Advertentie | |
|
![]() |
|
ok, ik werd vanacht wakker en heb dit opgeschreven:
supermarkt weerwolf monstervis bos ehbo koffer gewond wc's trap wat ik me er nu van kan herrineren is dat ik in een drukke supermarkt op de wc stond en tegen iedereen die in de rij kwam staan hetzelfde zei (wat weet ik niet meer) en er door iedereen om werd uitgelachen. Hierna kwamen een paar vrienden me ophalen en zeiden dat het tijd was om te gaan. Oppeens kwam er een weerwolf uit de grond en begon iedereen aan te vallen. Ik was ernstig gewond en en verstopte me in een of ander magazijn waar ik een ehbo koffer vond en meenam. Hierna ontdekte ik een trap die naar een tunnel in het magazijn leidde en uitkwam in een bos. Aangekomen in het bos kwam er een of andere monstervis achter me aan waar ik weer voor op de vlucht sloeg. Hierna kwam ik de weerwolf weer tegen die ik vervolgens doodsloeg. De monstervis bedankte me en ik werd wakker. toen ik begon met steekwoorden opschrijven herrinerde ik me idd steeds meer. Ik kan het me nu ook nog goed herrineren als ik niets had opgeschreven had ik er waarschijnelijk niets meer van geweten. Toch heb ik het idee dat ik een stuk droom mis wat hieraan vooraf is gegaan. |
![]() |
||
Citaat:
Ik onthoud ze maar heel sporadisch, maar als ik ze onthoud was de sfeer/emotie vaak heel erg sterk. Bijv heel erg spannend of heel erg leuk of heel erg frustrerend.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik ga die tips van je linkje zeker proberen, over lucide dromen. Ik heb een stuk of 10 keer zo'n droom gehad, vanaf mijn 14e toen ik me hiervoor ging interesseren.
Die dromen waren geweldig, wou dat ik altijd zo kon dromen. Alleen ben ik me er meestal nooit bewust van dat ik droom, dus is het moeilijk lucide te gaan dromen. Eens kijken of er tips zijn hoe ik mezelf kan laten denken dat ik droom, dat ik daadwerkelijk actie kan ondernemen. Meestal laat me ik me gewoon leiden door de droom, zonder het gevoel te hebben daar enige invloed op te hebben, of uberhaupt die gedachte te hebben dat ik iets anders kan denken dan ik op dat moment doe. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ik geloof dat ik vanaf besefte dat ik droomde. Ik weet niet meer precies hoe de droom verliep maar op een begeven moment vroeg ik me af of ik aan het dromen was. Plotseling was alles weg en was ik alleen over gebleven in een oneindige leegte, kort daarna werd ik wakker.
Of ik heb dit gedroomd.... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
1. denk een paar keer per dag dat je je dromen wilt herinneren. 2. leg een pen en een schriftje naast je bed. Daar schrijf je de volgende ochtend alles in op. 3. Word ontspannen wakker 4. Stap niet gelijk uit bed maar denk eerst nog even na en laat de droom die je hebt gehad even tot je bezinken. 5. Schrijf je droom op. (denk niet te moeilijk want dat is het echt niet!) Het klinkt misschien wel lastig maar je zult zien het is echt supermakkelijk, je moet alleen de tijd nemen. Ik heb dit ook gedaan en het is echt super leuk. Vooral ook om die gekke rare dromen terug te lezen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En allemaal van dat soort gekke dingen. Ook toen ik iets van twee weken niet meer had getennist droomde ik daar steeds over... Als je het gelijk opschrijft dan onthoud je het en kan je het later na lezen, dat is echt supergrappig! ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat heb jij vannacht gedroomd? Sneeuwwitje | 1 | 31-12-2011 08:56 | |