![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Het is NOOIT de schuld van het slachtoffer. Als iemand niet wil dan wil iemand niet, bij doordrammen licht de schuld bij de drammer. liefjes- ik kan me goed voorstellen dat je met je ex wil afspreken om het af te sluiten. Realiseer je wel dat het bijna nooit voorkomt dat een aanrander oid schuld bekend of zijn excuses aanbied. Als je dat vanhem verwacht dan maak je je "genezing" afhankelijk van hem en daarmee stel je jezelf zwak op. Het beste is het om er zelf over heen te komen. Hij is verleden, je hebt hem niet nodig en hij is je aandacht niet waard. Zoek steun waar nodig, schrijf op hoe je je voelt en pas op dat het je huidige relatie niet verpest. Je zou symbolisch een foto van je ex of een brief waarin je over alle nare gevoelens schrijft kunnen verbranden om die periode van je leven af te sluiten. Dan kan je kiezen voor een toekomst met een jongen die jou wel waard is. Veel succes! SounD
||
Citaat:
Praten met je ex helpt niet, met je vriend des te meer!
|||
Citaat:
ik heb liever geen seks dan seks met iemand waarbij ik 't gevoel heb dat ze er niet 100% achter staat. Citaat:
en tijd heelt veel wonden..
||
Citaat:
ik denk in ieder geval niet dat het komt doordat ze niet voor zichzelf op durft te komen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Enfin, ik ben blij te weten dat er ook nog genoeg uitzonderingen op jou ronddwalen op deze aardkloot, want ik vind je overkomen als een a-subtiele, met 0,0 inlevingsvermogen, compleet ongenuanceerde persoonlijkheid met een ernstig tekort aan vrouwenkennis. Dit meisje hoeft namelijk 0,0 schuld te hebben aan deze gebeurtenissen, en zoals zij ook zelf in haar verhaal aangeeft heeft ze na verloop van tijd herhaaldelijk aangegeven geen seks te willen, en negeerde de klootzak in kwestie dit 'NEE!' compleet. Hij deed toch immers waar hij zin in had? Houd je vast en zeker goed bedoelde commentaren verder dus maar eventjes voor je, want ik denk niet dat ze van veel toevoegende waarde aan dit topic zullen zijn. ![]()
||
Citaat:
ga fietsen. als je relaties, liefde en seks zo rationeel gaat bekijken dan bereik je nooit wat.
||
Citaat:
Uiteraard heb je ergens een punt, maar je passeert teveel variabelen alvorens tot je standpunt te komen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Verder; Citaat:
Dit kan allemaal misschien hard klinken, en dat is niet zo bedoeld, maar ik geef alleen mijn mening ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn stalkende ex-vriend SweetGirl___ | 12 | 12-05-2012 21:48 | |
Seksualiteit |
Mijn (ex) vriend Sonyaykh | 14 | 31-12-2011 16:30 | |
Liefde & Relatie |
Vriend jaloers op mijn ex-vriend lieve | 17 | 27-04-2005 19:22 | |
Liefde & Relatie |
Hoe deed jouw ex-vriend(in) tegen je toen het net uit was? Stefanie | 89 | 16-06-2004 19:59 | |
Liefde & Relatie |
waarom moeten ex-vriendjes zo moeilijk doen poppie | 18 | 22-04-2003 19:03 | |
Liefde & Relatie |
Mijn ex vriend U-NiQ | 3 | 07-04-2002 20:37 |