Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ze vind me wel ,leuk maar er zitte tewijfels aan.want het zijn wel 1 van me beste vrienden. dusja, ik ben gewoon het bangste voor dat ik ze kwijt raak, ik zou het wel willen voor een keer, gewoon als vrienden maar verder wil ik niks met haar. En we zouden het echt niet door vertellen kan ik dat vertrouw??
|
![]() |
|
Ik vind haar raar..
Maarja, zal vast niet de enige zijn. Als jij dat niet wilt, waarom zou je het dan doen? Seks met iemand die je niet leuk vind, zuigt. Of misschien moet je het dan toch doen, weet je tenminste dat het niet lekker is. Waarom ga je niet gewoon voor diegene die je leuk vindt? Je vindt haar niet voor niets leuker. |
![]() |
|
Jij: Jij
Meisje 1: Dat meisje die jij leuk vindt Meisje 2: Haar vriendin Jij wil meisje 1. Meisje 2 weet dat en is daar een beetje jaloers om, dus die denkt 'hmm, als ik nou zeg dat ik seks met hem wil, vergeet hij meisje 1'. Meisje 1 zal het vast niet leuk vinden dat meisje 2, haar beste vriendin, zulke fratsen uithaalt en zal het al hemaal niet waarderen dat jij het met meisje 2 gedaan hebt, terwijl je meisje 1 leuk vond. Dus nee, niet doen ![]()
||
Citaat:
tenminste zo heb ik het begrepen ![]() als je wel met meisje 2 naar bed gaat zal je dat als je ooit een relatie met meisje 1 krijgt toch ooit moeten vertellen (of inet maar wat is je relatie dan waard?) en als je dan zegt dat je haar alleen geneukt hebt terwijl je meisje 1 leuk vond zal je dat waarschijnlijk niet echt in dank afgenomen worden ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Als je denkt dat het het waard is kan je het doen. Als je liever geen vriendschap wil riskeren voor een potje neuken hoef je het niet te doen alleen omdat zij het wil. Je bent dan wel een man en mannen willen seks, oké, maar er komen nog wel meer kansen voorbij.
|
![]() |
Niet doen ! Gaat geheid een keer mis. Een meisje dat zegt dat ze "het" niet doorvertelt, vertelt dat duzz door, alleen je weet nooit wanneer.
Sms'jes over pijpen zijn leuk, maar de herrie achteraf is niet leuk. Duzz : niet aan beginnen. Ik snap best dat je neuken wil, maar zoek daar een ander voor, buiten je vriendinnen. En maak aan die 2e duidelijk dat je er niet voor in bent ; even goeie vrienden zeg je erbij. |
![]() |
||
Citaat:
Sorry hoor, maar jij vraagt je om de een of andere vage reden af of je haar zou neuken. Iedereen zegt nee, jij blijft twijfelen? Probeer anders eerst even je gedachten op orde te maken? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Gedumpt na eerste keer seks Krume | 17 | 22-05-2014 20:23 | |
Seksualiteit |
Mijn (ex) vriend Sonyaykh | 14 | 31-12-2011 16:30 | |
Seksualiteit |
Geen zin en pijn na seks Maura | 19 | 04-07-2007 15:28 | |
Seksualiteit |
ex-vriendje liefjes- | 38 | 26-04-2006 10:09 | |
Seksualiteit |
Ik weet het niet Baby^Boo | 51 | 22-06-2005 00:22 | |
Liefde & Relatie |
hoe zou JIJ reageren als je vriendje... [ Seks..] devilcat | 4 | 29-09-2003 08:11 |