je meteen waar je staat. Je moet altijd jezelf zijn, en dat moet zij accepteren als ze van je houd. zo niet , is het beter om een ander te zoeken.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2010, 22:11
Verwijderd
Het klinkt inderdaad alsof ze erg verlegen is, dus op veel initiatief wat betreft zoenen zul je dan ook niet hoeven rekenen. Als ik zo lees hoeveel je haar gezien hebt in die 3 weken vind ik dat het best meevalt met het elkaar moeten missen. En het lijkt me logisch dat een meid van 16 ook lekker met der vriendinnen op wil trekken. Vraag eens aan haar hoe ze erover denkt. Dat jij vind dat je haar te weinig ziet, misschien voelt ze dat wel helemaal niet zo en kunnen jullie een middenweg vinden waarbij jij haar niet zoveel hoeft te missen en zij genoeg tijd heeft voor school en vriendinnen.

Maar dat je haar 3 weken niet zou kunnen zien vanwege een vakantie en toetsweek vind ik wel bizar. Ze kan toch niet 24/7 leren, dus ik zou niet weten waarom ze jou niet een avondje zien.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten