Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2010, 17:05
Verwijderd
Advertentie
Oud 22-11-2010, 17:06
Uice
Uice is offline
@Kazet: ja, maar men is er nu zo meer bezig. Ik ben te nieuwsgierig. En ik wil ook een gerechtvaardigd oordeel over kunnen hebben.
Oud 22-11-2010, 17:07
Verwijderd
Praten over ouders, thuissituaties etc in de klas

Nou geweldig lijk wel een rampenkind nu
Oud 22-11-2010, 17:07
Uice
Uice is offline
Ik ben trouwens ook bezig met de lange versies van LOTR, in afleveringen van drie kwartier. Dat werkt een stuk beter dan zo'n ding in een keer kijken.
Oud 22-11-2010, 17:10
Verwijderd
Citaat:
@Kazet: ja, maar men is er nu zo meer bezig. Ik ben te nieuwsgierig. En ik wil ook een gerechtvaardigd oordeel over kunnen hebben.
Lees dan gewoon (eerst) de boeken!
Oud 22-11-2010, 17:10
Carn
Carn is offline
kak, ik ben mn tok / "groin guard" vergeten
Oud 22-11-2010, 17:11
Rationeel
Rationeel is offline
hahaha een film kijken voor de cinematografie is eigenlijk hetzelfde als een boek lezen voor de opmaak
Oud 22-11-2010, 17:13
Carn
Carn is offline
Citaat:
hahaha een film kijken voor de cinematografie is eigenlijk hetzelfde als een boek lezen voor de opmaak
niet bepaald! Je gaat toch ook geen gebouw bouwen als de tekening al leuk genoeg is?
Oud 22-11-2010, 17:14
Uice
Uice is offline
Citaat:
Lees dan gewoon (eerst) de boeken!
Ja hallo, ik ga even zeven boeken lezen.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja hallo, ik ga even zeven boeken lezen.
gezien de doelgroep ben je er zo doorheen, het is geen Song of Ice and Fire ofzo!
Uice
Uice is offline
Ik bedoel, niet dat ik geen zeven boeken wil lezen, maar ik ga natuurlijk niet díe zeven boeken lezen, als er zeven andere boeken zijn die sowieso beter zijn.
Oud 22-11-2010, 17:15
Uice
Uice is offline
Citaat:
gezien de doelgroep ben je er zo doorheen, het is geen Song of Ice and Fire ofzo!
Ik lees tantoelangzaam.
Oud 22-11-2010, 17:15
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
niet bepaald! Je gaat toch ook geen gebouw bouwen als de tekening al leuk genoeg is?
dat gebeurt continu!
Oud 22-11-2010, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Pff wat zit je overdreven 't V-lid uit te hangen dan

Wat kan jou 't nou schelen, installeer zowel Miranda als Trillian als Pidgin en kijk gewoon met welke handicap je het beste uit de voeten kunt. Waar ik overigens niet mee wil impliceren dat WLM handicapvrij is, heurrrr.

V-lid schmeelid. Softwarekeuze is, net als hardwarekeuze, van groots belang En ik ben lui, dus ik wil gewoon meteen iets waar ik tevreden mee ben. Ondanks dat het opzoeken van allerhande specs me eigenlijk veel meer moeite kost dan even iets erop gooien en het er weer afhalen als het niet bevalt
Verwijderd
Mja deel 1 en 2 zijn wel echt even kinderboeken waar je doorheen moet. Maar dat is wel een heel leuke introductie in de tovenaarswereld, vooral deel 1. <3

Vanaf deel 3 gaat het allemaal pas een beetje interessant worden.
Uice
Uice is offline
Ik ben trouwens als kind wel begonnen aan de eerste Harry Potter, maar ik kwam er niet doorheen. Wat een saai geneuzel.
Oud 22-11-2010, 17:17
Verwijderd
Gefeliciteerd, je hebt geen smaak! ;x
Oud 22-11-2010, 17:18
Verwijderd
Ik ga volgende week dinsdag
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ik ben trouwens als kind wel begonnen aan de eerste Harry Potter, maar ik kwam er niet doorheen. Wat een saai geneuzel.
gedreuzel
Verwijderd
Dit vind ik nog altijd zo mooi

Verwijderd
Ik hoop niet dat de zaal bomvol zit met chipsetende mensen om me heen.

maar waarschijnlijk zal het wel.
Verwijderd
Citaat:
gedreuzel

rationeel weet what is up
Oud 22-11-2010, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Dit vind ik nog altijd zo mooi

[filmpje]
We praten over Harry Potter, doe gezellig mee!
Oud 22-11-2010, 17:19
Verwijderd
LL en ik maken altijd 'ruzie' wie er meer weet over Harry Potter. Zoals we over elk onderwerp het meeste willen weten.
Oud 22-11-2010, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Mja deel 1 en 2 zijn wel echt even kinderboeken waar je doorheen moet. Maar dat is wel een heel leuke introductie in de tovenaarswereld, vooral deel 1. <3

