Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2010, 20:06
miesmo
miesmo is offline
Ik vindt al een tijdje een jongen leuk maar ik weet niet of hij mij ook leuk vind we hebben elkaar al best wel een tijdje niet meer gezien maar ik sms heel erg veel met hem en msn heel veel met hem dus ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen enzo en hij weet dat ik hem leuk vind. Maar ja hij zegt van ja we kennen elkaar nog niet zo goed en ik weet nou niet of het een smoes is om mij te dumpen maar ik weet het gewoon niet meer help me please
Advertentie
Oud 29-11-2010, 20:51
Em.
Em. is offline
Misschien kun je je verhaal beter hier vertellen?

En verder: als hij weet dat jij hem leuk vindt en hij aangeeft (nog) geen relatie te willen, dan vindt hij je dus (nog) niet leuk genoeg voor 'n relatie. Als hij zegt 'we kennen elkaar nog niet goed genoeg' dan zou het kunnen dat hij zoiets heeft van 'ze is wel leuk, maar ik weet nog niet of ze ook écht leuk is' maar ook gewoon dat hij je helemaal niet leuk vindt (op die manier, dan ) en dat zegt om je gevoelens niet te kwetsen. In ieder geval op dít moment lijkt er nog niet veel in te zitten. Je zou af kunnen wachten, maar ik zou niet teveel hoop op hem vestigen, want ik heb niet het idee dat de kans érg groot is dat hij je morgen wel ineens superleuk vindt.
Oud 29-11-2010, 21:00
Shibbeeh
Shibbeeh is offline
Als ik zou zeggen: we kennen elkaar nog niet zo goed, dan zou ik zeker bedoelen dat ik haar niet leuk vind... Maar je kan altijd nog problemen, als ik een meisje afwijs vertel ik het aan niemand verder. Kwestie van respect, soms doe ik dan ook anders, vriendelijker tegen die meisjes... Nuja, ik weet wel dat niet alle jongens zoals mij zijn maar ik kan me niet voorstellen dat je aan al je vrienden zou gaan vertellen 'he ik heb vandaag weer diegene afgewezen'...
Als je die jongen goed genoeg kent, denk ik niet dat hij dat zou doen.
Oud 29-11-2010, 21:52
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Wat Em. zegt. We hebben een 'Vindt hij/zij me leuk-topic' waar dit mooi inpast. Ik doe deze dicht!

Regels voor berichten