Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Net als op IRC; geen hoofdletters, geen punt aan het einde van een zin (behalve dubbele puntjes). Hoofdletters en punten zijn in een chat lelijk; daardoor oogt het gesprek minder vloeiend of zo. Het staat niet mooi en voelt niet natuurlijk aan als je het dan (terug)leest. Voor de rest geen spange breezerlingo maar gewoon fatsoenlijk Nederlands. Althans, dat probeer ik
![]() |
![]() |
|
Ik gebruik haast nooit MSN, maar ik doe alles met hoofdletters en punten en voluit geschreven enzo. Eigenlijk hetzelfde als hier, met de zelfde afkortingen zoals 'mss' of 'idd'.
Zelfs sms'jes schrijf ik voluit en met gebruik van interpunctie. Dan maar een sms'je extra versturen, ik wil niet overkomen als een mongol.
|
Als ik al eens op msn zou zitten zou ik gewoon volledige interpunctie gebruiken, hoofdletters, the whole nine yards. Het zit er zo in geramd dat ik automatisch backspace by een typo, dat verandert echt niet of het nou msn, sms, forum of wat dan ook is.
||
Citaat:
|
Kutsmoesjes, want voor de rest typ je niet als een (slaap)dronken debiel.
En ik vind het ook niet erg dat je zo typt, maar wel opvallend dat je het verkeerd schrijft in een zin waarin je beschrijft dat je alle verkeerd geschreven dingen automatisch verbetert.
|
Ik ben dan ook geen slaapdronken debiel, daar is veeeeeeeeeeeel meer voor nodig (Grym kvlt nordlinger), maar ik typ wel veel meer gehaast nu. Alsof ik vergeet wat ik wil tikken als ik het niet snel genoeg erin ram. En ach, zie het als the exception that proves the rule. Al slaat dat in dit geval nergens op
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En afkortingen als idd en ff schrijf ik nooit voluit. Veel te veel werk ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
improvisaaitie #1295 Verwijderd | 500 | 28-01-2011 17:24 | |
De Kantine |
Msn Politiker | 63 | 16-02-2007 13:05 | |
Liefde & Relatie |
Wat zou jij doen in deze situatie? Silvie | 20 | 11-01-2005 17:51 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op jongen van de vakantie.. meissieh | 10 | 10-04-2004 08:10 | |
Lifestyle |
Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger? Sir Smoke-A-Lot | 154 | 01-05-2003 10:13 | |
Liefde & Relatie |
wat zou jij doen? miss x | 3 | 11-05-2002 21:16 |