Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou minder werken, omdat het wel belangrijk is dat je zelf ook op krachten komt. Al is het maar elke dag 2 uurtjes minder of 1 dag per week minder. Dat zijn maar 8 tot 10 uur, misschien een bedrag dat je nog redt uit je reserves? Zo niet, dan zou ik kijken of je misschien een beetje kan lenen bij iemand.
Dit is namelijk wel een van de periodes waar het om draait in het leven. Je slaat je later voor je kop als je je beseft dat je belangrijke laatste momenten van je moeder (ik hoop overigens dat ze alsnog geneest natuurlijk) hebt gemist, of dat je haar niet hebt kunnen steunen, omdat je die 100 tot 200 euro per week belangrijker vond. Dus kijk wat er op dat gebied mogelijk is. Alleen dan kan je echt aansterken: minder stress, meer mogelijkheden tot slapen, snellere genezing. En daar hebben alle partijen wat aan. Sterkte!
|
![]() |
Ik zag net een foto van haar die ik nam in het ziekenhuis. Schokkend hoe ze eruit ziet. Dat heeft nauwelijks meer iets te maken met de persoon die mijn moeder was. Helemaal ingevallen, groen zwart grijs van ellende. Confronterend.
Wat je zegt 'makes sense' Balance. En ik probeer iedere vrije minuut bij mijn ma te zijn. Gelukkig is mijn ene baas heel erg meegaand, dus die geeft me alle vrijheid om naar huis te gaan zonder dat het mij geld kost. En een paar collega's hebben al aangeboden de rest over te nemen, wanneer ze kunnen, voor alleen maar de onkosten. Dus dat betekend gelukkig dat ik er wat vaker heen kan. Stiekem hoop ik, dat wat het ook wordt, genezen of overlijden, dat de lijdensweg heel erg kort zal zijn. Hoe bizar het ook klinkt, en hoe schuldig ik me er ook over voel: ik heb liever dat ze overlijd, dan dat ze nog heel veel langer deze ellende moet doorstaan. terwijl ik eigenlijk helemaal niet wil dat ze al doodgaat. Maffe mental twists... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #119 Dott | 500 | 17-11-2011 12:57 | |
Algemene schoolzaken |
Stoppen met school? :( sharpay098 | 16 | 06-01-2009 14:57 | |
Lichaam & Gezondheid |
bang om ziek te zijn JessieL | 20 | 12-02-2005 21:49 |