Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2010, 20:41
Smokeyking
Smokeyking is offline
Als ik met m'n vriendin aan het zoene ben en een beetje haar over me heen krijg en dan haar een beetje uitkleed, als we dan met zn 2en in ondergoed op bed liggen iriteer ik me altijd aan die paal in m'n broek. Hij gaat al omhoog als ik dr uit kleed en een beetje d'r lichaam aan t kussen ben. help? wat moet ik doen?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2010, 20:45
Em.
Em. is offline
Laat ik het zo stellen: ik zou me meer zorgen maken als er niets gebeurde. Je bent jong, je hebt een vriendin en je wordt opgewonden van haar, dat lijkt me zo natuurlijk als wat.

Ja, je zou 'm vast kunnen tapen, maar waarom zou je je er eigenlijk druk om maken? Als je vriendin vindt dat ze klaar is 'om seks te hebben' (volgens je andere topic, dat was jij, toch?) dan zal ze er vast geen moeite mee hebben. En het is altijd nog een 'bewijs' dat je haar aantrekkelijk vindt, nietwaar?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2010, 10:46
Smokeyking
Smokeyking is offline
Over dat eerste ben ik het met je eens, maar over dat 2e, ze is zeker aantrekkelijk maar ik heb dat nogal snel hoor dat ik m niet in bedwang kan houden haha.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2010, 13:41
Volk
Volk is offline
Het hoort zo. Niks aan doen.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2010, 13:54
Verwijderd
Daar moet je niks aan doen want dat is hartstikke normaal. En je kunt er natuurlijk ook prima lol om/mee hebben
Met citaat reageren
Oud 11-10-2010, 17:12
All Out Of Love
All Out Of Love is offline
Heb precies hetzelfde, gelukkig weet een vrouw van mijn leeftijd daar wel raad mee
Oud 12-10-2010, 13:43
goeieboeie
goeieboeie is offline
Opzich ist niet zo erg. Enige stomme is dat er meisjes zijn die denken dat als een jonge een stijve heeft, dat hij dan seks wil. En dat vind ze dan misschien niet zo prettig. Maar als je niks aan haar merkt is er niks aan de hand Als je ouder wordt neemt het wel wat af.
Oud 28-10-2010, 15:33
Verwijderd
Citaat:
Opzich ist niet zo erg. Enige stomme is dat er meisjes zijn die denken dat als een jonge een stijve heeft, dat hij dan seks wil. En dat vind ze dan misschien niet zo prettig. Maar als je niks aan haar merkt is er niks aan de hand Als je ouder wordt neemt het wel wat af.
Goeie reactie, want zo is het (meestal) ook. je hoeft niet altijd seks te willen, ook al heb je een staande jongeheer
Met citaat reageren
Oud 10-11-2010, 21:19
Mr.Banana
Mr.Banana is offline
Citaat:
Ja maar als jullie met alleen ondergoed op elkaar liggen, dan zou ik me er niet zorgen over maken dat ze raar gaat doen over dat je seks zou willen hebben...
Met citaat reageren
Oud 10-11-2010, 22:26
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Ja, je zou 'm vast kunnen tapen

Regels voor berichten