![]() |
||
![]() |
Citaat:
En dat komt echt zo op mij over, ten 2e. Hij is 14.. Op die leeftijd dacht ik nog niet aan seks hoor.. Ja wel verlieft heid en dergelijke.. maar seks dacht ik nog niet aan.. Kan aan mij liggen dat ik het mis heb?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Dat kan soms toch wel duren tot een jaartje of 15/16 denk ik. Op mijn 13e moest ik echt even wennen aan al die vrouwelijke aandacht op de middelbare school, op mijn 14e begon ik het wel heel leuk te vinden, op mijn 15e werd ik verliefd en vanaf daar zijn de seksuele gevoelens eigenlijk pas echt gaan groeien.
|
Ik dacht dat de TS geen relatie had, maar gewoon een scharrel die ook wel eens wil seksen ofzo. Maar goed, daar ging het topic niet over.
![]() Ik geloof dat 'in bed' wel de meest normale plek is. In de vrije natuur zou ik niet zomaar doen, volgens mij is het hartstikke ongemakkelijk. En een hotelkamer huren op je 14e zie ik ook niet zo gebeuren. Dus. Of bij haar thuis of bij jouw thuis, lijkt me.
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
sowieso er is toch niks mis met neuken met een scharrel als je dat zelf wilt? t is maar waar je voorkeur naar uitgaat ![]() maar je kunt het ergens in een bos doen? of bij een vriend thuis, gewoon die vriend even naar de ah sturen ofzo ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
meisjes erectie Lolokaka | 21 | 18-10-2013 13:40 | |
Seksualiteit |
wat is een veilige plek voor seks? me12 | 44 | 02-12-2010 23:39 | |
Seksualiteit |
In bed?Of waar? Verwijderd | 55 | 14-02-2006 12:36 | |
Seksualiteit |
Wat lijkt jou de allerspannendste plek? Soullar | 63 | 06-12-2004 23:59 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Seks op openbare plekken, strafbaar of niet? Tovenaar | 71 | 23-03-2004 06:56 | |
Seksualiteit |
op welke (gekke) plek zou je t wel eens willen doen???? El Kim | 109 | 19-02-2003 19:06 |