Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Tuurlijk ga ik niet naar haar toe en zeggen dat ik met haar wil praten
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb je titel even aangepast. Ik heb zelden zo'n onduidelijke gelezen, hihi.
Ik denk dat het niet is dat je vriendin niet wil, maar misschien is ze een beetje bangig, weet ze niet zo goed wat ze moet doen, waar haar handen moeten, kan ze zich niet zo goed laten gaan? Heeft ze al eerder vriendjes gehad en ging het daarmee ook zo? Probeer haar in elk geval niet schuldig te laten voelen dat ze niet verder wil, ze zal vast niet willen dat jij denkt dat je haar niet leuk vindt. Succes met het gesprekje! ![]()
|
![]() |
Hey,
je hebt me even aan het denken gezet toen ik las: 'Heeft ze al eerder vriendjes gehad en ging het daarmee ook zo?' Ze heeft me ooit verteld dat er iemand was die haar de hele tijd aanraakte en haar toen zoende, maar dat ze dat helemaal niet wilde. Misschien is er daar iets mee, maar als ik haar aanraak vind ze het wel goed (ik vraag altijd of ze het goed vind)? Wat betreft het gesprekje, ik weet wel ongeveer hoe ik het ga aanpakken, alleen niet hoe ik het gesprek ga starten ![]() |
![]() |
|
Hoi Lex, ik denk dat je vriendin gewoon een beetje bang is. Waarschijnlijk heeft ze nog geen (of weinig) ervaring en weet ze niet zo goed wat ze moet doen. Je zou haar een beetje kunnen helpen door haar op een manier duidelijk te maken wat je fijn vindt. Bijvoorbeeld op de manier die K@rlijn noemt. Maar praten kan inderdaad ook, misschien heeft ze wel een soort trauma opgelopen van wat je hierboven noemt, en is ze bang dat jij het niet fijn vindt als ze je aanraakt (zoals bij haar destijds het geval was).
Een serieus gesprek starten is altijd lastig, maar probeer haar in elk geval niet het gevoel te geven dat je haar afwijst, of dat je teleurgesteld bent in haar. Wees begripvol.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
help ik wil wel verder dan zoenen maar ik weet niet of zij ook urjenn | 8 | 15-08-2010 09:04 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Verhalen & Gedichten |
"Nee, kijk dan Marco met zijn eeuwig gerammel aan de beek" Valentijn | 5 | 19-10-2004 14:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Dreamland, deel 1 Verwijderd | 28 | 23-05-2004 18:35 | |
Liefde & Relatie |
Relatie doorzetten of niet verwijderen_aub | 26 | 09-01-2004 17:40 | |
Seksualiteit |
hoe doe je het ? hoe overhaal je haar ? anoniempjes | 29 | 23-08-2003 20:44 |