Vanaf deel 3 gaat het allemaal pas een beetje interessant worden.
deel 1 is net zo slecht
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
LL en ik maken altijd 'ruzie' wie er meer weet over Harry Potter. Zoals we over elk onderwerp het meeste willen weten.
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
gefeliciteerd macrador!
Dank je /laat
Oud 22-11-2010, 17:21
Verwijderd
Hoe laat zal ik naar je toekomen Chris?
Oud 22-11-2010, 17:22
Verwijderd
Citaat:
V-lid schmeelid. Softwarekeuze is, net als hardwarekeuze, van groots belang En ik ben lui, dus ik wil gewoon meteen iets waar ik tevreden mee ben. Ondanks dat het opzoeken van allerhande specs me eigenlijk veel meer moeite kost dan even iets erop gooien en het er weer afhalen als het niet bevalt
Hardwarekeuze kun je natuurlijk totaal niet vergelijken met softwarekeuze! En zowel hardware als software die instant bevrediging geeft zonder "hrrm" vroeg of laat bestaat praktisch niet

Miranda is OOTB vrij karig maar wel redelijk functioneel trouwens. Spartaans, maar funtioneel. Pidgin is maar zozo. Oh en als je stomende webcamsex wilt bedrijven is het ook maar de vraag of je met Pidgin/Miranda uit de voeten kunt. Met Trillian wel geloof ik, maar volgens mij zit de camsupport in de betaalde versie? Not sure.
Oud 22-11-2010, 17:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Maar LL weet weer alles over eenhoorns
Oud 22-11-2010, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Maar LL weet weer alles over eenhoorns

Oud 22-11-2010, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Hoe laat zal ik naar je toekomen Chris?
Ehm gewoon 20.00
Oud 22-11-2010, 17:25
Uice
Uice is offline
Citaat:
gedreuzel
Ja, ik ben inderdaad al gestopt toen Harry nog bij die knurften woonde. De eerste film heb ik wel nog gezien toen ie uitkwam, maar die vond ik ook saai.
Verwijderd
Citaat:
Maar stiekem weten we beide dat ik dat ben
Verwijderd
Citaat:
Ehm gewoon 20.00
Wat is daar gewoon aan?
Verwijderd
Ik vond de Harry Potter deel 7 deel 1 film best goed maar ik raad je af om van te voren het boek nog te lezen. Dat heb ik gedaan met deel 4 en 5 en dan ga je dus continu denken 'heee dit was anders in het boek' en dat is stom.
Verwijderd
Citaat:
En écht stiekem weten we beide dat ik het ben.
Verwijderd
Citaat:
Ik vond de Harry Potter film best goed maar ik raad je af om van te voren het boek nog te lezen. Dat heb ik gedaan met deel 4 en 5 en dan ga je dus continu denken 'heee dit was anders in het boek' en dat is stom.
Ik heb het al gedaan, dus te laat!
Oud 22-11-2010, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Wat is daar gewoon aan?
Geen idee, doe maar 19.45 ofzo trouwens.

Ik heb zoiets stom gedaan. Ik had chocomelk gehaald en een stoommaaltijd, maar ik was vergeten dat de magnetron stuk was.
Oud 22-11-2010, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Wat is de eerste spreuk die Harry Potter onder de knie kreeg?
Oud 22-11-2010, 17:27
Rationeel
Rationeel is offline
BEIDEN
Oud 22-11-2010, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Geen idee, doe maar 19.45 ofzo trouwens.

Ik heb zoiets stom gedaan. Ik had chocomelk gehaald en een stoommaaltijd, maar ik was vergeten dat de magnetron stuk was.
En toen heb je het rauw opgegeten?

Ik had ook zoiets, ik had iets ingevroren en net weer in de magetron gedaan, en het was echt een GORE drab geworden. Dus ik heb het meeste weggegooid.

Dan moeten we in de bios maar gaan vreten!
Oud 22-11-2010, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Wingardium Liviosa?
Oud 22-11-2010, 17:29
Verwijderd
Mijn haar is mislukt en nu lijk ik net Marie Curie en ik moet over een kwartier weg. Ohjee ohjee.
Verwijderd
Citaat:
Gerechtvaardigde oordelen zijn overrated.
Rationeel
Rationeel is offline
de full long extended uncut versie van harry potter 7 duurt 10,5 uur
Verwijderd
Citaat:
En écht stiekem weten we beide dat ik het ben.
Jij weet geen eens wie Armando Dippet is.
Verwijderd
Citaat:
Lumos!
Rationeel
Rationeel is offline
harry stotter heet die
Verwijderd
etmakas wint, Stefje moet maar weer eens alle films en boeken zien
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten